Motor 1.8 20V
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- matoGTI
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 20V
Tak aby som aj ja pridal nieco ku komentaru, tak som mal 1.8 20V aj 1.8T : ked sadnes do toho tvojho passata a nesedel si v 1.8T tak pohode si ho kup a budes spokojny.. konec koncov favorit zere to iste ako ten passat a je to neporovnatelne.
ja osobne uz by som do takeho motora nesiel, lebo sa mi zda ze zerie iba o desatinky menej ako 1.8T, ale vykon a pruznost su neporovnatelne s 1.8T..again
+ komfort, VW, vysoka životnosť
- spotreba, LPG
...yo a este ked sa ti fatalne znici ,coz sa tak lahko nestane/ tak mam doma dva kusy/
ja osobne uz by som do takeho motora nesiel, lebo sa mi zda ze zerie iba o desatinky menej ako 1.8T, ale vykon a pruznost su neporovnatelne s 1.8T..again
+ komfort, VW, vysoka životnosť
- spotreba, LPG
...yo a este ked sa ti fatalne znici ,coz sa tak lahko nestane/ tak mam doma dva kusy/
i love my GTI ride
- Marcel96
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 25.03.2009 17:24
- Bydliště: Vysočina HB
Re: Motor 1.8 20V
Zdar, nevíte kde je na motoru vyražen typ motoru? Je to 1.8 bez turba r.v. 98. Jedu na evidenčku a nemužu ho najít. Dík
VW Passat B7 2.0 TDI - chip Motorpower
- kenyacek
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 26.08.2008 09:39
- Bydliště: Někde na Jížní Moravě poblíž Vyškova se pohybuju
Re: Motor 1.8 20V
Mám taky 1.8 20V typ motoru ADR. Rok výroby 1998, najeto 125000km, zatím velká spokojenost. Spotřeba oleje absolutně nulová. Kupoval jsem ho, protože je fakt jak novej, interiér absolutně bez poškození, nikde nic oloupanýho, sedřenýho, prostě voněl ještě novotou. Jinak bych bral ale příště asi taky 1.8 turbo, ikdyž slyším často, že hodně lidí má s turbem problémy, a to jsou pak velký peníze za opravy. Do diesla bych nikdy nešel, už jen kvůli tomu hluku a vibrování uvnitř v autě. U mě ani neslyšíš že mám nastartovaný.
Co dělá lenochod, když hoří les? Hoří taky
- Mirrra
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 10.11.2008 16:26
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1.8 20V
Taky si přisadim svojí trošku do senátu Mam motor adr, olej mi nemizí ač neni zrovna v nejlepší kondici jede na to jaký je to auto (váha) celkem slušně, spotřeba cca 8,5..jen dořešim drobnosti typu ranní prskavka a záhada kolem volnoběhu a budu spokojenej
- klanuk
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15.03.2009 22:22
Re: Motor 1.8 20V
cau cau ja 1.8t nemam,kamarad ho ma v octavce a spokojenej na lpg uz ma najeto asi 300tis a zadny problem. Jde o to kdo to montuje lpg. Ja mam lpg v pasiku 2.3 VR5 4motion a spokojenost, spotreba kolem 9l/100km LPG. Plynař co mi montoval plyn do trech aut (mgc jihlava) doporucoval na lpg motor 1.8 20V to je prej drzak.
pašik 2.3 V5 4MOTION
- Meatfly
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 01.10.2007 09:56
Re: Motor 1.8 20V
9l? To se za tebou musí dělat kolony, ne? Já mám V5 s plynem AG Sgi, ale jezdím tak v průměru okolo 10-11 l podle pumpy a nohy...klanuk píše:cau cau ja 1.8t nemam,kamarad ho ma v octavce a spokojenej na lpg uz ma najeto asi 300tis a zadny problem. Jde o to kdo to montuje lpg. Ja mam lpg v pasiku 2.3 VR5 4motion a spokojenost, spotreba kolem 9l/100km LPG. Plynař co mi montoval plyn do trech aut (mgc jihlava) doporucoval na lpg motor 1.8 20V to je prej drzak.
Jako taky si myslím, že minimálně sekvenční LPG by rozhodně turbíně nemělo dělat problém - o atmosféře ani nemluvě...
