tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
nobel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 08.01.2008 08:01
Bydliště: Zlínský kraj

tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od nobel »

Zdravím lidi,nějak se mi pořád nezdál zvuk mého motoru,tak jsem auto odvezl na zkoušku vstřiků,tam říkali že by měli dávat něco kolem 190,jen jeden to splňoval tak ostatní poléčili.
Pak provedly zkoušku tlaků 1 a 2hý měli 22, třetí měl jen 13 a 4tý 22,mechoš tam zkoušel stříknout jakýsi olej nebo tak něco zda se to zlepší a nic nenastalo,překroužkování mi moc nedoporučoval že to má najeté 260tis a po překroužkování je dost možné že to bude brát litr na 1000km..jeden známý mi říkal že by to mohlo být ještě ventilem,ať se ten zkontroluje,ale to se zas musí rozmašlit asi celý čumák,rozvody atd..jsem celkem zdrcený z této zprávy,tak to píšu sem,snad mi někdo poradí..děkuju :cry: :roll:

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od Octava »

jetsli to ma opravud 260tkm tak to pro ten motor neni zadnej najezd,zkus ten ventil no :? ale treba je tu nekdo zkusenejsi,tak poradi

Uživatelský avatar
nobel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 08.01.2008 08:01
Bydliště: Zlínský kraj

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od nobel »

Od 190tis km to mám já ve vlastnictví a to jsem tomu vůbec nešlapal,nechápu to a jsem z toho celkem na větvi..sundávat ted celou hlavu a rozvody,to je rozmašlit předek..dneska toho mám už dost,ráno moudřejší večera :roll:

Uživatelský avatar
HanzDj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 25.12.2007 12:51

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od HanzDj »

pokud do valce strikli olej a tlak porad stejnej tudis 13 tak problem nebude dole takze pist + krouzky OK ale chyba bude nahore takze se zaměřit na ventili případně těsnění pod hlavou :roll:
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od StandaS »

HanzDj píše:pokud do valce strikli olej a tlak porad stejnej tudis 13 tak problem nebude dole takze pist + krouzky OK ale chyba bude nahore takze se zaměřit na ventili případně těsnění pod hlavou :roll:
Právě jsem to chtěl napsat, že by to mohlo být těsnění pod hlavou. Je dostatečně dlouho známo, že pašík má problém právě u třetího válce. Já měl kdysi stejný problém u Opla a že prý špatné tlaky u druhého válce. Nic jsem si dělat nenechal a díky nedbalosti mechanika, který špatně utáhl trubku ke vstřiku (nafta stříkala na motor) jsem si všiml, že okolo těsnění pod hlavou se dělají bubliny. Jezdil jsem s tím ještě léta, nežli to na dálnici vystřelilo. Po opravě jezdil a jezdí jako za mlada. :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
nobel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 08.01.2008 08:01
Bydliště: Zlínský kraj

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od nobel »

StandaS píše:
HanzDj píše:pokud do valce strikli olej a tlak porad stejnej tudis 13 tak problem nebude dole takze pist + krouzky OK ale chyba bude nahore takze se zaměřit na ventili případně těsnění pod hlavou :roll:
Právě jsem to chtěl napsat, že by to mohlo být těsnění pod hlavou. Je dostatečně dlouho známo, že pašík má problém právě u třetího válce. Já měl kdysi stejný problém u Opla a že prý špatné tlaky u druhého válce. Nic jsem si dělat nenechal a díky nedbalosti mechanika, který špatně utáhl trubku ke vstřiku (nafta stříkala na motor) jsem si všiml, že okolo těsnění pod hlavou se dělají bubliny. Jezdil jsem s tím ještě léta, nežli to na dálnici vystřelilo. Po opravě jezdil a jezdí jako za mlada. :wink:

když se tam stříkl olej do toho válce,tak ten tlak byl naměřený kolem 30ceti a on říkal že je to špatně,ted premyslim zda se nespletl,jelikož kolem toho běhal celý den,takže říkáš žebych měl vyměnit těsnění pod hlavou?

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od StandaS »

nobel píše:
StandaS píše: Právě jsem to chtěl napsat, že by to mohlo být těsnění pod hlavou. Je dostatečně dlouho známo, že pašík má problém právě u třetího válce. Já měl kdysi stejný problém u Opla a že prý špatné tlaky u druhého válce. Nic jsem si dělat nenechal a díky nedbalosti mechanika, který špatně utáhl trubku ke vstřiku (nafta stříkala na motor) jsem si všiml, že okolo těsnění pod hlavou se dělají bubliny. Jezdil jsem s tím ještě léta, nežli to na dálnici vystřelilo. Po opravě jezdil a jezdí jako za mlada. :wink:

když se tam stříkl olej do toho válce,tak ten tlak byl naměřený kolem 30ceti a on říkal že je to špatně,ted premyslim zda se nespletl,jelikož kolem toho běhal celý den,takže říkáš žebych měl vyměnit těsnění pod hlavou?
No já bych se nejdříve pokusil nějakým způsobem toto prověřit, než to hned měnit. Jak? No tak to přesně nevím, protože u Oplíka bylo na motor dobře vidět. Sundat kryt a například při běžícím motoru postříkat spoj (kde je těsnění) mezi blokem a hlavou třeba WD čkem a koukat, jestli se tam nedělají bublinky. Nebo omrknout, není-li to tam okolo toho válce trochu očouzené. Teoreticky to může foukat i do vody a pod. Ale jak říkám u Srby to také neřešili a hned že jsou to zapečený kroužky. Ještě bych zkusil toto vyzkoušet.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od Currahee »

