Prosím o radu.2500 ot.a konec

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Turbo dnes opraveno,odzkoušeno,seřízeno. Zítra N75 a vše zpět do auta. Tak uvidím :?: :158: :158: :158:
Přílohy
DSC00294.JPG
DSC00295.JPG
DSC00298.JPG

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Tak vše namontováno. Změna se nedostavila :mad3: :mad3: :mad3: :mad3: :kap:
Pořád to samý :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Tak už jsou snad jenom dvě možnosti. Někde máš díru v podtlakových hadičkách, nebo je už chyba přímo v řj motoru nebo v komunikaci mezi ní a N75. Nic jinýho, co by mělo za následek zvýšený tlak turba mě nenapadá (za předpokladu, že je turbo funkční a seřízené + nový N75). Leda že by ještě špatně ukazoval snímač tlaku. Koukal jsi kolik ukazuje na zdechlým motoru? :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Mám tu nějaký LOG ještě před výměnou.Jestli to něco napoví. :?:
Přílohy
LOG čtení.rar
(15.08 KiB) Staženo 89 x

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Currahee »

Taky se kloním k díře v hadičce, pokud N75 při klasickém testu kliká. Sundal bych hadičku z hříbku turba a MUSÍ!! tam být při volnoběhu podtlak. To zkoukni jako první. Hadičky a trubky vedou pod plechovými držátky a vibracema se časem můžou prodřít.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Jenda. píše:Mám tu nějaký LOG ještě před výměnou.Jestli to něco napoví. :?:
Jak jsem ti už několikrát psal. Turbo ti dává (alespoň dle čidla tlaku) o půl baru více a navíc ta regulace vždy přichází o krapet zpožděně. Koukni, zda například u tej baňky nad turbem nemáš zpuchřelé opletení podtlakové hadičky. Ta pak nemaje vnější oporu se v ohybech splácne a stává se buď neprůchodnou nebo průchodnou jen zčásti. To samé však zkontroluj všude. Nic by se krom finanční ztráty cca 200kč nestalo, když bys ty podtlakovky povyměňoval. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Currahee »

Navíc, vlivem hodně vysokých teplot ta hadička u hříbku totálně ztvrdne, zpuchří a pak přisává falešný luft.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Tak nový LOG 8O 8O
Cuká to i když je odpojená váha. EGR zaslepen. A NIC :( :(
Hadičky jsou OK.
Přílohy
LOG.Rar.rar
(6.49 KiB) Staženo 49 x

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Tady jsi asi nikde nejel na 100%, ale turbo už tlačí kolik má.
Tak už leda nějaký špatný vstřik. Už si nepamatuju, co všechno jsme ti tu radili, takže už jen tak od boku. Kontakty u vstřiků jsi napružil? Předvstřik máš nastaven dobře? Tandemový čerpadlo chodí?
Jinak mě už nenapadá nic. Musel bys zajet k někomu, kdo tomu narozdíl od nás rozumí. :oops:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Tak mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí
plynu se to začne dusit jako by nešla nafta. Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,
chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas. :mad3: :mad3: :mad3:
Mám tu ještě LOG.Jeden je na neutrál.
Přílohy
Logs.rar
(8.04 KiB) Staženo 31 x

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

:?: :?: :wow:

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Mohl by to dělat snímač otáček :?:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Rád bych ti pomohl, ale nevím jak. Doufal jsem, že ti pomůže někdo větrem otřelej. Zkus svůj problém hodit na dieselforum, možná něco ulovíš. :oops:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Dík tam lovím už taky :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Tak pánové závada odstraněna :!: :!: :999: :999: :999: :ura1: :ura1:
Vadná řídící jednotka.
http://www.rfauto.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!! :gun: :mad3: :mad3:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“