ARETACE KLIKOVKY

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
live69
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 26.11.2008 23:17
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: ARETACE KLIKOVKY

Příspěvek od live69 »

Majkee 85 píše:Nevím jak se muže projevit výměna rozvodů bez přípravku na spotřebě, či chodu motoru? (leda tak nenastavením předvstřiku staré klasice čerpadle) když ten řemen sundám, vyměnim kladky, vodní pumpu a pak tam dám zas nový! Pokud se nic nehne-poznám podle udělanych rysek, tak není o čem! Na některejch motorech je značka na klice oproti bloku už z výroby a do vačky šoupnu šroub a po prdeli! Nevidím na tom tom nic špatného! Nejsem ani pravní ani poslední kdo to tak dělá!

určitě nejseš ani poslední o tom žádná, já to taky tak vždy dělal, protože ne vždy je po ruce přípravek že, ale mužu ti říct, že co jsem si ted jen přenastavoval rozvody, když už jsem to takhle rozkuchal tak že když jsem zaaretoval vačku-6ka vrták tak abych nandal na kliku aretaci musel jsem povolit 3x M8 na vačce a o pul zubu na klice pootočit! Spotřeba teda bych řekl stejná ale od spodu to tahá sakra jinak, kolikrát to vystřelí aniž bych chtěl nebo to očekával, ale to možná bude jen tím new turbíčkem že za to pěkně tahá, težko říct, jo a ještě jsem přeseřídil vstřiky, ale to je spíš asi banalita protože jsem každý přitáhl asi o 45 stupnu

pianko111
Řidič
Řidič
Příspěvky: 176
Registrován: 11.04.2008 20:49
Bydliště: Praha nebo Sedlčany

Re: ARETACE KLIKOVKY

Příspěvek od pianko111 »

tak to joo ale jsi se modlil aby nezačlo pršet že.... jinak k ty aretaci já to též dělam jak většina lidi. Zkusim najít rysky jak maj byt udělam fixkou dráp a měnim. U PD je to triviální a u rotačky aretuješ šroubama
Kamerové systémy, elektronické zabezpečovací systémy, multimediální a informační technologie

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: ARETACE KLIKOVKY

Příspěvek od indi666 »

to live69: pěkně jsi to vyčistil, škoda, že po kompletaci to není vidět, jinak jsis dal dost záležet.

to ostatní: vzhledem k tomu, že ty motory upravujeme, tak věřte tomu, že moc dobře vím očem mluvím a vím jaký má vliv perfektní mechanické nastavení.
Momenťáky používám stále a jen s kalibračním protokolem.
A úhloměr používám taky hodně často, hlavně na PD vstřiky.
Mně lidi platí za kvalitní práci, tak nevidím důvod proč to odfláknout fixkou, nebo nějakým odhadem při nastavování úhlu.

Nicméně platí co jsem psal dříve, dělejte jak uznáte za vhodné.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

pianko111
Řidič
Řidič
Příspěvky: 176
Registrován: 11.04.2008 20:49
Bydliště: Praha nebo Sedlčany

Re: ARETACE KLIKOVKY

Příspěvek od pianko111 »

pokud se tu bavíme o rozvodech tak duležitej je vysledek a ne jak a podle čeho to člověk dělá. já tu fixu používam jako sichr kdyby náhodou samosřejmě po montáži kontroluju nastavení podle rysek když jsou a zatim musim zaklepat ale samosřejmě rozdíl mezi garážistou a profíkem. bohužel nejen podle mojí zkušenosti si to kolikrát bohužel člověk udělá líp sám než v udajně vyhlášeném servisu. kamarád přijel ze servisu s rozvodama o skoro zub hnutejma. takže kde jsme?
Kamerové systémy, elektronické zabezpečovací systémy, multimediální a informační technologie

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: ARETACE KLIKOVKY

Příspěvek od indi666 »

Na tu otázku na konci se bohužel nedá slušně odpovědět :( .
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
live69
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 26.11.2008 23:17
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: ARETACE KLIKOVKY

Příspěvek od live69 »

vidět to nejni to máš pravdu, ale příště se určitě bude lépe zjištovat někde popřípadná netěsnost atd a ne jak tohle že sem koumal, co kde jak... No a měl jsem to tak za hodku hotové! Mám na to takovou spešl srágoru na čištění interiéru která se má ředit asi 1:10 ale když necháš koncentrát tak to dokáže sežrat i lak :lol: to sem nastříkal, chvilku nechat a pak vapíka s rotační tryskou a ta to omlátí ten hnus jak nic, takle sem si to dal asi tři krát a bylo hotovo! uvidíme za rok až budu dělat rozvody jak to bude vypadat!

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“