Stránka 1 z 5

Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 06.08.2009 20:08
od Jenda.
KDO PORADÍ ?? Při dosažení 2500 otáček auto začne škubat.Při nižších otáčkách se nic neprojevuje.
Vyměnil jsem už pal.čerpadlo v nádrži,tandem.čerpadlo,pal.filtr,váhu vzduchu.EGR ventil.Vše jsem
měl půjčené od známého z vrakáče.Nevěřím že by některý z dílů vykazoval stejnou závadu.
Už nevím jak dál.POMÓÓÓÓÓÓC.Asi mě klepne. :evil: :evil: :evil:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 12:25
od Jenda.
Nikdo nic???? :?: :?:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 13:44
od majkl1
A co na to soudruh VAG? :roll:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 17:54
od Jenda.
Byl jsem 2x a nic.Až na 3 pokus. Prý je nějaký problém na 3 válci.Takže asi vstřiky dolů a nechat odzkoušet. Jinak nevím. :cry:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 18:56
od Joda
Doporučuju překontrolovat nastavení rozsahu vstřikovačů PD. Dají se štelovat a při špatně nastavené vůli mohou dávat málo paliva. Ale je to jen jedna z možností. Další je čidlo tlaku v sacím potrubí za turbem. nebo ŘJ. motoru.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 23:13
od Jenda.
Na kolik to čidlo asi přijde a kde ho přesně najdu? Má ještě někdo nějakej nápad??Díky

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 23:31
od Joda
Je v pravo když stojíš u otevřený kapoty. Jak je ta trubka velká co vede k sání. Na ní je senzor tlaku vzduchu. Ale první bych skusil ty vstřiky.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 23:33
od Joda
Můžu ti dát strunej a hlavně jednoduchej návod jak skontrolovat nastavení vstřikovačů samo domo. Kdyžtak se ozvy.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 08.08.2009 23:44
od Jenda.
To čidlo je na té plastové trubce co vede nad čerpadlem? Jak teda na ty vstřiky?
Dík!!

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 09.08.2009 00:20
od Joda
Sundáš víko ventilů.
Podíváš se, který válec je zrovna ve fázi stříhání (zavírá se výfukoví a otevírá se sací ventil) vezmeš si do ruky listový měrky zatlačíš na vahadlo jen trochu k vstřiku a skusíš prostrčit měrku mezi vačkou a vahadlem. Jestli tam nenarveš žádnou měrku je tam problem. K tomu se vrátim. Pokud ti tam měrka vleze, v tuhle chvíly nevím jeká to má být tloušťka měrky asi bych vzal 30ku nebo menší a skusil jí, ale vule tam bude a vleze se, pak postupuj na další válec. Pozor pokud bude vůle příliš velká je to taky špatně. Dál - otoč klikou o 90° a koukni, který válec střihá a na tom zkontroluj vůli na vstiku. Takhle projdi všechny 4válce.
Pokud tam nebude žádná vůle a vstřik je stále stlačován i přez to, že je vačka na opačné straně, nebo je vůle moc velká, znamená to, že je pracovní chod pístu uvnitř trysky zkrácený (jako by byla omezená dodávka paliva) a začíná ve špatný okamžik. Nemluvě u zvětšené vůle, o nárazech do vačky, které po delší době vydřou vačku.
Tohle může spůsobyt, že motor nejde do otáček a v určitém bodě otáček se ručička prostě zastaví.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 09.08.2009 00:22
od Joda
Ještě mě napadlo jestli nemáš přicpanej výfuk, to můžeš vyzkoušet když ho hned za turbem odpojíš (stačí tam udělat za turbem mezeru aby mohly splodiny unikat mimo) a testneš to.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 09.08.2009 17:56
od Jenda.
To myslíš tu přírubu před tím pletencem?To bude rachot!! To mě lidi sežerou.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 09.08.2009 18:27
od Joda
Stačí krátká zkouška jestli to půjde do otáček máš vyhráno, jestli ne víš že výfukem to neni.
Třeba se ti ten zvuk nakonec ještě zalíbý a vytáhneš výfuk za řední kolo :D

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 10.08.2009 17:00
od Jenda.
No ještě jsem se k tomu nedostal ale zapomněl jsem že žere olej 1l-5 000km. mohlo by to být
těsnění na vstřikách? Myslím ty O kroužky.Nijak to ale nehulí. Najeto 180 000km. Podle buíků :!: :?:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 10.08.2009 21:05
od Joda
To jedině kouknout do nádrže jestli v ní nemáš míchanou náplň s olejem. Ale spíš by utíkala nafta přez ty kroužky do motoru než oobráceně. Tlak je tam docela dobrej od toho čerpadla na hlavě.