Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 14:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

majkl1 píše:
Tak za prvé, můžeš mít stále přiotevřený EGR. To že mu utímpneš podtlak, neznamená to, že je zavřený. Může mít v sobě tolik nánosů, že nedovírá. Dej tam tedy plech.
Za druhé bych nevyloučil netěsnost v potrubí za turbem(včetně díry v IC).
Za další - nedělal už někdo turbo? Stává se, že když se dávaj podložky, může se to přehnat a pak turbo netlačí.
Pak něco obdobného mi dělalo (váha však ukazovala ještě o krapet méně) špatně nastavená vačka a sacíma ventilama se vracel vzduch zpět.
Pak máš asi taky nějaký svinstvo pod plynovým pedálem, páč ti to nedá 100%.
Turbo ti zkrátka pomalu tlačí a trvá mu 4,5 vteřiny než se dostane na požadavek. Začni pořádnou záslepkou EGRu. :roll:


a co čidlo tlaku v sacím potrubí...jinak když jsem dal na regulaci turba hadici od podtlaku natvrdo, natlačil 1800 hnedka...auto jsem nedávno koupil, nevím co s tím kdo dělal předemnou...plynový pedál a jejda...mohl mně pod něj zajet koberec i tak si myslím že by to mělo tahnout líp...ovšem zajímavej tip s rozvodama, resp, posunutý rozvody...že by to bylo o zub posunutý? mimoto ta trubka k egr je zcela studená...nemyslím že tím jde byť jen minimum...ale zkusit mohu...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 14:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Já to měl šoupnutý jen o 2cm "na setrváku", což je tak cca půl zubu. Taky zkus na zkoušku prohodit N18 za N75.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

majkl1 píše:
Já to měl šoupnutý jen o 2cm "na setrváku", což je tak cca půl zubu. Taky zkus na zkoušku prohodit N18 za N75.


N18 je ventil EGR a N75 je regulace turba? vypadají dost stejně...jen nevím mají stejnej konektor? oba jsou ale myslím řízeny pulsně šířkovou modulací...prostě aby regulovaly...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 15:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Funkčně jsou stejné, liší se pouze materiálem. Na zkoušku to lze vyměnit. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 15:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

majkl1 píše:
Funkčně jsou stejné, liší se pouze materiálem. Na zkoušku to lze vyměnit. :wink:


oki, vyzkouším to a dám vědět...brácha se mně mrkne na ty rozvody...myslíš že je reálný aby N75 měl prodlevu a v tom důsledku nabíhalo turbo se zpožděním?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 20:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1654

Bydliště:

Praha-západ

majkl1 - čeče s tim pomalym tlačenim si nejsem jistej, jestli si to takhle vykládat, když požadovanej tlak přesáhne už pod dvěma tis.ot. ... chvíli mu to holt trvalo, než se "sebral z nízkejch"
a jinak co se týče případnejch netěsností sání, tak i vzhledem k nový váze bych při porovnání skut. váhy a tlaku turba netipoval únik (za turbem) ...
Beatrice - ještě k tomu postupu logování - 3 tis. ot. je "referenční hodnota", ne finální ... to už motor všemu "povolí uzdu" (samosebou z výroby ne až do omezovače), takže nižší otáčky jsou řekl bych často míň vypovídající... zkusil bych lognout i to turbo s palivem ...
... turbo možná nebude daleko od pravdy :) , ale jsem zvědavej, čim to nakonec bude

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 07:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

FandaTDI píše:
majkl1 - čeče s tim pomalym tlačenim si nejsem jistej, jestli si to takhle vykládat, když požadovanej tlak přesáhne už pod dvěma tis.ot. ... chvíli mu to holt trvalo, než se "sebral z nízkejch"
a jinak co se týče případnejch netěsností sání, tak i vzhledem k nový váze bych při porovnání skut. váhy a tlaku turba netipoval únik (za turbem) ...
Beatrice - ještě k tomu postupu logování - 3 tis. ot. je "referenční hodnota", ne finální ... to už motor všemu "povolí uzdu" (samosebou z výroby ne až do omezovače), takže nižší otáčky jsou řekl bych často míň vypovídající... zkusil bych lognout i to turbo s palivem ...
... turbo možná nebude daleko od pravdy :) , ale jsem zvědavej, čim to nakonec bude


takže včera jsem prošel podtlakový přípoje, ventil EGR je pouze elektricky připojenej, jinak podtlakový hadice jsou mimo...záměna N75 a N18 nic nepřinesla, dal jsem nový podtlakový hadice, prozkoušel regulaci turba, ta chodí na pohodu, poslední nápad je čidlo tlaku v sacím potrubí se snímačem teploty, co vy na to? jinak už to vidím jako výlet po palivovým hospodářství :-D - někde na foru někdo popisoval, že se mu šprajcl jakejsi ventil přívodu paliva...fakt už nevím...váha to určitě není, regulace asi taky ne, N75 s nejvyšší pravděpodobností též ne -buď je zasekanej kat do kterýho švihnu pajsrem jen co se nase...u nebo to pošlu ze skály....(prosím o upřesnění, jaký skupiny a v jakých otáčkách udělat log)...zatím díkec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 07:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

ještě jedna věc...když jsem měl sundanou nasávací rouru do turba, moc s tím rotorem nejde točit...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 07:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.05.2008

Příspěvky:

199

Bydliště:

PresoVW-okolie, SK

turbo musi ist lahko roztocit... asi by sa mu zisla generalka...

_________________
Obrázek

_________________
VW Passat Variant Comfortline 5/2005, AWX,(169HP@MAHA),FMIC, EGR Off, remap


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 08:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

rege píše:
turbo musi ist lahko roztocit... asi by sa mu zisla generalka...


no když zabereš za ty lopaty, je to asi jako by jsi protáčel čerpadlem u pračky....prostě musíš sakra zabrat....a dokola jím jenom prstem neotočíš...jo ještě něco k tomu...když jsem připojil natvrdo podtlak, bylo slyšet že nabíhá až po určitý době...prostě jsi slyšel jak začíná sát vzduch...ale trvá mu to cca 5-10s


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 08:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.06.2010

Příspěvky:

664

Bydliště:

Pardubice

Jak je na tom chcípklapka?

_________________
DieselPower


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 08:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2008

Příspěvky:

230

Bydliště:

Rakovník až Slaný

Pája19 píše:
Jak je na tom chcípklapka?

Myslím, že AFN nemělo zdechklapku...

_________________
Passat 2002, TrendLine, 1.9TDi, 96kW PD (AVF,FRK)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 09:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

nevím...u auta je možný kde co ale když jsem si uvědomil jak se protáčely lopaty turba.,..obávám se že bude něco na ložisku...a jelikož jde o vyváženej systém nezbyde než ho nechat repasnout...je jasný že turbínu od kompresoru neoddělím jen tak...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 21:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

ta turbína by měla jít z lehka,když není nastertováno ,tak má v kluzných ložiskách radialní vůli (nahoru,dolu)-tak to asi nemáš to správný ořechový,že se nechce točit. :(

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 10.09.2010 08:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

živočich píše:
ta turbína by měla jít z lehka,když není nastertováno ,tak má v kluzných ložiskách radialní vůli (nahoru,dolu)-tak to asi nemáš to správný ořechový,že se nechce točit. :(



nicméně mohlo by to mít vliv na odezvu turba, jak bylo řečeno na základě logů...popřípadě klást výfukovým plynům odpor?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group