- klanuk
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15.03.2009 22:22
Re: Motor 1.8 20V
to vis ja nemam tiptronic a nejezdom moc mesto. jinak jezdim docela svizne na okreskach do prace prumer tak 120km/h nekdy se rozvasnim na 200km/h.
pašik 2.3 V5 4MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.10.2007 17:09
Re: Motor 1.8 20V
jj uz od vanoc tam hrci BRC seqent24 s toroidem... motor na plyn je pruznejsi resp. dovoli i podtoceni bez protestu /nedelam to, ale sebere se lepsi nez ropak/. kdyby necvakaly vstrikovace plynu, tak ten motor je na plyn tissi... samozrejme myslim pri poslechu zvenku.. vevnitr je to jedno...zedd.x píše:No jo, to mas zanovni, dobre zajete... Ta audi mela najeto neco kolem 250tis. (mozna i vic). On to tu zminoval junacik, je tam hodne ventilu a casem se vydrou gufera a zacne to brat olej. V6 2.8 to dela taky, je to stejna konstrukce, ale hlavne z toho nedelat tragedii, je to normalni. Teda az pak na tu lambdu, ale toho bych se nebal pokud to auto bude jezdit vetsi dalky a ne kratke jizdy se studenym motorem.jbVW píše:spotreba oleje litr na 5000km ? tos mel asi po smrti ne ?
me to nezere teda lautr nic (1.8 APT)... ale pravda mam najetych poctivych 84tkm...Bych plastove potrubi neresil, dneska do takoveho auta se stejne dava sekvencni vstrikovani a potrubi neresis.jbVW píše:Sam jsem uvazoval nad LPG, ale to plastove saci potrubi me teda odradilo...
spotreba 11-12l ale letam havirov ostrava po rudne a pak pres centra.. benalu to zralo 10-11.. ale fakt nemam schyzu z toho ze kdyz slapnu na plyn tak umrem hlady.. a na hospodske povidacky ze to auto umi za 7 litru sice verim.. ale timto zpusobem jezdit, tak to radsi pojedu na kole a budu tam driv
technicka otazka ADR oproti APT nema co ? vario saci vacku ?
ja mam APT... a cekal jsem ze to bude nejaka lemra mrtva a pojede jak moderni motory az nad 4500ot..kor po tech tragickych masovych tlachach jak je to strasny motor kazdy chytry bo cte Svet motoru ale ja klidne radim v 2500otackach.. a naopak nad 5tot to nema cenu tocit
pred rokem jsem byl kapku zklamany ze jsem nekupil 1.8T a nemel vic odvahy kupit ojety turbo motor... ale ted jsem rad bo tam mam lpg a jezdim v prepoctu za stejno jak colt moji zeny...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.10.2007 17:09
Re: Motor 1.8 20V
timto problemem trpi i atmosferaky ze to nestiha ani pri otevrene lambde na max proste urkmit... subaru to PRY tak nastavuje automaticky, ze pri plnem plynu samo prepne na benal..zedd.x píše:Zalezi jak kdo trefi firmu co to prestavuje. Kamos resil oktavu 1.8T a bylo s tim docela dost potizi. Figl je v tom, ze turbo pri prudke akceleraci ma obrovskou skokovou spotrebu a kdyz vstrikujes plyn, tak se ti muze stat ze kratkodobe dojde systemu palivo (nebo alespon bude mitt pocit ze doslo). Z toho pak vyplyvaly docela neprijemne stavy za provozu a cim dele to mel tim to bylo horsi. Treba kdyz podradil a prislapl na podlahu, tak se mu to preplo na benzin a na plyn to slo prepnout az po vypnuti motoru. Nebo hur, preplose se mu to do nouzaku. Casem to vyresil, sehnal jinou RJ pro plyn (s lepsim software), ktera umela zaroven vstrikovat plyn i benzin, montazi vyrovnavaciho reznatoru (mozna ?) pred vstrikovanim a hlavne tlustsi trubkou od nadrze . Docela s tim bylo hodne starosti a taky to docela hodne stalo. Po tech zkusenostech bych plyn do turba uz asi nedodelaval. V6 2.8 udela taky hodne radosti a temihle problemy netrpi.Muhehe píše: Vim ze je to OT, ale proc je turbo+LPG problem? Docela me to zajima pac jsem planoval prestavbu
me to teda staci lpg ukrmit do 6tot.. ale jak klesne tlak plynu v nadrzi - dochazi plyn- tak ty otacky kdy to nestiha klesnou klidne na 3tot...
