Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.09.2009 18:33
- Bydliště: Mariánské Lázně
Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Zdravím lidi,
včera jsem koupil pašíka. Před koupí v servisu na prohlídce se nic špatného na autě nezjistilo, všichni se schodli, že dobrá koupě. Avšak. Dnes ráno po 5km jízdy to na mě začalo řvát, abych dolil chladící kapalinu. Dolil jsem cca 1,5l. U motoru na levé straně pod krytem, šla trošku pára. Vodu jsem kapat nikde nenašel, pod autem přes noc taky žádná voda. V oleji voda není a olej ve vodě taky ne. Hadice s vodou při provozní teplotě a zapnutém motoru jdou zmáčknout. Auto se nepřehřívá, teplotu drží pořád okolo 90. Takže prosím o radu jak zjistit, že je prasklá hlava nebo těsnění. Ještě mě napadlo, zda může být něco s vodní pumpou? Jsem v tomhle trochu pesimista, takže hadice samozřejmě prověřím, ale při mé smůle to bude určitě něco závažnějšího.
Rád bych na autě udělal rozvody, olej atd, ale nechci dát 15tis, když nevím, zda je auto v pořádku. Naštěstí mám ve smlouvě, že můžu do dvou měsíců od smlouvy odstoupit Díky za pomoc
včera jsem koupil pašíka. Před koupí v servisu na prohlídce se nic špatného na autě nezjistilo, všichni se schodli, že dobrá koupě. Avšak. Dnes ráno po 5km jízdy to na mě začalo řvát, abych dolil chladící kapalinu. Dolil jsem cca 1,5l. U motoru na levé straně pod krytem, šla trošku pára. Vodu jsem kapat nikde nenašel, pod autem přes noc taky žádná voda. V oleji voda není a olej ve vodě taky ne. Hadice s vodou při provozní teplotě a zapnutém motoru jdou zmáčknout. Auto se nepřehřívá, teplotu drží pořád okolo 90. Takže prosím o radu jak zjistit, že je prasklá hlava nebo těsnění. Ještě mě napadlo, zda může být něco s vodní pumpou? Jsem v tomhle trochu pesimista, takže hadice samozřejmě prověřím, ale při mé smůle to bude určitě něco závažnějšího.
Rád bych na autě udělal rozvody, olej atd, ale nechci dát 15tis, když nevím, zda je auto v pořádku. Naštěstí mám ve smlouvě, že můžu do dvou měsíců od smlouvy odstoupit Díky za pomoc
http://seskokpadakem.ic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dracek22
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Čoudí ti to? bílej kouř z vejfuku??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.09.2009 18:33
- Bydliště: Mariánské Lázně
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Žádnej bílej ani modrej kouř, auto jede jak má. Teď další projížďka, po chvíli zase STOP! Doplňte chladící kapalinu. Kamarád na to kouknul a prý se mu zdá, že to pouští vodu zpátky do nádobky.
http://seskokpadakem.ic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.09.2009 18:33
- Bydliště: Mariánské Lázně
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Tak další zjištění. Dnes byly hadice od vody po jedné jízdě úplně studené, i když teplota na ukazateli byla 90. Může to mít spojitost? Termostat taky špatnej?
http://seskokpadakem.ic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Zhodit predny naraznik a skontrolovat ci netecie niekde chladic, hadice, alebo niektore z plastovych kolienok, dalej moze tiect vodna pumpa treba pozriet aj to. Ak voda tecie urcite necha po sebe cervenkaste stopy - to zbadas. Napriklad na chladici to pekne vidiet kadial tecie.
Ked vylucis netesnosti tu az potom by som skumal tesnenie a blok motora a podobne.
Ked vylucis netesnosti tu az potom by som skumal tesnenie a blok motora a podobne.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.09.2009 18:33
- Bydliště: Mariánské Lázně
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Tak vyměněny rozvody s vodní pumpou, která byla úplně rozpadlá. Mechanik mě ujistitl, že teď bude vše v pořádku, že voda mizela přes ní.
Takže s autem jsem hned ten den najel asi 200km a v pohodě.
Ráno vyrazím do práce a po 20km !STOP! A zase to chce chladící kapalinu. Po otevření víčka klesla hladina lehce pod minimum. Dolil jsem pár deci a bylo plno.
Prostě k nasr....
Jak se zjistí jestli je to hlava či těsnění pod hlavou?
Musím hlavu vyndat a nechat natlakovat, nebo mám jiné možnosti?
Takže s autem jsem hned ten den najel asi 200km a v pohodě.
Ráno vyrazím do práce a po 20km !STOP! A zase to chce chladící kapalinu. Po otevření víčka klesla hladina lehce pod minimum. Dolil jsem pár deci a bylo plno.
Prostě k nasr....
Jak se zjistí jestli je to hlava či těsnění pod hlavou?
Musím hlavu vyndat a nechat natlakovat, nebo mám jiné možnosti?
http://seskokpadakem.ic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Ten unik co popisujes proste niekde musi byt vidiet. Chladiaca kvapalina po vyschnuti necha cervenu stopu. Ak mas prasknutu hlavu tak to budes vidiet na nej ak tesnenie tak voda v oleji alebo olej vo vode. Kup si napriklad take zrkadielko na rucke (dostat v obchodoch s autodielmi) a popozeraj okolo motora ak teda nemas tu vodu v oleji alebo naopak.
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Je to furt dokola. Přidrátuj si PETku na přepad u expanzky a pokud ti to tlačí přes těsnění pod hlavou, tak se flaška naplní, pokud ne tak ti to teče někde jinde. Já takhle vyměnil chladič, kde jsem našel stopy po G12 a nakonec to byla odvzdušňovací hadice v ohybu pod tandem pumpou.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- PaSSat 4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 29.11.2011 19:08
- Bydliště: Morava
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Me to kouri bilim dmem znamena to ze je to tesneni ko?
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
to ze ti to kouri bile jeste neznamena ze mas tesneni v riti a ztraci se ti i kapalina
- PaSSat 4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 29.11.2011 19:08
- Bydliště: Morava
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
ne neztraci,cim by to mohlo byt ze to po strartu zahuli bile?
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
bych rek ze to je normalni a hlavne po prvnim startu u dieslu delali mi to vsechny co jsem mel nez se ohraly a muj passat neni vyjimka
- PaSSat 4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 29.11.2011 19:08
- Bydliště: Morava
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
Ja mam 1.8T a neni to lehke zadymeni ale vojenska dymovnice....
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
kdyz se neztraci voda tak to muze byt vysrazeny ve vyfuku ci neco takoveho nevim ja v zivote mel jen par benzinaku.Me treba trapi spis to ze mi pri studenym startu sam prida otacky na nejakych cca 1300 a pak hned klesnou jako nejakej sytic a u jinych dieslu mi to nedelalo ani u g3 tak nevim neresim jen jezdim
- PaSSat 4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 29.11.2011 19:08
- Bydliště: Morava
Re: Jak poznat prasklou hlavu, nebo těsnění?
To vysrazeny neni je to fakt hodne dymu a hustyho,a neresit a jezdit povazuju za blbost protoze to muze byt zavada co posere jeste dalsi veci casem a nebude to oprava za 1000 ale treba 8000 napr.
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu