chip 96kw volba a cena
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- live69
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 26.11.2008 23:17
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip 96kw volba a cena
To si napsal krásně!!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.09.2014 20:28
- Bydliště: Tachau
Re: chip 96kw volba a cena
Salam, me by zajimalo, o kolik se bezne chipuje a s jakou rezervou to zvlada spojka atd. Mam ted namysli pašíka 03, B5.5, 4motion, 96kw, najeto 160tis. Jestli jsou tam ty streva stejny jako u predokolky, nebo 4motion zvladne vic lip atd.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+
-
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 09.02.2014 18:20
Re: chip 96kw volba a cena
Dobrý den,
přečtěte si tuto diskuzi.
Ti chlapi sakra dobře vědí o čem píší. Zejména člověk s nickem "modelář".
Je to fachman, kterých opravdu není moc.
Kdo nevěří...... nevadí, kdo věří.....dobře udělá.
A ještě věřte, že to co píše je pravda až do .....
Chipování se nevyplatí a kdo tvrdí,že mu vzrostl výkon a současně klesla spotřeba, ať si dá znova 6. třídu základky.
http://www.oleje.cz/forum/cipovat-t4111.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit : oprava
přečtěte si tuto diskuzi.
Ti chlapi sakra dobře vědí o čem píší. Zejména člověk s nickem "modelář".
Je to fachman, kterých opravdu není moc.
Kdo nevěří...... nevadí, kdo věří.....dobře udělá.
A ještě věřte, že to co píše je pravda až do .....
Chipování se nevyplatí a kdo tvrdí,že mu vzrostl výkon a současně klesla spotřeba, ať si dá znova 6. třídu základky.
http://www.oleje.cz/forum/cipovat-t4111.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit : oprava
Naposledy upravil(a) Dr.Ueno dne 12.02.2015 20:44, celkem upraveno 1 x.
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: chip 96kw volba a cena
Chipováním výkon zvedneš ale pochybuju o tom že někomu klesne spotřeba.logicky větší výkon větší spotřeba.Hlavně když to potom chipu testuješ
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: chip 96kw volba a cena
PeITeeR
S tímto na úpravu klidně přijeď. Zkusíme vyhodnotit zda km sedí, a pokud ano, není s tímto motorem problém.
Dr.Ueno
Další odborník, který se před měsícem ptá na dvouhmoťám, a nyní už všemu rozumí.
Takže doporučuji, opravdu zpátky do 6sté, zopakovat učivo až do deváté, potom trochu praxe a přestaneš psát nesmysly. Neber to ve zlém, sám úpravy rozhodně nedoporučuji kvůli šetření/ ale k lehké úspoře paliva dochází/.
Pominu -li tedy špatné úpravy,se zkresleným údajem na palubním počítači. Pochopitelně při zachování jízdního stylu, tj. nedonutí-li mě úprava závodit. Což osobně beru jako výhru/dobré pro motor/. Motory nejsou totiž učivo ze 6 třídy, ale přeci jen o něco později. Hodně zkráceně, každý motor má procenta účinnosti, a s tím se dá u přeplňovaných motorů v malém rozsahu pracovat.Tedy úspora 0,1 až 0,5 litru u osobních vozidel je reálná. Sice za cenu snížení životnosti vozidla / při šetrné a správné úpravě o 5 až 10%/, Což je zanedbatelné. Rozhodně by však toto, neměl být rozhodující stimul pro úpravu, neboť někteří v touze ušetřit , motory velmi markantně podtáčí, a to jim rozhodně nesvědčí. Platí to i pro vozidla neupravená, je to obecné.
S tímto na úpravu klidně přijeď. Zkusíme vyhodnotit zda km sedí, a pokud ano, není s tímto motorem problém.
Dr.Ueno
Další odborník, který se před měsícem ptá na dvouhmoťám, a nyní už všemu rozumí.
Takže doporučuji, opravdu zpátky do 6sté, zopakovat učivo až do deváté, potom trochu praxe a přestaneš psát nesmysly. Neber to ve zlém, sám úpravy rozhodně nedoporučuji kvůli šetření/ ale k lehké úspoře paliva dochází/.
Pominu -li tedy špatné úpravy,se zkresleným údajem na palubním počítači. Pochopitelně při zachování jízdního stylu, tj. nedonutí-li mě úprava závodit. Což osobně beru jako výhru/dobré pro motor/. Motory nejsou totiž učivo ze 6 třídy, ale přeci jen o něco později. Hodně zkráceně, každý motor má procenta účinnosti, a s tím se dá u přeplňovaných motorů v malém rozsahu pracovat.Tedy úspora 0,1 až 0,5 litru u osobních vozidel je reálná. Sice za cenu snížení životnosti vozidla / při šetrné a správné úpravě o 5 až 10%/, Což je zanedbatelné. Rozhodně by však toto, neměl být rozhodující stimul pro úpravu, neboť někteří v touze ušetřit , motory velmi markantně podtáčí, a to jim rozhodně nesvědčí. Platí to i pro vozidla neupravená, je to obecné.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning