Stránka 1 z 2

NAFTA V OLEJI

Napsal: 29.06.2010 11:02
od pepin12
Nazdárek, mám problém pribývá mně nafta v oleji. Minulý týden mi mechanik měnil olej a za týden mi přibylo asi 0,5 l. (na měrce asi 2 cm od normálu) Měnil zatím jedno těsnění vstřiku (první od nárazníku). Během této výměny zjistil, že mám na tomto vstřiku opotřebovanou vačkovou hřídel - (na tomto vstřiku nemá potřebný ovál). Může to být tímto? Říkal, že vymění radějí všechny těsnění vstřiku, ale podotkl, že to může být i v tandemovém čerpadle? Jak to vůbec funguje...

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 27.07.2010 17:46
od spydycz
stejnej problem .............pretesneni vsechnich vstreku to vyresilo( passat 2.0 tdi 100kw)....................vacka prisla na radu po pretesneni o 2 mesiace :P

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 21.09.2010 16:52
od elbou
mam stim taky problem u 2.0 tdi 100kw ale tandemove cerpadlo je vymeneno a tesneni na vstrikach taky a porad pribyva nafta..nevite cim by to mohlo byt? dekuju

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 25.09.2010 23:02
od spydycz
elbou píše:mam stim taky problem u 2.0 tdi 100kw ale tandemove cerpadlo je vymeneno a tesneni na vstrikach taky a porad pribyva nafta..nevite cim by to mohlo byt? dekuju
je to urcite nafta ,nemuze to byt voda ??

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 25.09.2010 23:07
od KamilGTTDI
spydycz píše:
elbou píše:mam stim taky problem u 2.0 tdi 100kw ale tandemove cerpadlo je vymeneno a tesneni na vstrikach taky a porad pribyva nafta..nevite cim by to mohlo byt? dekuju
je to urcite nafta ,nemuze to byt voda ??
a kdo delal gumicky na vstrikovcich???? nestrihl je...? urcite bych je vyndal a kouknul jestli je nekdo nestrihl

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 26.09.2010 12:44
od elit
Na tohle pozor. Měl jsem to stejný. Motor se na konec kousl, hladina stoupala a stoupala až nebylo místo pro písty. Tolik hliníku co já ve vaně ještě nikdo neviděl.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... t=dojezdil" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 04.10.2010 20:35
od elbou
voda to urcite neni...jako menil se olej a uz dvakrat se odsaval a dolival novy olej..mam strach o to aby se to nekouslo kdyz tam ta nafta porad pribyva..a nemuze to byt jewste necim jinym?

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 04.10.2010 20:49
od dvml
Asi jde taky o to,jestli nové těsnící kroužky ještě zvládnou utěsnit ten hrozný tlak,který PD vstřik vytváří.Viděl jsem díru pro PD vstřik,která byla oválná a s tím asi těžko něco uděláš.

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 23.06.2011 20:08
od _Pasaťák_8
8) to bude vinou viklání vstřikovacích jednotek v hlavě . . .
jak píšou chlapy, přestěsnit vstřiky :wink:

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 12.12.2011 15:15
od skacel99
asi mám na motoru 74 kw stejnej problém...najeto je cca 240 000 km...pokud by už díra nešla přetěsnit,jediný řešení je nová hlava??

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 12.12.2011 17:34
od 15648213
Pokud přetěsnění nepomůže, tak tady ta firma ano. http://www.opravarenstvi.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; opravují sedla pd vstřiků, doporučoval bych generálku hlavy jestli to tam budete posílat. Mám s nimi dobré zkušenosti. :good:
skacel99 píše:asi mám na motoru 74 kw stejnej problém...najeto je cca 240 000 km...pokud by už díra nešla přetěsnit,jediný řešení je nová hlava??

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 12.12.2011 19:02
od tornado1
měl jsem to taky a bylo v prdeli tandemové čerpadlo!!

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 12.12.2011 20:03
od skacel99
15648213 píše:Pokud přetěsnění nepomůže, tak tady ta firma ano. http://www.opravarenstvi.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; opravují sedla pd vstřiků, doporučoval bych generálku hlavy jestli to tam budete posílat. Mám s nimi dobré zkušenosti. :good:
skacel99 píše:asi mám na motoru 74 kw stejnej problém...najeto je cca 240 000 km...pokud by už díra nešla přetěsnit,jediný řešení je nová hlava??
tohle vypadá velice slibně...mockrát děkuju

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 12.12.2011 21:52
od romčo
Mal som presne to isté.Menil som zdvihátka a popritom si hovorím,keď to je už rozhádzané,tak preventívne vymením gumičky na vstrekoch.Že som si radšej neutrhol paprče,leba mi tlačilao odvtedy mi začala nočná mora.Najprv sa mi začala tlačiť nafta do oleja,tak som to vyriešil okrúžkami z VITONU,ktoré boli vyrobené na mieru o 0,15 mm väčšie.Menil som tie vrchné a olej bol odvtedy v poriadku.Potom mi začala padať nafta a tak som skúšal meniť aj spodné gumičky.No poviem ti,že som mal za pol roka auto rozhádzané aspoň 5x a nič som neporiešil.Tak som sa nas..l a zohnal som zánovnú zgenerálkovanú hlavu,prehodil a asi 100km najazdil a zatial ok.Tie otvory na tej starej hlave boli už také vylágrované,že sa to jednoducho nedalo utesniť.

Re: NAFTA V OLEJI

Napsal: 22.12.2011 13:32
od dawid_cz
nemoc motoru PD.Gumičky začnou prolínat,nafta se dostává do oleje,olej přestává mazat - vydíra se vačka (cca 3-5tisíc) ložiska vačky se taky vydřou (cca 1000,-),hydroštely se taky musí vyměnit (černé nitridované - cca 250,-/kus ) pak někoho napadne vyměnit gumičky (cca 300,-/sada na jeden vstřik od BOSCHE)..když už jsou venku vstřiky tak málokoho napadne podívat se na stav otvorů pro vstřikovače.Nevím jak je to možný ale hodně motorů PDi má vymlácený díry od vstřiků - takže ani výměna gumiček nepomůže - takže hlava musí dolů a musí se nechat opravit nebo rovnou koupit novou což je tak cca 13-18 tisic :-) nehledě na to že nidko neví jak vypadá spodek motoru - olej s naftou není zrovna super mazadlo takže možná sou lehce načnutá ložiska na klice ...? kdoví.