doba ohrati tdi pd 85kw B5

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od Jenda. »

arnoldp píše:Zdar chlapaci,

jen dotaz, ted v tehle teplotach cca -8 až -12°C, jak dlouho se Vám ohřívá motor? Jak rychle se dostanete na 90st na budíku? Ja tak kolem ujeti az cca15km, je to ok? Mam zaslepenej EGR, coz taky trochu prodluzuje ohrati. Spis mi jde o to, jestli Vam tech cca15km prijde normalnich - zadny turovani, je to fakt postupny ohrivani, nejsem magor a mam rad stav sveho motoru. 8)

Jak dlouho to trva Vam s timhle motorem????
Stímhle souhlasím 10-12km. EGR zaslepený nemám

Uživatelský avatar
magion
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysočina, Brno

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od magion »

Zdravím, mám Passat TDi PD 96kw a taky jsem resil problem ze se ohriva motor strasne dlouho, menil jsem termostat a porad stejne, takze podle teto zkusenosti a vasich prispevku co jsem si precetl je to asi u tohoto motoru normal...

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od Jenda. »

Dal jsem tam nový termostat a dnes při -3 po 8km 90 a ok. :D :D

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od majrek001 »

zdravím passat sekci o víkendu jsem koupil passata B5.5 1.9 TDI PD 96kW a mám spíš opačný "problém" strašně rychle se to ohřívá ujedu cca 2km a rafička je 90°C (a to bylo venku -6°C a stojí venku) přes 90°C to nepřeleze, že by se to vařilo ani benzín se mi zdaleka takto rychle neohřeje (tomu to trvá cca dvakrát takovou cestu).. Nepříjde mi to normální, ale nic jsem nenašel ani diagnostika nic nevypisuje, žádný bufík tam není a spotřeba je vyšší kolem 8l (poladili jsme úhel synchronizace byl -3,7° a teď je cca +0,5°C spotřeba na volnoběh kleskla z 1,4l/h na 0,7l/h).

Nemáte někdo náhodou takovou opačnou zkušenost?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od M@ty »

Přijde mi že teplotní čidlo je ukecaný - proměřuje. Zkus na něj kouknout diag. a porovnat na studeném motoru ostatními tepl. čidly (chlad. kap., tepl. oleje, tepl. sání) a po nastartování pozorovat jak se zvedá teplota na budíku a na diag. Když to bude naskakovat rychle nebo ručička k 70°C na budíku dojede podstatně rychleji než ta v diag., tak čidlo vyměnit.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

coberk
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 27.11.2011 13:28
Bydliště: Ústi nad Orlicí

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od coberk »

kdys jste u tej teploty tak se pridam sice nemam passata ale golfa dela vam to taky kdys jedete z kopce nebo se tak nezatezuje motor tak teplota pada? jinak se to ohriva normalne vlaznej vzduch to fouka dase rict minutku dve po nastartovani studenyho motoru tak me zajima jestli je to padani rucicky normalni v tehlech venkovnich teplotach co prave jsou

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od majrek001 »

M@ty: díky za typ. Mám v plánu porovnat ještě měřený hodnoty, ale ono to i nepřirozeně rychle topí..

Tak pořád přemýšlím jestli nemůže být třeba zacpaný chladič (ale to si myslím, že by to buď začalo vařit nebo by se alespoň zapínaly sahary) nebo tak něco


coberk: toto může dělat termostat, že se nezavírá kdy má.. dával jsi origo nebo nějakou alternativu? trochu se u nich liší teploty kdy otevře/zavře
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 04.02.2015 10:14, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

jokes
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 288
Registrován: 08.01.2014 08:39
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od jokes »

Coberk: dle mého standart . Mám tu samou zkušenost .
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143

ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM

coberk
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 27.11.2011 13:28
Bydliště: Ústi nad Orlicí

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od coberk »

A termostat sem nedaval bylo me receny ze i po vymene to bude stejny

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od M@ty »

Důležité je zda máš kryt pod motorem. Termostat může propouštět ale pokud se ti motor ochlazuje i přes vanu, tak bych tam nejprve nějaký dekl pořídil. U sebe mám i zadělaný chladič a z loňska mám vyzkoušeno že se s tím motor uchladil i ve vedrech co byly v červnu (zapomněl jsem to vyndat :laugh: ).

Jinak to že facelift topí rychle je díky el. spirále v topení. Starší provedení "ohřevu" má žhavičky do vody v tělese za tepl. čidlem. Nebo si někdo dal tu práci a udělal oba systémy najednou. Kdyby byl ucpaný chladič, tak to v této zimě ani nepoznáš. Motor se víceméně uchladí topením.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

kelly01
Profík
Profík
Příspěvky: 973
Registrován: 12.01.2008 21:08
Bydliště: Přerov

Re: doba ohrati tdi pd 85kw B5

Příspěvek od kelly01 »

Za 15-18km tam mám 90°C....

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“