ale jak pises do turba bych plyn nedaval..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.10.2007 17:09
Re: Motor 1.8 20V
no drzak nedrzak.. ja i kdyz mam tu 1.8 92kw tak jsem nechal pro klid duse dat ten flash lube na ochranu sedel..Meatfly píše:9l? To se za tebou musí dělat kolony, ne? Já mám V5 s plynem AG Sgi, ale jezdím tak v průměru okolo 10-11 l podle pumpy a nohy...klanuk píše:cau cau ja 1.8t nemam,kamarad ho ma v octavce a spokojenej na lpg uz ma najeto asi 300tis a zadny problem. Jde o to kdo to montuje lpg. Ja mam lpg v pasiku 2.3 VR5 4motion a spokojenost, spotreba kolem 9l/100km LPG. Plynař co mi montoval plyn do trech aut (mgc jihlava) doporucoval na lpg motor 1.8 20V to je prej drzak.
Jako taky si myslím, že minimálně sekvenční LPG by rozhodně turbíně nemělo dělat problém - o atmosféře ani nemluvě...
ono ten plyn je suchy, nemaze... a ma vetsi vyhrevnost a dele hori.. tudiz ty sedla i ventily /vyfuk/ jsou namahane vice.. to je proste fakt..
a ten flash lube stoji pri instalalci cca 2 litry ?
a vydrzi napln cca 10tkm coz je inspekce plynu...
a turbistum verim ze to auto jede lepe.. ale ja ridil jenom tu 165kw v TT kvatro.. takze nevim o kolik se to lisi
a na zazitky ze zrychleni je motorka .)
- klanuk
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15.03.2009 22:22
Re: Motor 1.8 20V
kdepak tim trpi i sekvence. Mel jsem v BMW 1.6I novou sekvenci od polaku Elpigaz a ten samy problem a neslo to naladit, proste reduktor to neukrmil, pak mi odesel map senzor na plyn a vse fungovalo jak ma. ted mama v pasikovy landi renzo sekvenci a spokojenost.jbVW píše:timto problemem trpi i atmosferaky ze to nestiha ani pri otevrene lambde na max proste urkmit... subaru to PRY tak nastavuje automaticky, ze pri plnem plynu samo prepne na benal..zedd.x píše: Zalezi jak kdo trefi firmu co to prestavuje. Kamos resil oktavu 1.8T a bylo s tim docela dost potizi. Figl je v tom, ze turbo pri prudke akceleraci ma obrovskou skokovou spotrebu a kdyz vstrikujes plyn, tak se ti muze stat ze kratkodobe dojde systemu palivo (nebo alespon bude mitt pocit ze doslo). Z toho pak vyplyvaly docela neprijemne stavy za provozu a cim dele to mel tim to bylo horsi. Treba kdyz podradil a prislapl na podlahu, tak se mu to preplo na benzin a na plyn to slo prepnout az po vypnuti motoru. Nebo hur, preplose se mu to do nouzaku. Casem to vyresil, sehnal jinou RJ pro plyn (s lepsim software), ktera umela zaroven vstrikovat plyn i benzin, montazi vyrovnavaciho reznatoru (mozna ?) pred vstrikovanim a hlavne tlustsi trubkou od nadrze . Docela s tim bylo hodne starosti a taky to docela hodne stalo. Po tech zkusenostech bych plyn do turba uz asi nedodelaval. V6 2.8 udela taky hodne radosti a temihle problemy netrpi.
me to teda staci lpg ukrmit do 6tot.. ale jak klesne tlak plynu v nadrzi - dochazi plyn- tak ty otacky kdy to nestiha klesnou klidne na 3tot...
ale jak pises do turba bych plyn nedaval..
pašik 2.3 V5 4MOTION
- fríbí
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 16.03.2009 06:50
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 20V
kenyacek píše:Mám taky 1.8 20V typ motoru ADR. Rok výroby 1998, najeto 125000km, zatím velká spokojenost. Spotřeba oleje absolutně nulová. Kupoval jsem ho, protože je fakt jak novej, interiér absolutně bez poškození, nikde nic oloupanýho, sedřenýho, prostě voněl ještě novotou. Jinak bych bral ale příště asi taky 1.8 turbo, ikdyž slyším často, že hodně lidí má s turbem problémy, a to jsou pak velký peníze za opravy. Do diesla bych nikdy nešel, už jen kvůli tomu hluku a vibrování uvnitř v autě. U mě ani neslyšíš že mám nastartovaný.