nobel píše:
StandaS píše: Právě jsem to chtěl napsat, že by to mohlo být těsnění pod hlavou. Je dostatečně dlouho známo, že pašík má problém právě u třetího válce. Já měl kdysi stejný problém u Opla a že prý špatné tlaky u druhého válce. Nic jsem si dělat nenechal a díky nedbalosti mechanika, který špatně utáhl trubku ke vstřiku (nafta stříkala na motor) jsem si všiml, že okolo těsnění pod hlavou se dělají bubliny. Jezdil jsem s tím ještě léta, nežli to na dálnici vystřelilo. Po opravě jezdil a jezdí jako za mlada. :wink:

když se tam stříkl olej do toho válce,tak ten tlak byl naměřený kolem 30ceti a on říkal že je to špatně,ted premyslim zda se nespletl,jelikož kolem toho běhal celý den,takže říkáš žebych měl vyměnit těsnění pod hlavou?
No počkej. Jak píše HanzDj, pokud měl ten válec bez oleje 13 a s olejem 30, tak jsou jasně KO kroužky.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od StandaS »

když se tam stříkl olej do toho válce,tak ten tlak byl naměřený kolem 30ceti a on říkal že je to špatně,ted premyslim zda se nespletl,jelikož kolem toho běhal celý den,takže říkáš žebych měl vyměnit těsnění pod hlavou?[/quote]
No počkej. Jak píše HanzDj, pokud měl ten válec bez oleje 13 a s olejem 30, tak jsou jasně KO kroužky.[/quote]
Nemůžu to vyloučit, je to možná závada, ale i ten olej, který by utěsnil ty kroužky, zrovna tak utěsní na tu chvíli měření to fouklé těsnění. :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
HanzDj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 25.12.2007 12:51

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od HanzDj »

přesně tak, pokud po nalití oleje byl naměřen tlak 30 tak je chyba na 99% dole, to znamená kroužky jak píše Currahee, ventily můžeš vyřadit ty budou OK. Jinak pokud nastartuješ můžeš se podívat zda ti nejdou bubliny do nadržky vody, pokud ano je těsnění KO pokud ne může to foukat i jinde- zkusit to WDcko a pokud ani to ne a nehřeje se to tak je malopravděpodobné že by to bylo těsnění pod hlavou :wink:
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

Uživatelský avatar
nobel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 08.01.2008 08:01
Bydliště: Zlínský kraj

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od nobel »

tak jsme sundali hlavu na třetím válci jsou zapečené kroužky :roll: mechanik říkal že si to moc lajznout nechce to překroužkování,že to budu žrát na 1000km tak 1l oleje,že ten válec není kulatý ale oválný,měřil to jakýmsí přístrojem.Poradil mi asi nejlevnější variantu když si to spočítám a to že si mám sehnat druhý spodek,nechas si ho změřit v těch setinách zda tam nejsou odchylky a pokud bude dobrý,tak zrepasovat hlavu za cca 5tis kč a dát to dokupy..nebo víte o něčem jiném?

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od rlopata »

Měnil jsem jen jeden píst i s jedníma kroužkama na mým passatu AFN ve 300tis(kdo ví jestli). 3000 km jsem jezdil do 2000 - 2400 otáček a teďka je to v cajku, tase lítám 190 :D :D

Uživatelský avatar
nobel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 08.01.2008 08:01
Bydliště: Zlínský kraj

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od nobel »

Ještě jsem se chtěl zeptat: mám známého,který by mi udělal za dobrý peníz komplet repas hlavy,žebych dal spodek jiný.. můžu ten blok nahradit jiným?například z PD nebo ze 66kw verze?nikdy jsem to nedělal tak bych se před tím radši poradil..

Uživatelský avatar
nobel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 08.01.2008 08:01
Bydliště: Zlínský kraj

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od nobel »

rlopata píše:Měnil jsem jen jeden píst i s jedníma kroužkama na mým passatu AFN ve 300tis(kdo ví jestli). 3000 km jsem jezdil do 2000 - 2400 otáček a teďka je to v cajku, tase lítám 190 :D :D
já mám právě ten jeden válec hodně oválný,tak se bojím jestli by to nedělalo paseku tam dát nový píst s kroužkama,ale jak vidím tak mi nezbude nic jiného než experimentovat :roll:

Uživatelský avatar
pitrus.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 01.08.2008 17:36
Bydliště: Hradec Králové

Re: tlak na 3tím válci jen 13 (motor AFN 81kw)

Příspěvek od pitrus.m »

mám to samé auto na tacho 172tis a nechal jsem měnit olej ,žhavky a popř.mrknout kde sákne olej.Podezření v pravo vzadu pod kebulí.To se vyplnilo a jěště nášup k tomu turbo tahá olej ,mezichladič celý zajebaný.Tak takhle z jara pěkný výdaje.To jen ,že nás je víc .No a mám pujčenýho scenika a už se nemůžu dočkat mýho pašíka až bude ok. :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“