Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Currahee »

noxicek píše:
Currahee píše:A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají :wink:
Ano, ano čumákem nahoru je asi jediný nejrychlejší zkušební test na padání nafty.
Nehvíce problému s naftou a starty je u PD a snad každé PD má zpětný ventil,nebo se mýlím? Buď je na šlauchu a nebo ve filtru...
Vím, že ty ten ventil máš, ale už jsem ho hledal u dalších asi tří aut a nic. Čumákem do kopce, otestuješ kromě vady ventilu, zejména baterku se startérem. Proto bude asi lepší čumákem z kopce. Ventil by měl být za el.pumpou, ten na zpětném vedení není zpětný, ale regulační :wink:
Popis Škoda PD soustavy je tady http://books.google.cz/books?id=erHrd0e ... #PPA148,M1 a nejspíš to bude stejný
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od noxicek »

Jo, jo máš pravdu , čumákem dolů. Nějak jsem si to nepřebral.

Ale s tím zpětným ventilem se mýlíš. Za el.pumpou, pokud dané auto podávací čerpadlo vůbec má, tak samozřejmě je a je hned za ním a je přímo v nádrži. Ale pak je druhý a mají ho také všechna auta od oktávek a fábií až po audi a passaty a ten je umístěn bud na zpětné hadici od čerpadla u motoru a pokud není tam, tak je součástí palivového filtru. Když se na palivák podíváš,tak tam vidíš připojené 4hadičky. Z čehož dvě jsou vstupní a výstpuní palivo do a z filtru a další dvě jsou zpáíteční z čerpadla,které však vubecnejsou zapojeny do filtru ale ke zp.ventilu,který je vnitřně oddělen od paliváku a dá se v některých případech vyměnit.

Regulační ventil auta mají také,ale ten neumí zastavit palivo aby se nevracelo zpět do nádrže když jsi třeba z kopce, po zhasnutí motoru.

Zpětný ventil je jen jednoduché zařízení s kuličkou, pružinkou a membránkou uvnitř. Je to velmi jemné a při nečistotách zůstává otevřený.

Zkusím najít obrázek ,který jsem viděl zase já. Popisoval palivoovu soustavu vw a zpetny ventil nebyl na přívodu ale na zpátečče. On ani právě na přívodu nemá moc smysl, pokud má auto podávací čerpadlo.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

Pokud by ale byl v haji zpetny ventil,tak by to chytalo spatne porad po delsim stani,ale to me nedela,jak je cca -2 a víš tak na cvrnk,jak je -2 az -6 tak na dve otocky starteru a kdyz je -15 tak musim treba dvakrat otacet klicek po trech otockach starteru nez to blafne.

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od noxicek »

Hallo píše:Pokud by ale byl v haji zpetny ventil,tak by to chytalo spatne porad po delsim stani,ale to me nedela,jak je cca -2 a víš tak na cvrnk,jak je -2 az -6 tak na dve otocky starteru a kdyz je -15 tak musim treba dvakrat otacet klicek po trech otockach starteru nez to blafne.
Ano to je mozne. Já jsem udělal jednoduchý test s ventilem který mí pouštěl naftu zpět. Nechal jsem ho v garáži při 20 stupních a zkušebně jsem přes něj prolil vodu. Nepouštěl. Nechal jsem ho pak v mražáku na -10 a při testu jsem prolil studenou vodou a ejhle, vodu pouštěl. Dokážu si to vysvětlit pouze tím, že při nižších teplotách zatuhne pružinka a membrána, ktrá je už tak hodně poměrně slabá.

PEPAJVS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 17.06.2015 10:54

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od PEPAJVS »

Zdravím,na 99% gumičky vstřiků.Sada na jeden vstřik 250kc (BOSCH) a práce tak na hoďku.Já sám jsem měl stejný problém a po vyndání vstřiků byly gumičky ztvrdlé a netěsnily.Po výměně na brnk.Polské sady gumiček stojí 175kc a také nejsou špatné,rozhodování je na Vás!

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od trhac »

PEPAJVS píše:Zdravím,na 99% gumičky vstřiků.Sada na jeden vstřik 250kc (BOSCH) a práce tak na hoďku.Já sám jsem měl stejný problém a po vyndání vstřiků byly gumičky ztvrdlé a netěsnily.Po výměně na brnk.Polské sady gumiček stojí 175kc a také nejsou špatné,rozhodování je na Vás!
Myslím že jim to pomohlo po sedmi letech :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“