Mám 1.8 turbo najeto 270 tisic a bez problemu jen jde o to auto a motor udržovat.
Kvůli memu znovu oziveni mně kontaktujte na freebee , děkuji
fríbí == FREEBEE
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo Kit
fríbí == FREEBEE
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo Kit
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.10.2007 17:09
Re: Motor 1.8 20V
ja mam samo taky sekvencni vstrik.. chtel jsem ja ty LR ale nakonec jsem sel do BRC.. cena skoro uplne stejna, ale BRC pry neni tak citlive na kvalitu plynu-vstrikovace.. a ta je u nas tristni... nikdo nepocita stim ze LPG nekdy bude krmit motor..
v italii to predehrivaj a plyn maji na cerpackach cisty.. plyn v CR to je jak se vsim u nas.. fitry tam sice jsou, ale neverim, ze chyti vsechno...
BTW: jsem se zajimal o to, jak jsou resene podzemni garaze v taliansku... maji odvetravani i u podlahy... je to drazsi reseni, ale vzhledem k rozsirenosti LPG v Italii, by jim v garazich nikdo nestal
v italii to predehrivaj a plyn maji na cerpackach cisty.. plyn v CR to je jak se vsim u nas.. fitry tam sice jsou, ale neverim, ze chyti vsechno...
BTW: jsem se zajimal o to, jak jsou resene podzemni garaze v taliansku... maji odvetravani i u podlahy... je to drazsi reseni, ale vzhledem k rozsirenosti LPG v Italii, by jim v garazich nikdo nestal
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: Motor 1.8 20V
Jen se chci zeptat: kde máš nádobku s tím sajrajtem na ochranu ventilů? Já jsem ji při montáži chtěl, ale montážník nevěděl, kam by to dal, že prý "tady na to není místo". A sám se přiznám, že bych taky nevěděl kam to dát, když to má být výš než sání.... DíkjbVW píše:no drzak nedrzak.. ja i kdyz mam tu 1.8 92kw tak jsem nechal pro klid duse dat ten flash lube na ochranu sedel..Meatfly píše: 9l? To se za tebou musí dělat kolony, ne? Já mám V5 s plynem AG Sgi, ale jezdím tak v průměru okolo 10-11 l podle pumpy a nohy...
Jako taky si myslím, že minimálně sekvenční LPG by rozhodně turbíně nemělo dělat problém - o atmosféře ani nemluvě...
ono ten plyn je suchy, nemaze... a ma vetsi vyhrevnost a dele hori.. tudiz ty sedla i ventily /vyfuk/ jsou namahane vice.. to je proste fakt..
a ten flash lube stoji pri instalalci cca 2 litry ?
a vydrzi napln cca 10tkm coz je inspekce plynu...
a turbistum verim ze to auto jede lepe.. ale ja ridil jenom tu 165kw v TT kvatro.. takze nevim o kolik se to lisi
a na zazitky ze zrychleni je motorka .)
- earthquaker
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.04.2011 18:03
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Motor 1.8 20V
Ahoj, já mám 1,8 20V ADR v automatu a v kombíku a jediný co mě trošku štve je spotřeba mezi 9,5 a 10l na 100km.jinak bez problému, olej mi to nežere, najeto mám cca 250tis z toho dobře 90tis s ním mám já a mimo běžný údržby jsem neměl nikdy problém až na teplotní čidlo, který stálo asi 500kč.
VW Sharan 1,8 20V Turbo Highline CARRAT Automatic 99, VW Passat 1,8 20V Turbo tiptronic highline 99 EX:Seat IBIZA VR6 2,8 showcar KUBI, VW Passat B5 1,8 20V Variant Automatic 97