EGR ventil

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Niky...
Řidič
Řidič
Příspěvky: 166
Registrován: 20.11.2008 20:41
Bydliště: Malá Úpa
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Niky... »

hmmm zajimavý postřeh...ja tu lambdu mam tak by mě to docela zajimalo

semil
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.11.2007 09:55

Re: EGR ventil

Příspěvek od semil »

no pokud mate nekdo moznost to zmerit, samotneho by me to zajimalo, jak to dopadne,... kazdopadne zavodni auta, to maji zaslepene,.. ale pry to maji osefovane i softverem v RJ, takze namet k zamysleni

Uživatelský avatar
arnoldp
Závodník
Závodník
Příspěvky: 541
Registrován: 20.11.2008 08:19
Bydliště: Kolín

Re: EGR ventil

Příspěvek od arnoldp »

A je rozdíl jestli to zaslepíte dole u výfuku nebo nahoře hned pod EGR??? Dole je totiž fajnovej přístup, slysel jsem, ze by mohlo vadit, ze to je videt - technicka, emise apod., ale spis mi jde o to, jestli to funkcne dela nejakej rozdil jestli hore nebo dole? 8)
Co chytrýho sem asi tááák napsat.... ...jsem od Kolína...

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: EGR ventil

Příspěvek od rlopata »

No tak podle mě to zaslepovat nemá moc smysl. Protože pokud je EGR otevřenej jen při třetinovém nebo ještě měnším sešlápnutí plynu a na volnoběh, tak nepotřebuju akcelerovat a šetřím ekologii. Ovšem při sešlápnutí plynu a akceleraci je EGR zavřenej, což je v mým případě celkem často.

Takže je jen důležitý nějak ověřit, že EGR funguje správně a není nějak zaseknutej v přiotevřené poloze. Ale jak?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: EGR ventil

Příspěvek od majkl1 »

rlopata píše:No tak podle mě to zaslepovat nemá moc smysl. Protože pokud je EGR otevřenej jen při třetinovém nebo ještě měnším sešlápnutí plynu a na volnoběh, tak nepotřebuju akcelerovat a šetřím ekologii. Ovšem při sešlápnutí plynu a akceleraci je EGR zavřenej, což je v mým případě celkem často.

Takže je jen důležitý nějak ověřit, že EGR funguje správně a není nějak zaseknutej v přiotevřené poloze. Ale jak?
Už jsi někdy viděl jak vypadaj trubky za Egr ventilem zevnitř? :P
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
HanzDj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 25.12.2007 12:51

Re: EGR ventil

Příspěvek od HanzDj »

majkl1 píše:
rlopata píše:No tak podle mě to zaslepovat nemá moc smysl. Protože pokud je EGR otevřenej jen při třetinovém nebo ještě měnším sešlápnutí plynu a na volnoběh, tak nepotřebuju akcelerovat a šetřím ekologii. Ovšem při sešlápnutí plynu a akceleraci je EGR zavřenej, což je v mým případě celkem často.

Takže je jen důležitý nějak ověřit, že EGR funguje správně a není nějak zaseknutej v přiotevřené poloze. Ale jak?
Už jsi někdy viděl jak vypadaj trubky za Egr ventilem zevnitř? :P
Pěknej hnus vám řeknu :roll:
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

Uživatelský avatar
arnoldp
Závodník
Závodník
Příspěvky: 541
Registrován: 20.11.2008 08:19
Bydliště: Kolín

Re: EGR ventil

Příspěvek od arnoldp »

arnoldp píše:A je rozdíl jestli to zaslepíte dole u výfuku nebo nahoře hned pod EGR??? Dole je totiž fajnovej přístup, slysel jsem, ze by mohlo vadit, ze to je videt - technicka, emise apod., ale spis mi jde o to, jestli to funkcne dela nejakej rozdil jestli hore nebo dole? 8)
Kdby jste mi "volové" :wink: radši odpověděli, když jste tak chytrý. :lol:
Co chytrýho sem asi tááák napsat.... ...jsem od Kolína...

Uživatelský avatar
rege
Řidič
Řidič
Příspěvky: 199
Registrován: 11.05.2008 13:01
Bydliště: PresoVW-okolie, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od rege »

je to jedno kde to zaslepis....
Obrázek

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Currahee »

Zase tak uplně jedno to není. Když dole, tak musí být tlustý plech a nevydrží tam těsnící tmel. Když nahoře, tak stačí kousek obyčejného plechu a červený silikon tmel. Nahoře se ta trubka tolik nerozpaluje 8)
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
ameron
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: EGR ventil

Příspěvek od ameron »

Mam to dole, sice hruby plech, ale cerveny silikon tam mam tiez a zatial drzi. Predtym (bez tmelu) mi odtial obcas siel popri zaslepke bordel, silikon tam je skoro rok a drzi. Len na margo toho ze nemusi vydrzat tesniaci tmel...

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Currahee »

Červený je do cca 300°C a dole je daleko víc. No uvidíš jak dlouho bude těsnit, až mu dáš za uši :)
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: EGR ventil

Příspěvek od majkl1 »

Já tam dal 3mm plech z nějaký měkký hliníkový slitiny a bez silikonu i jakéhokoliv jiného těsnění. Jak jsem to dotáhl, tak se to utěsnilo fajnově :P
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
rege
Řidič
Řidič
Příspěvky: 199
Registrován: 11.05.2008 13:01
Bydliště: PresoVW-okolie, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od rege »

tiez to mam dole, bez tesnenia a neni problem... (ani to neni vidiet) :)
Obrázek

viligo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 10.03.2008 21:53
Bydliště: Praha a okres Rokycany

Re: EGR ventil

Příspěvek od viligo »

arnoldp píše:
arnoldp píše:A je rozdíl jestli to zaslepíte dole u výfuku nebo nahoře hned pod EGR??? Dole je totiž fajnovej přístup, slysel jsem, ze by mohlo vadit, ze to je videt - technicka, emise apod., ale spis mi jde o to, jestli to funkcne dela nejakej rozdil jestli hore nebo dole? 8)
Kdby jste mi "volové" :wink: radši odpověděli, když jste tak chytrý. :lol:
Mám to dole , 2mm plech (železo) a jako tmel tam mám tmel co se dává při spojování výfuků ...(vidět to není),
jo a ještě jsem ucpal hadičku k EGRu,nemusí se to hejbat,když je to zaslepený.
Pro ty co mají ŘJ novější (jako já) se musí u některých softwarově zrušit hláška "emise do dílny"...já musel !

Uživatelský avatar
arnoldp
Závodník
Závodník
Příspěvky: 541
Registrován: 20.11.2008 08:19
Bydliště: Kolín

Re: EGR ventil

Příspěvek od arnoldp »

To viligo: Díky za reakci. Tak já to taky tak udělám, díky. 8)
Co chytrýho sem asi tááák napsat.... ...jsem od Kolína...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“