Stránka 4 z 5

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 30.09.2009 21:58
od Jenda.
Turbo dnes opraveno,odzkoušeno,seřízeno. Zítra N75 a vše zpět do auta. Tak uvidím :?: :158: :158: :158:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 01.10.2009 19:21
od Jenda.
Tak vše namontováno. Změna se nedostavila :mad3: :mad3: :mad3: :mad3: :kap:
Pořád to samý :!: :!: :!:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 01.10.2009 20:04
od majkl1
Tak už jsou snad jenom dvě možnosti. Někde máš díru v podtlakových hadičkách, nebo je už chyba přímo v řj motoru nebo v komunikaci mezi ní a N75. Nic jinýho, co by mělo za následek zvýšený tlak turba mě nenapadá (za předpokladu, že je turbo funkční a seřízené + nový N75). Leda že by ještě špatně ukazoval snímač tlaku. Koukal jsi kolik ukazuje na zdechlým motoru? :roll:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 01.10.2009 22:52
od Jenda.
Mám tu nějaký LOG ještě před výměnou.Jestli to něco napoví. :?:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 02.10.2009 08:38
od Currahee
Taky se kloním k díře v hadičce, pokud N75 při klasickém testu kliká. Sundal bych hadičku z hříbku turba a MUSÍ!! tam být při volnoběhu podtlak. To zkoukni jako první. Hadičky a trubky vedou pod plechovými držátky a vibracema se časem můžou prodřít.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 02.10.2009 15:49
od majkl1
Jenda. píše:Mám tu nějaký LOG ještě před výměnou.Jestli to něco napoví. :?:
Jak jsem ti už několikrát psal. Turbo ti dává (alespoň dle čidla tlaku) o půl baru více a navíc ta regulace vždy přichází o krapet zpožděně. Koukni, zda například u tej baňky nad turbem nemáš zpuchřelé opletení podtlakové hadičky. Ta pak nemaje vnější oporu se v ohybech splácne a stává se buď neprůchodnou nebo průchodnou jen zčásti. To samé však zkontroluj všude. Nic by se krom finanční ztráty cca 200kč nestalo, když bys ty podtlakovky povyměňoval. :wink:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 03.10.2009 14:47
od Currahee
Navíc, vlivem hodně vysokých teplot ta hadička u hříbku totálně ztvrdne, zpuchří a pak přisává falešný luft.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 04.10.2009 00:01
od Jenda.
Tak nový LOG 8O 8O
Cuká to i když je odpojená váha. EGR zaslepen. A NIC :( :(
Hadičky jsou OK.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 04.10.2009 09:22
od majkl1
Tady jsi asi nikde nejel na 100%, ale turbo už tlačí kolik má.
Tak už leda nějaký špatný vstřik. Už si nepamatuju, co všechno jsme ti tu radili, takže už jen tak od boku. Kontakty u vstřiků jsi napružil? Předvstřik máš nastaven dobře? Tandemový čerpadlo chodí?
Jinak mě už nenapadá nic. Musel bys zajet k někomu, kdo tomu narozdíl od nás rozumí. :oops:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 17.11.2009 00:02
od Jenda.
Tak mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí
plynu se to začne dusit jako by nešla nafta. Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,
chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas. :mad3: :mad3: :mad3:
Mám tu ještě LOG.Jeden je na neutrál.

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 18.11.2009 23:28
od Jenda.
:?: :?: :wow:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 19.11.2009 20:55
od Jenda.
Mohl by to dělat snímač otáček :?:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 19.11.2009 21:14
od majkl1
Rád bych ti pomohl, ale nevím jak. Doufal jsem, že ti pomůže někdo větrem otřelej. Zkus svůj problém hodit na dieselforum, možná něco ulovíš. :oops:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 19.11.2009 21:34
od Jenda.
Dík tam lovím už taky :oops: :oops: :oops:

Re: Prosím o radu.2500 ot.a konec

Napsal: 12.12.2009 19:52
od Jenda.
Tak pánové závada odstraněna :!: :!: :999: :999: :999: :ura1: :ura1:
Vadná řídící jednotka.
http://www.rfauto.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!! :gun: :mad3: :mad3: