chip 96kw volba a cena

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
live69
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 26.11.2008 23:17
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: chip 96kw volba a cena

Příspěvek od live69 »

To si napsal krásně!!!! :!:

PeITeeR
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 30.09.2014 20:28
Bydliště: Tachau

Re: chip 96kw volba a cena

Příspěvek od PeITeeR »

Salam, me by zajimalo, o kolik se bezne chipuje a s jakou rezervou to zvlada spojka atd. Mam ted namysli pašíka 03, B5.5, 4motion, 96kw, najeto 160tis. Jestli jsou tam ty streva stejny jako u predokolky, nebo 4motion zvladne vic lip atd.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+

Dr.Ueno
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 09.02.2014 18:20

Re: chip 96kw volba a cena

Příspěvek od Dr.Ueno »

Dobrý den,

přečtěte si tuto diskuzi.
Ti chlapi sakra dobře vědí o čem píší. Zejména člověk s nickem "modelář".
Je to fachman, kterých opravdu není moc.
Kdo nevěří...... nevadí, kdo věří.....dobře udělá.

A ještě věřte, že to co píše je pravda až do .....

Chipování se nevyplatí a kdo tvrdí,že mu vzrostl výkon a současně klesla spotřeba, ať si dá znova 6. třídu základky.


http://www.oleje.cz/forum/cipovat-t4111.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit : oprava
Naposledy upravil(a) Dr.Ueno dne 12.02.2015 20:44, celkem upraveno 1 x.

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: chip 96kw volba a cena

Příspěvek od trhac »

Chipováním výkon zvedneš ale pochybuju o tom že někomu klesne spotřeba.logicky větší výkon větší spotřeba.Hlavně když to potom chipu testuješ :D

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: chip 96kw volba a cena

Příspěvek od motorpower »

PeITeeR
S tímto na úpravu klidně přijeď. Zkusíme vyhodnotit zda km sedí, a pokud ano, není s tímto motorem problém.

Dr.Ueno
Další odborník, který se před měsícem ptá na dvouhmoťám, a nyní už všemu rozumí.
Takže doporučuji, opravdu zpátky do 6sté, zopakovat učivo až do deváté, potom trochu praxe a přestaneš psát nesmysly. Neber to ve zlém, sám úpravy rozhodně nedoporučuji kvůli šetření/ ale k lehké úspoře paliva dochází/.
Pominu -li tedy špatné úpravy,se zkresleným údajem na palubním počítači. Pochopitelně při zachování jízdního stylu, tj. nedonutí-li mě úprava závodit. Což osobně beru jako výhru/dobré pro motor/. Motory nejsou totiž učivo ze 6 třídy, ale přeci jen o něco později. Hodně zkráceně, každý motor má procenta účinnosti, a s tím se dá u přeplňovaných motorů v malém rozsahu pracovat.Tedy úspora 0,1 až 0,5 litru u osobních vozidel je reálná. Sice za cenu snížení životnosti vozidla / při šetrné a správné úpravě o 5 až 10%/, Což je zanedbatelné. Rozhodně by však toto, neměl být rozhodující stimul pro úpravu, neboť někteří v touze ušetřit , motory velmi markantně podtáčí, a to jim rozhodně nesvědčí. Platí to i pro vozidla neupravená, je to obecné.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“