Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 24.10.2008 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.10.2008

Příspěvky:

2

Ahoj všichni. Naskytla se mi teď možnost dobré koupě Passata, ale je s motorem 1.8 20V. Nemám zkušenosti s tímto motorem a zajímalo by mě jakou má ten motor výdrž, spotřebu paliva a oleje, jak to jede ... Je to sedan, rok výroby 1999, má najeto 119 000 km a je z německa. Jo a líbí se mi :D Předem děkuji za vaše názory a zkušenosti.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 24.10.2008 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

193

Bydliště:

Praha 8

Já ho mám 5 let , celkem jsem spokojenej, můj má nalítáno podle tacháče 230tisíc ,spotřeba město 11 ,mimo 7,5 kombinace 9 litrů. spotřeba oleje od výměny do výměny 0 litrů , až se mi to nechtělo věřit, ale je to fakt.když m šlápneš na krk tak dovede pěkně uhánět, ale na turbíčko nemá...... maximálka je cca 200km/hod pak už to je o setrvačnosti atakpodob.závěrem -příště jdu do TDI :D

_________________
PASSATos B5 1,8 20V

_________________
Ford Galaxy 1,9 tdi ,New Beetle 1,9 TDI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 24.10.2008 22:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2008

Příspěvky:

29

Bydliště:

Rožňava, Slovensko

No ja mám taký istý v garáži. Pri kľudnej jazde spotreba 7 litrov. Motor má 20 ventilov, tak treba dávať bacha na ich tesnosť/ vodítka,tesnenia driekov a tak/inak ti bude ubúdajúci olej nahárať na lambde a tú nakoniec odpáli. / vlastná skúsenosť/. Keď mu budeš pravidelne dávať plnú syntetiku spolu s filtrom, tak s tým autíčkom zostarneš. Nie je to raketa to turbo tam chýba, ale okolo 4.000 otáčok už žije celkom slušne. Ja by som za diesel nemenil a keď ,tak za benzínovú turbínku. Prajem ti veľa kilákov bez poruchy.

_________________
Passat 1,8 20V ADR


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 24.10.2008 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.10.2008

Příspěvky:

2

Ještě bych se chtěl zeptat jak je to s rozvodama a jak dlouho vydrží? A jaký je nejlepší motorový olej a jak často ho měnit. A dá se tankovat víceoktanový benzín? Např. Nat.98,carera 98 ... Děkuji za odpovědi a předem děkuji za další.


Naposledy upravil Tomajzlák dne 24.10.2008 22:25, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 24.10.2008 22:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1593

Bydliště:

Praha

Lepší je když je tam to písmonko "T" noo :mrgreen:
A spotřebu mám stejnou co tady píše kolega junáčik.

Ale pokud máš možnost pěknýho bezturbovýho, klidně bych do toho šel :wink:

_________________
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 24.10.2008 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2007

Příspěvky:

145

Bydliště:

Ostrava

Tomajzlák píše:
Ahoj všichni. Naskytla se mi teď možnost dobré koupě Passata, ale je s motorem 1.8 20V. Nemám zkušenosti s tímto motorem a zajímalo by mě jakou má ten motor výdrž, spotřebu paliva a oleje, jak to jede ... Je to sedan, rok výroby 1999, má najeto 119 000 km a je z německa. Jo a líbí se mi :D Předem děkuji za vaše názory a zkušenosti.


Nema zadne problemy az na casto odchazejici zapalovaci civky. Doporucuju jednu vzdycky vozit sebou. Spotreba oleje tak kolem 1l/5000Km, kdyz ma vic najeto tak se to postupne zvysuje. Nic tragickeho, ale je treba to hlidat. Tech 92Kw neni pro zadneho zavodnika, ale zase neresis turbo a taky to oproti 1.8T muze mit i nissi spotrebu. Rikam muze, protoze kdyz tomu budes slapat, stejne to moc nepojede, ale bude to zrat i travu kolem cesty. Narozdil od 1.8T to lze provozovat na LPG (nee zeby 1.8T nesla prestavet, ale turbo+LPG=problem) a pak mas i provozni naklady radove nissi nez vsechny diesely dohromady. Jezdil jsem s A4 1.8 quatro s LPG coz je v podstate to same jak passat a spotrebu jsem mel 11l po meste plynu. Benzin tak o 1l mene. Uplne ale nejlepsi bylo hrobove ticho v kabine! Tedka mam naftoveho passata a jeste jsem si na hluk a vibrace nezvykl a obavam se, ze si ani uz nezvyknu. Hned bych ho vymenil za nejaky benzin.
Pokud si myslis, ze s V6 2.8 by jses utopil v nakladech klidne si ho kup, je to super auto a neni to spatny motor, docela vydrzi. Jen si ohlidej jestli 1999 rok ma fakt takhle malo najeto.

_________________
včil: Passat variant 4M V6 LPG a Octa TDi (hrkadlo na kazdy den). Vyhlizim T4 9mistnou, tak zkuste nabidnout...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 25.10.2008 09:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2008

Příspěvky:

62

Bydliště:

Brno

zedd.x píše:
Narozdil od 1.8T to lze provozovat na LPG (nee zeby 1.8T nesla prestavet, ale turbo+LPG=problem)


Vim ze je to OT, ale proc je turbo+LPG problem? Docela me to zajima pac jsem planoval prestavbu


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 25.10.2008 10:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2007

Příspěvky:

13

spotreba oleje litr na 5000km ? tos mel asi po smrti ne ?
me to nezere teda lautr nic (1.8 APT)... ale pravda mam najetych poctivych 84tkm...
Rozvody jsou po 180tkm.. ale ja je delal kvuli stari uz po cca 80tkm.
Spotreba 10l pri kombinovane jizde.. jizdou myslim normalni jizdu bez podtaceni motoru kvuli spotrebe a bez zdrzovani v levem pruhu na dalnici...

Sam jsem uvazoval nad LPG, ale to plastove saci potrubi me teda odradilo...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 25.10.2008 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2008

Příspěvky:

798

Já mám 1,8 20v Turbo a maxi spokojenost,má najeto 150tkm a spotřeba oleje vůbec nic.Je to paráda ještě vydrž a pořid si pašíka s Turbem,měním olej po 15tkm a bez problému. :D :D :D

_________________
Vw Leguán 2012 2.0 nafták 7 Dsg 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 26.10.2008 23:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2007

Příspěvky:

145

Bydliště:

Ostrava

jbVW píše:
spotreba oleje litr na 5000km ? tos mel asi po smrti ne ?
me to nezere teda lautr nic (1.8 APT)... ale pravda mam najetych poctivych 84tkm...

No jo, to mas zanovni, dobre zajete... :D Ta audi mela najeto neco kolem 250tis. (mozna i vic). On to tu zminoval junacik, je tam hodne ventilu a casem se vydrou gufera a zacne to brat olej. V6 2.8 to dela taky, je to stejna konstrukce, ale hlavne z toho nedelat tragedii, je to normalni. Teda az pak na tu lambdu, ale toho bych se nebal pokud to auto bude jezdit vetsi dalky a ne kratke jizdy se studenym motorem.
jbVW píše:
Sam jsem uvazoval nad LPG, ale to plastove saci potrubi me teda odradilo...

Bych plastove potrubi neresil, dneska do takoveho auta se stejne dava sekvencni vstrikovani a potrubi neresis. :lol:

_________________
včil: Passat variant 4M V6 LPG a Octa TDi (hrkadlo na kazdy den). Vyhlizim T4 9mistnou, tak zkuste nabidnout...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 26.10.2008 23:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2007

Příspěvky:

145

Bydliště:

Ostrava

Muhehe píše:
zedd.x píše:
Narozdil od 1.8T to lze provozovat na LPG (nee zeby 1.8T nesla prestavet, ale turbo+LPG=problem)


Vim ze je to OT, ale proc je turbo+LPG problem? Docela me to zajima pac jsem planoval prestavbu


