Má ta Oktávka fakt stejnej motor? AHU ze stejného roku výroby? Někdy stačí jiný měsíc a už je to zas trochu o něčem jinym...cep píše:Porovnával jsem to právě s Octávkou, má úplně ten samej motor (66kw), hodnoty byly úplně jiný. A když se přidávaly otáčky motoru, tak bylo cítit i slyšet, jak ten ventil cvaká, u mě nic. Kabel je 100% OK.měl jsem napíchlej měřák i přímo za chodu motoru na svorkovnici RJ.Cece, ale zádný podtlakový hadičky, která by tam někde vedla jsem si nevšiml.Odkud kam by měla víct? Taky jsem si všiml, že ten podtlak k tomuhle ventilu je napíchlej samostatně v sání, kousek před váhou vzduchu,ale podle nějakých schémat, co jsem viděl, byl podtlak brán z téčka před posilovačem brzd stejně jako podtlak pro ARG ventil (nebo jak se jmenuje), třeba tam od tud je silnější podtlak, ja když to zkouším , z místa kde to mám napíchnutý, je ten podtlak hrozně malej, na prst to skoro ani necítíž. Už se asi chytám stébla
S tou hadičkou k ŘJ... některé AHU (a nevím jestli všechny) měly přivedenou hadičku s TLAKEM plnění (ne podtlakem) přímo do ŘJ a ta si sama měřila tlak plnění. Pak to ale předělali, dali tam samostatný senzor a k ŘJ vedli jen dráty. Pozná se to snadno, pokud tam hadička je, vede k 80 pinovému konektoru.
Turbo AHU motoru není regulováno podtlakem, ale přetlakem. Turbo si samo vytváří přetlak a N75 buď přetlak pustí do regulační baňky anebo do ní pustí atmosférický tlak ze sání.
Sledoval jsi, jestli se hejbe regulační tyčka při odpojenym N75? Odpojíž od něj konektor a jak přidáváš a ubíráš, tyčka se musí pohybovat.
A k N75... Určitě je v pořádku? Co výpis závad z ŘJ? Ona nemusí být v tahu ŘJ... stačí když dostává blbé hodnoty o tlaku plnění a výsledkem je nečinnost N75...