Prosím o radu.2500 ot.a konec

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Nikdo :?: :?: :?:

HonzaT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 20.11.2008 22:05

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od HonzaT »

Ahoj,už delší dobu sleduju ty Tvé závady. Mě Golf4 dělal to,že nad 2000 otáček začal silně škubat,zejména při akceleraci. Při ustálené rychlosti to skoro nebylo znát. Bylo to,jakoby vynechával vstřik,start byl v pohodě,na diagnostice bez závad a na parametrech se taky nic nenašlo. Nakonec jsem sundal horní víko a pořádně se podíval na jednotlivé vačky na vačkovém hřídeli. Jedna byla ometená a hydroštel pod ní projetý. Takže to málo otevíral jeden sací ventil a při vyšších otáčkách se válec nestíhal správně plnit vzduchem a cukalo to. Tak koukni,jestli tam nemáš něco takového.
Přílohy
Hydroštel-nadzdvihátko
Hydroštel-nadzdvihátko
Vačka na vačkovém hřídeli
Vačka na vačkovém hřídeli

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Příští týden budu měnit olej a těsnění pod ventil.víkem protože netěsní.Tak na to kouknu 8O .
Když jsem to měl minule sundaný tak jsem si ničeho nevšiml. Pořádně to prohlídnu 8O 8O .
S tím logem a chybou neporadíš :?: :?: :?: :?:
Ještě jeden LOG.
Přílohy
LOG-01-003-009-011.rar
(1.68 KiB) Staženo 21 x
DSC00291.JPG

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Nikdo kdo rozumí logům :?: :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Turbo tlačí o 0,4bar více, což je o dóóóst víc a váha tím pádem taky o 50% vzduchu více, což je způsobeno tím turbem. Tobě v podstatě nějak záhadně chodí regulace turba. V podstatě se ani N75 nijak nesnaží rozdíl regulovat (viz příloha z tvého logu), takže teď jen přijít nato proč. :roll:
Přílohy
Bez-názvu-1.jpg
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Takže vyměnit N75 :?: :?:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Spíš jen odzkoušet jiný, nejsem si jist, zda to pomůže, protože jak vidno N75 reguluje, ale nějak divně. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

A na čem je závislý N75 :?: . Podle čeho reguluje :?:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Do N75 posílá impulsy řj na základě hodnot z mnoha čidel. Ale v řj bych chybu v tvém případě asi nehledal. Musel bys zjistit kolik voltů má v dané situaci (např. při plném naklopění lopatek) dávat a změřit skutečnost. Ty volty by měly jít zjistit i ve vagu. :roll: Ideální by bylo, když bys měl možnost si někde na zkoušku N75 půjčit.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

NO to je ten problém. :( Z auta to nikdo nepůjčí a o nějaké volné zatím nevím. :( :( :( Pasuje tam i z něčeho jiného??? Kolik stojí nový??

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Zkus zkontaktovat nějakýho klubáka z Brna, určitě ti někdo tady vyjde vstříc. Koupit na blint novou za 2500 a pak zjistit, že to tím nebylo, by byla drahá sranda. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

karadžo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 14.12.2008 18:46
Bydliště: Česká Lípa

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od karadžo »

Ahoj já mám AJM 85kw rv.99 a ten samej problém,udělal sem proto dost věcí,jen sem ještě nevyskoušel ty co nic nestojej a to konektory a hlavně to co tu ukázal Honza to by mě nenapadlo,vyzualní kontrolu dílů-vačky atd. 8O docela sem na to zůstal koukat a ta pravděpodobnost tu taky je :158: Hned jak se urvu tak na to jdu.

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od Jenda. »

Zítra budu měnit olej a turbo půjde ven. Tak jsem zvědav jak to dopadne. :?: :?: :?: Co zjistím.
Hlavně v jakým je stavu turbo.

karadžo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 14.12.2008 18:46
Bydliště: Česká Lípa

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od karadžo »

Tak sem se na to konečně dostal a nic,vačka dobrý konektory napružené a stále škube,stále škube :x :kap:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Příspěvek od majkl1 »

Vstřikama to nebude. Jak jsem ti už psal, dle logů ti to turbo opravdu tlačí moc (skoro o půl baru). Zkus někde splašit ten N75 na zkoušku. Tím ho vyloučíš nebo potvrdíš. Bez toho se budeš těžko orientovat, co dál. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“