Stránka 1 z 1

Passat W8

Napsal: 14.02.2009 11:59
od AdamV5
Ahoj, přemýšlím o koupi, ale rozhoduji se mezi manuálem x tiptronicem. Dál by mě zajímalo, jestli je rozvod řetěz nebo řemen, kolik stojí v průměru servis. Když přidáte osobní zkušenosti i ceny budu jedině rád. Díky :wink:

Re: Passat W8

Napsal: 14.02.2009 12:28
od standokan
Tak w8 má ŕetez a manual má lepší zrychleni a tiptronik je zase pohodovějšî servis si dělám sám ale dily jako kotouce a podobně jsou o dost dražší ale zase když skusíš w8 brzdy tak to je lahoda

Re: Passat W8

Napsal: 14.02.2009 13:08
od AdamV5
Díky..... A ještě otázečka, jake máš dojezd na nádrž (tušim, že je tam 80L)? Já mam dojezd se svoji VR5 cca 630 Km....

Re: Passat W8

Napsal: 14.02.2009 20:28
od Magister
když se k tomu připojím, tak jaká je spotřeba???myslím ale reálná, ne nějaké s lehkou nohou za deset a takové???jsem svižnějšího charakteru...mám 2,8 V6 4 Motion Tiptronic a jezdím tak ve městě za 15 a mimo město 13 ....S mým třílitrovým BMW ale diesel jezdím přesnou polovinu.....

Re: Passat W8

Napsal: 15.02.2009 05:52
od standokan
dlouhodobou mám 13.2 a jezdim svižně ale když chceš zavodit tak si vezme i 15 a dálky kolem 10 ale lehčí noha

Re: Passat W8

Napsal: 15.02.2009 17:53
od pásovec
Já bych šel asi do manuálu. Tiptronic je podle mě víc na pohodovou jízdu. Je otázka, jestli s w8 jezdit právě pohodově... Nedávno jsem jednoho na dálnici v DE spráskal, ale asi to bude tim, že to nebyl žádnej závodník :mrgreen: Pokud jde o výkon (což se u W8 nabízí), tak jedině manuál, protože tip motoru ubírá.

Re: Passat W8

Napsal: 16.02.2009 18:02
od elit
pásovec píše:Já bych šel asi do manuálu. Tiptronic je podle mě víc na pohodovou jízdu. Je otázka, jestli s w8 jezdit právě pohodově... Nedávno jsem jednoho na dálnici v DE spráskal, ale asi to bude tim, že to nebyl žádnej závodník :mrgreen: Pokud jde o výkon (což se u W8 nabízí), tak jedině manuál, protože tip motoru ubírá.
mozna ubere ale treba na svetlech jsi ve vysledku rychlejsi, protoze tahne i behem razeni.