potize s turbem nebo cidlem turba
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Hmm, taky jsem nad touhle variantou přemýšlel, ale myslel jsem, že by naopak byl tlak menší než požadavek. Hlavně, že víš, kde je chyba.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
hlavně, že je závada vyřešena. jinak minulej týden jsem řešil stejnej problem u fordu galaxy.. dali jsme nový turbo (starý už bylo před smrtí), ventil N75 a stejně to dělalo (v zátahu zničeho nic spadl do nouzáku a netáhl) a příčina? prasklá podtlaková hadička do ventilu n75, ale ošklivě schovaná ..Petr Lim. píše:Byla natrhlá memrána na podtlakové baňce u turba.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16.11.2009 20:19
- Kontaktovat uživatele:
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Zdravim
Mam dotazek: Kolik ma cca tlacit turbo na 1,9 66kw AHU? Dava 0,6 do kopce pod plnym plynem na trojaka. Zda s mi to malo, ne ze by nejel ale nezda se mi spotreba prumer kolem 6,9l/100km a tak si myslim ze nema dech.
Obcas se mi stane ze hopne do nouzaku a to pouze na dlouhe trasy a co sem postrehl tak pri podrazeni z 5 na 4. Pri dennim jezdeni v meste a kolem mesta se to nestane jen kdyz jedu dal tak vetsinou pravidelne kolem steho kilometru cesty.
Poradí nekdo?
Jeste dodam ze muj nezkuseny um s wagem mi rekl: Ztrata plniciho tlaku
Mam dotazek: Kolik ma cca tlacit turbo na 1,9 66kw AHU? Dava 0,6 do kopce pod plnym plynem na trojaka. Zda s mi to malo, ne ze by nejel ale nezda se mi spotreba prumer kolem 6,9l/100km a tak si myslim ze nema dech.
Obcas se mi stane ze hopne do nouzaku a to pouze na dlouhe trasy a co sem postrehl tak pri podrazeni z 5 na 4. Pri dennim jezdeni v meste a kolem mesta se to nestane jen kdyz jedu dal tak vetsinou pravidelne kolem steho kilometru cesty.
Poradí nekdo?
Jeste dodam ze muj nezkuseny um s wagem mi rekl: Ztrata plniciho tlaku
Passat B5 (00) 1,9TDI 66kw AHU
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Tak pokud máš vag, není nic jednoduššího než mrknout do skupiny 11. V druhém políčku máš požadavek z ECU a v třetím políčku máš reálný tlak.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16.11.2009 20:19
- Kontaktovat uživatele:
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
vsak pisu ze dava 0,6 celkem tedy plnici tlak 1,6 neni to malo? kdyz sem mel ten kostitras fiat tak tam cpal celkem 2,2
Passat B5 (00) 1,9TDI 66kw AHU
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
ahojky,nejspíš se mě nevyhne výměna ventilu N 75.Co jsem se díval na netu,tak jsem je nacházel jen pro motory PD,tak se chci zeptat jaký je rozdíl v těch ventilech pro rotačky a PDčka.
Zatím chcu pro zkoušku použít ventil z EGR na oko se zdá stejný s N 75. S Majklem jsem to už diskutoval-ta možnost použití by tam mohla být,ale mě by zajímál rozdíl ve ventilu N 75 pro rotačky verzus PD.
Zatím chcu pro zkoušku použít ventil z EGR na oko se zdá stejný s N 75. S Majklem jsem to už diskutoval-ta možnost použití by tam mohla být,ale mě by zajímál rozdíl ve ventilu N 75 pro rotačky verzus PD.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Dle ETKY ho tam můžeš s klidným svědomím fouknout třeba i z PD.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
PĚKNĚ DĚKUJImajkl1 píše:Dle ETKY ho tam můžeš s klidným svědomím fouknout třeba i z PD.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- jenkuba81kw
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010 21:02
- Bydliště: Letohrad Kunčice
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
kolik by měla davat vaha za jizdy mě to lezlo 800-850 na trojku jak to pišou na vis u vagu myslym ža tam maj 700 psany tak dík motor 81kw
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
je jedno jaký rych.stupeň ,požadavek z ECU je 850,ale plyn na podlaze.Potom už záleží na váze kolik ve skutečnosti ukazuje a je to i vzájemném souladu s nasáváním turba a taky to ovlivní zanešený vz.filtr.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- jenkuba81kw
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010 21:02
- Bydliště: Letohrad Kunčice
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
diky filtr mam nový než jsem dal nový filtr tak to ukazovalo mín takže by to mělo ukazovat vždycky 850 když bude plyn na podlaze na jakej koliv kvalt a jaký koliv otačky ? a nebo by to mělo ukazovat vždycky vic než 850 takže 800 je málo?
- Selo_7
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 03.02.2011 22:47
- Bydliště: MT
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Zdravím vás kluci mám passat a v ňom AFN motor a pravdepodobne mám zatuhnutú reguláciu na turbe pretože tou regulačnou tyčkou ani len nepohnem ani rukou ani keď tam vytvorim ústami podlak je to zatuhnuté tak to chem dať dole a vyčistiť, chcem sa len opýtať, že keď to turbo vyberiem ako ho rozoberiem čítal som že klepkaním kladivka alebo nahrievaním??? Ako ste to robili vy v respektíve najjednoduchší sposob ? Začal mi hádzať núdzak tak pri 3300 otáčkach a na vagu ukázalo že v špičke tisne 2,5 baru . A ešte sa chcem opýtať pri prezeraní dávky vstrekovačov na jednotlivých valcoch prvý vykazoval 0.4 druhý 0.2 tretí 0.2 a štvrta kolonka bola prázdna ? Prečo ? Za pomocné rady vopred ďakujem.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Gumoku
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Když jsem čistil turbo poprvé, klepáním kladiva nepovolilo, musel jsem ho nahřát hořákem, pak jsem klepal kolem dokola po obvodu a postupně se otevíralo. Po druhé jsem ho čistil teď po roce znovu, už to šlo bez nahřívání, zase klepáním kladiva po obvodu dokola, šlo to už dobře
VW forever
- Selo_7
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 03.02.2011 22:47
- Bydliště: MT
Re: potize s turbem nebo cidlem turba
Diky za rady kluci trocha sa bojím toho klepania ale čo už a ešte sa chcem opýtať, že či ste dávali aj nové tesnenia, lebo som to v článku nepostrehol ale asi hej ...