Zalezi jak kdo trefi firmu co to prestavuje. Kamos resil oktavu 1.8T a bylo s tim docela dost potizi. Figl je v tom, ze turbo pri prudke akceleraci ma obrovskou skokovou spotrebu a kdyz vstrikujes plyn, tak se ti muze stat ze kratkodobe dojde systemu palivo (nebo alespon bude mitt pocit ze doslo). Z toho pak vyplyvaly docela neprijemne stavy za provozu a cim dele to mel tim to bylo horsi. Treba kdyz podradil a prislapl na podlahu, tak se mu to preplo na benzin a na plyn to slo prepnout az po vypnuti motoru. Nebo hur, preplose se mu to do nouzaku. Casem to vyresil, sehnal jinou RJ pro plyn (s lepsim software), ktera umela zaroven vstrikovat plyn i benzin, montazi vyrovnavaciho reznatoru (mozna ?) pred vstrikovanim a hlavne tlustsi trubkou od nadrze :) . Docela s tim bylo hodne starosti a taky to docela hodne stalo. Po tech zkusenostech bych plyn do turba uz asi nedodelaval. V6 2.8 udela taky hodne radosti a temihle problemy netrpi.

_________________
včil: Passat variant 4M V6 LPG a Octa TDi (hrkadlo na kazdy den). Vyhlizim T4 9mistnou, tak zkuste nabidnout...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 27.10.2008 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.08.2008

Příspěvky:

17

Bydliště:

Praha

junáčik píše:
No ja mám taký istý v garáži. Pri kľudnej jazde spotreba 7 litrov. Motor má 20 ventilov, tak treba dávať bacha na ich tesnosť/ vodítka,tesnenia driekov a tak/inak ti bude ubúdajúci olej nahárať na lambde a tú nakoniec odpáli. / vlastná skúsenosť/. Keď mu budeš pravidelne dávať plnú syntetiku spolu s filtrom, tak s tým autíčkom zostarneš. Nie je to raketa to turbo tam chýba, ale okolo 4.000 otáčok už žije celkom slušne. Ja by som za diesel nemenil a keď ,tak za benzínovú turbínku. Prajem ti veľa kilákov bez poruchy.



Mam 1,8 20V (ADR) a tohle podepisu. Ackoliv, muj motor ma 150tkm o ventilech tedy nevim, ale rozvody jsou preventivne udelane tesne po stovce. Interval oleje drzim 15tkm, davam syntetiku a dobre filtry. Je taky otazka, s cim chces tuto motorizaci srovnavat. Chapes-li pasika jako rodinne auticko, event. na cesty do a z prace, je i tato motorizace celkem uspokojiva (ja mam od tech cca 4500ot./min) pocit, jako bych si nastartoval za behu jeste jeden motor ;) ) a jezdit se s tim da aniz bys byl nejaka brzda. Pokud ovsem snis o tom, ze si auto "primracis", zdrchnes o 60mm dolu, das na osmnactky, ospojlerujes a pak to budes honit na kazdych svetlech, tak si vyber asi neco dravejsiho, protoze tohle by mohlo pusobit usmevne. Na vsecno ostatni je ale i tohle OK.

_________________
VW Passat Variant B5 1.8i 92kW ADR, Škoda Octavia SCOUT 2.0TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 28.10.2008 14:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2007

Příspěvky:

83

8,5/100km. kod motoru ADR najeto czert vi, treba 250tkm. nevezme ani kapku oleje.

na prepravovani tam a zpatky v pohode motor, na zavodeni k nicemu... treba si uvedomit, co od passata chces. ono na zavodeni uz dneska ani moc neni V6 2,8. 142kW ma dnes kde jakej novej pekac :)

_________________
B5 variant highline 1,8 20V PS.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 02.04.2009 00:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.02.2009

Příspěvky:

6

cao chlapi ja mam kamosa co montuje plyn do aut a jak jsem se tu docet tak si myslim ze dnes tou jednotkou ridici by to u tech turbycek mohlo byt vychytany ne? co myslite? taky planuju turbycko na plyn. preem diky za odpoved


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 20V
PříspěvekNapsal: 02.04.2009 10:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.04.2008

Příspěvky:

71

Bydliště:

Podebrady

Cus chlapi mam 1.8 TURBO r.98 a jak jsem spokojeny spotreba paliva je 8.5l/100km spotreba oleje temer nulova,ma najeto 175.000km a kdyz se na to slapne tak to uplne zarazi do sedacek fakt bomba bez Turba uz ani nahodou i kdyz mam plne auto lidi. Rozvody po 80tkm olej po 10tkm mam ten motor moooooc rad a hlavne turbinku ktera tak pomaha delat radost tak proto ma nejvetsi starost.

_________________
vw passat 1.9TDI 96kw r.v.2004


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group