2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
zanecek7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 02.08.2010 06:31

2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od zanecek7 »

Můj Passat po ochlazení a delším stání cca den venku,špatně startuje.Žhavím dvakrát a i přesto točím asi tak 4 sekundy,motor má snahu naskočit ale trvá mu to.Až naskočí jede jako by se hádali válce ale jen chvilinku,zase pár sekund a vyhrne se bílí kouř z výfuku jako ze staré Avie :roll: Žhavky jsem dával nové...2 měsíce a čidlo teploty také nové.Poté jsou starty bez problému.

Uživatelský avatar
Demolischnmen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 09.03.2008 11:23

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od Demolischnmen »

já bych potřeboval vědět na čem všem záleží aby doba žhavení byla taková jaká má být.Já mám nové žhavky i čidlo jedno to vedle tandemu ještě jedno je dole a to nevím k čemu slouží.jinak mi to prostě žhaví jak se mu chce jednou mi to při -3stupních žhaví cca 3-5sec a start normalní ale většinou zhasne po 1sec a start nahovn.Napadá mě ještě Relé pokud na to má nějaky vliv a k čemu je to čidlo teploty dole na trubce u chladiče.

Uživatelský avatar
Accuphase
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 22.05.2009 16:20
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od Accuphase »

zanecek7 píše:Můj Passat po ochlazení a delším stání cca den venku,špatně startuje.Žhavím dvakrát a i přesto točím asi tak 4 sekundy,motor má snahu naskočit ale trvá mu to.Až naskočí jede jako by se hádali válce ale jen chvilinku,zase pár sekund a vyhrne se bílí kouř z výfuku jako ze staré Avie :roll: Žhavky jsem dával nové...2 měsíce a čidlo teploty také nové.Poté jsou starty bez problému.
Jde do těch žhavičů šťáva? Každá trojice má vlastní 60A pojistku, jestli není jedna špatná a nežhaví ti jen jedna strana. Se starými žhaviči mi to taky startovalo po válcích.
PASSAT Variant B5.5 V6 TDI /BDH/ 4motion HIGHLINE 05 & PASSAT sedan B5.5 1.9TDI /AVF/ 4motion HIGHLINE 02

Uživatelský avatar
Accuphase
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 22.05.2009 16:20
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od Accuphase »

Demolischnmen píše:já bych potřeboval vědět na čem všem záleží aby doba žhavení byla taková jaká má být.Já mám nové žhavky i čidlo jedno to vedle tandemu ještě jedno je dole a to nevím k čemu slouží.jinak mi to prostě žhaví jak se mu chce jednou mi to při -3stupních žhaví cca 3-5sec a start normalní ale většinou zhasne po 1sec a start nahovn.Napadá mě ještě Relé pokud na to má nějaky vliv a k čemu je to čidlo teploty dole na trubce u chladiče.
Dolni teplotni čidlo je pro klimu
PASSAT Variant B5.5 V6 TDI /BDH/ 4motion HIGHLINE 05 & PASSAT sedan B5.5 1.9TDI /AVF/ 4motion HIGHLINE 02

Uživatelský avatar
zanecek7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 02.08.2010 06:31

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od zanecek7 »

Accuphase píše:
zanecek7 píše:Můj Passat po ochlazení a delším stání cca den venku,špatně startuje.Žhavím dvakrát a i přesto točím asi tak 4 sekundy,motor má snahu naskočit ale trvá mu to.Až naskočí jede jako by se hádali válce ale jen chvilinku,zase pár sekund a vyhrne se bílí kouř z výfuku jako ze staré Avie :roll: Žhavky jsem dával nové...2 měsíce a čidlo teploty také nové.Poté jsou starty bez problému.
Jde do těch žhavičů šťáva? Každá trojice má vlastní 60A pojistku, jestli není jedna špatná a nežhaví ti jen jedna strana. Se starými žhaviči mi to taky startovalo po válcích.

Mám dotaz,kde tu 60A pojistku najdu.....Ochlazuje se čím dál víc a čím dál víc je to špatný,ty první starty :cry:
Podotknu ale že žhaviče mám tak 3 měsíce nové.

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od M@ty »

Typuji že budou v boxu ŘJ vlevo v motor. prostoru pod čelním sklem. Nemusí být nutně K.O. Zkontroloval bych ještě relé žhavení pokud na žhavičky nejde vůbec napětí. Jde otestovat v akčních členech.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Accuphase
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 22.05.2009 16:20
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od Accuphase »

Kolik sekund ti to žhaví?
PASSAT Variant B5.5 V6 TDI /BDH/ 4motion HIGHLINE 05 & PASSAT sedan B5.5 1.9TDI /AVF/ 4motion HIGHLINE 02

Uživatelský avatar
zanecek7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 02.08.2010 06:31

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od zanecek7 »

Accuphase píše:Kolik sekund ti to žhaví?



zhruba 7-8 sekund

Uživatelský avatar
Accuphase
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 22.05.2009 16:20
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od Accuphase »

Tak to máme stejně, podařilo se ti už zjistit, jestli je na všech těch žhavkách 12V?
PASSAT Variant B5.5 V6 TDI /BDH/ 4motion HIGHLINE 05 & PASSAT sedan B5.5 1.9TDI /AVF/ 4motion HIGHLINE 02

Uživatelský avatar
zanecek7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 02.08.2010 06:31

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od zanecek7 »

Vzhledem k tomu že jsou svátky,s nikým se teď nedomluvím.Ovšem po tom shonu,mám domluveného kámoše s Vagem a je i zároveň elektrikář,takže mi na to koukne.Bude to ale až po Novém roce.Jak to dopadlo dám vědět,případně kdyby jsi s tím něco dělal ty...písni.

Uživatelský avatar
Accuphase
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 22.05.2009 16:20
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od Accuphase »

Já jsem ten problém měl před dvěmi lety. Nové žhaviče BOSCH to tehdy vyřešily. Tak hodně štěstí.
PASSAT Variant B5.5 V6 TDI /BDH/ 4motion HIGHLINE 05 & PASSAT sedan B5.5 1.9TDI /AVF/ 4motion HIGHLINE 02

Uživatelský avatar
zanecek7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 02.08.2010 06:31

Re: 2,5 tdi 132KW automat...špatné starty

Příspěvek od zanecek7 »

Tak dneska po třídením stání opět hrůza.Podotknu že je venku 10stupňů.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“