Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 01.08.2008 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Zdravím pánové,
mám Pašíka B5 motor 1.8T 20V AEB r.v. 1998.
Nevím jak bych to přesně popsal ale pokusím se...po nastartování mi otáčky kolísají a motor se třepe, po přidání plynu do 2000 ot. neběží motor tiše ale jakoby byl ucpaný výfuk a dusil se motor...když jsem se zkoušel projet, tak nad 2000 ot. to nebylo skoro slyšet ale i tak byl běh motoru nepravidelný a neměl žádný výkon...již jednou se mi něco podobného stalo ale zničeho nic to zase přestalo. Měl jsem to i minule připojený na VAG ale nic konkrétního jsem nenašel.
Zítra to napíchnu znova a hodím sem ty chyby.
Předem děkuji za jakoukoliv radu....

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 09:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Nikoho nic nenapadá? :(
Dneska jsem to napíchl na VAG a vypsalo to tyto chyby:

17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
17955 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Zkrat ke kostre
17880 - cerp.pro diagn.uniku ze syst.odvetr.pal.nadrze Zkrat ke kostre
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada

ale tyto chyby mi to vypisovalo i před tím, tak fakt nevím...snad někdo pomůže :cry:
Předem díky kluci....

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 18:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7640

Šak tam máš chyb jak cygán blech :P tak se nediv že máš problém. :roll:
Ve VISu máš napsané co ty č. chyb znamenají....Tak to kontroluj a připadně měň podle toho. :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 18:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

jo jo a když ho nemáš tak ho stáhni na ulozto.cz

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

VIS mám...ale i když si nechám zjistit co která chyba znamená, tak stejně nevím kde "šáhnout" :oops: moc autům nerozumím a nemám ani nikoho, kdo by mi poradil. 8O
Ale zase ty chyby tam byly a nebyl problém.
Díky za rady ale asi se budu muset obrátit na nějaký servis. : :(

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 23:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

frankeee píše:
Nikoho nic nenapadá? :(
Dneska jsem to napíchl na VAG a vypsalo to tyto chyby:

17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
17955 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Zkrat ke kostre
17880 - cerp.pro diagn.uniku ze syst.odvetr.pal.nadrze Zkrat ke kostre
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada

ale tyto chyby mi to vypisovalo i před tím, tak fakt nevím...snad někdo pomůže :cry:
Předem díky kluci....


mne by to pripadala aj ako nejaká vlhkosť na konektoroch.

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 23:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Slovensko Dolný Kubín

je to len moj laický názor

_________________
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

_________________
corrado G60 supercharged BBM 195kw 2.corrado G60 118kw (už predané) audi 100 model A6 2.8V6 128kw, audi A8 2.5TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 23:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Děkuju za jákýkoliv názor nebo nápad.... :)

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 11:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2007

Příspěvky:

84

Ahoj, dela mi presne to same co popisujes. Mne se to chova tak, ze kdyz ho nastartuju za studena, tak prvich 5 sekund bezi normalne, pak se tak 10 s cuka, kucka, litaji otacky - ano - pocit jako by byl ucpany vyfuk, pak se zklidni, bezi normalne, nicmene pri prvnim rozjedzdu dost cuka, skace, jakoby vynechava. Ale jak se rozjedu, tak je v tu ranu vse naprosto OK, zadny kolisani, proste 100% stav. Planuju taky na VAG, ale zatim to moc neresim, proste nez vyjedu tak tu pulminutu pockam a jsem s tim smiren... Ja z toho mam spis pocit, jakoby turbo branilo pruchodu vyfukovych plynu, a nez se roztoci, tak to proste kucka - asi je to blbost ale pocitove mi to tak pripada. Jinak ale turbo celkem tlaci, vyrazne nehvizda, takze snad uplne spatne neni. No a nebo to bude vaha vzduchu. Mam 260 t. najeto a zatim vse original.... Co vy na to, odbornici? :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 11:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Ikdyž jsem to zkoušel projet, tak to stále dělá to samé, hlavně při volnoběhu...co se týče této chyby 16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly...pročistil jsem vedení vzduchu, vyměnil vzduchový filtr, prostříkal konektory a vyměnil jsem i váhu vzduchu a chyba stále přetrvává :idea: Teď mi jeden známý říkal že to vypadá jakoby jel motor jen na tři válce, já to nepoznám. Ani nevím jáká by mohla být příčina.
Kdyby někdo věděl poraďte...možná je to nesmysl, fakt nevím :(

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2007

Příspěvky:

84

Jo - u me to taky vypada, jakoby jel na 3 valce, ale pak se chytne a je OK.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 11:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Právě že nevím jestli stím můžu jezdit, abych tumu ještě víc neuškodil.... :|

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 11:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2007

Příspěvky:

84

A tobe to cuka porad i kdyz je zahraty? Nebo ti to taky nekdy prestane a jede hladce?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 11:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Právě že mi to dělá neustále, když jedu a otáčky jsou tak něco kolem 2500, tak to není skoro cítit ale když zastavím a rozjíždím se, tak to opět škube a má nepravidelný chod, jakoby se dusil.
Při volnoběhu se auto třepe a otáčky sem tam zakolísají....

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T - problém!
PříspěvekNapsal: 03.08.2008 12:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2007

Příspěvky:

84

Hele to je zajimavy! Mne totiz auto jeste nezavisle na tom, co jsem psal vyse dela to, ze prave do 2500 otacek ma hrozne drncivy zvuk, jakoby neco rezonovalo, takovy jakoby suchy rachtani, drnceni... Zvlast je to slyset, kdyz jedu podel zdi, svodidel...A jen kdyz je motor v zaberu, rozjezdy a tak... Myslim, ze resime stejnou vec, akorat ty to mas o neco horsi. Faktem ale je, ze pokud mam auto teply a nezameruju se na zvuky,ktery vydava, tak mi jede skoro 100% dobre...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group