Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 21:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

http://leteckaposta.cz/782772576
http://leteckaposta.cz/956936124

tady jsou ty logy...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 17.09.2010 06:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Váha dává málo, ECU stáhne naftu a proto to nejede. Sežeň si někde na zkoušku dobrou váhu a znovu naloguj. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 17.09.2010 07:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

majkl1 píše:
Váha dává málo, ECU stáhne naftu a proto to nejede. Sežeň si někde na zkoušku dobrou váhu a znovu naloguj. :roll:


váha co je nová? nemůže tam ještě někde být něco jinýho? resp. něco co by ovlivnilo údaje váhy? pozn. filtry vyměněný

chtělo by to někoho tady z okolí Brna...otázka je jak se v elitu budu ohánět s tím, že váha co mně prodali je na pi..u -samozřejmě bych k tomu potřeboval jistotu...

hodnoty tam chodí do 850 jestli čtu dobře...jaké mají být hodnoty? poznáte dle toho jak nyní chodí turbo? jelikož ale tlačí co tlačí průtok tam být musí...leda by mně to kudla přisávalo ještě za váhou?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 17.09.2010 12:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

Jo ještě jedna věc...je to asi pitomost nicméně na moji váze vzduchu jsou zapojeny pouze piny 2, 3, 4 a 5 - na konektoru ze strany auta je jeden pin č. 1 neosazen, nicméně na váze je pinů 5. nemůže být bota aj v tom? je možné váhu nějak změřit třeba předehřívání měřícího vlákna..? když jsem ale sundal trubku za turbem jednou, průtok se značně zvedl...takže začínám mířit k rozvodům jestli se špatně nezavírají ventily a netlačí to proti...nemá někdo návod jak zkontrolovat rozvody?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 17.09.2010 14:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tak jediné, co by to mohlo ještě ovlivňovat by byl přiotevřený EGR. Takže pokud ho nemáš zaslepenej, tak ho na zloušku zadělej plechem a naloguj znovu. Ten jeden neosazený pin je myslím pro auta s automatem, takže nic pro tebe.
A to že se po odpojení hadice za turbem zvedne průtok je logické, protože je menší odpor.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 17.09.2010 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1654

Bydliště:

Praha-západ

:? tak teď už vůbec nevim, co si o tom myslet (a neni to těma iritujícíma labelama :mrgreen: - stáhni si nějaký z jiný verze vagu - na netu se daj najít i samostatně) ... chtělo by to širší souvislosti nejen k tomu "omezení na základě otáček/omezení krouťáku" - 3.pole 8.sk.(mechanickej odpor,... :?: ), ale nezdá se mi ok, že klesá (pod 40) při plnym plynu nad 3,5 t.ot. (to bych si jakž takž dokázal odůvodnit u otčíma, kterej očekává výkon při přeřazení na 4 do dvanácti stovek otáček a vysoký otáčky jsou pro něj sprostý slovo) a stejně tak i ta váha, potažmo omezení kouřivosti, by mohlo ukazovat na stále vysokej odpor sání - ty ventily by možná taky nemusely bejt od věci - zkouknul bych předvstřik, jinak kontrola opotřebení rozvoďáku dle elsy je tady -
Příloha:
Rozvodový řemen_kontrola.pdf [96.52 KiB]
75 krát
a tady kontrola kladky -
Příloha:

(majkl1)- zrovna dneska se mi roztrhal klíňák, vzal s sebou i řemen od klimy a pár kousků namotanejch na řemenici skočilo i k rozvodům a ty šly asi taky o zub a tentokrát dost možná na vačce :cry: , protože motor nehezky "ztraktorovatěl", takže holt odtah - myslíš, že to mohlo zohejbat ventily? Zejtra zkusí známej nastavit ten starej rozvoďák před výměnou na vyzkoušení, tak se jen modlim ...

jo a taky si nejsem jistej, jestli je normální(po dnešku bych se za to mohl sice trochu stydět, ale stejně: na svym motoru bych to ani nezkoušel porovnávat), že jednotka požaduje pod tisícem otáček 47,8 mg/R ... :?: ... víc by asi opravdu řekly logy např. s přeřazenim na čtyřku do zhruba těch třech tisíc ot., ale i někdo zkušenější by z nich možná trochu hádal, pokud by ten motor neviděl, neslyšel ( a necejtil :) ) :wink:
jakou máš spotřebu na volnoběh? (15.sk.3.pole - zahřátej) - neni mi totiž taky jasnej ten skoro čtyřvteřinovej sníženej volnoběh (za jízdy - 840) - vyřazuješ hned po zátahu? Může ho mít na svědomí i ta váha(->egr, jak psal majkl nebo ten zvýšenej odpor v sání, příp. to turbo, ...), protože nad 500mg/R(vzduchu) by omezení kouřivosti bylo kolem 28mg/R - jak jsem psal, chtělo by to znalosti toho dávkování paliva (která hodnota je "finální" a přesný způsoby výpočtů), aby (téměř) samotnej log napověděl víc ...

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 18.09.2010 07:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tak jeden zub na vačce by neměl s ventilama udělat nic. Spíš bych měl obavy o celistvost řemene. Určitě ho sundat a důkladně zkontrolovat zub po zubu.
To omezení kouřivosti jde mimo mě. Neznám mapy ani co všechno a jak konkrétně toto ovlivňuje. Stejně to nemám u svého AFN možnost s KKL měnit. :P
A to chvilkové snížení volnoběhu po padnutí otáček může mít na svědomí volnoběžná dávka - kolik jí máš? :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 18.09.2010 12:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1654

Bydliště:

Praha-západ

majkl1 - doufám, že máš pravdu, jinak rozvody byly naštěstí před výměnou, takže jestli to přežily ventily, tak mě to moc nese*e, bejt to po výměně, tak by mě to fakt vytočilo - "zuby" toho starýho řemene jsou (aspoň u části) asi od vláken toho klíňáku trochu roztřepený, takže ten je po kontrole maxxx. opravdu jen na vyzkoušení ...

beatrice - já taky neznam ty mapy, takže i pro mě je ta kouřivost tak trochu orientační, ale i tak se z toho dá něco odvodit ... a ten sníženej volnoběh může bejt podle mě jak ta volnoběžná dávka (pův. 32768 v 2.kanále přizpůsobení - po loginu 12233, o čemž právě něco může napovědět i ta mnou zmíněná volnoběžná spotřeba - pokud bys na vyzkoušení měnil váhu, tak bych při tom zkouknul i rozdíl v tom 3.poli 15.sk.), tak třeba ten opožděnej předvstřik, což myslim, že by taky mohl bejt tvuj případ i vzhledem k tomu poklesu v 3.poli 8.skupiny při zátahu ve vyšších točkách :wink:

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 22.09.2010 14:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.06.2010

Příspěvky:

664

Bydliště:

Pardubice

Myslim si, že problém bude v tom turbu. Musí se točit volně. Jinak v Brně je dobrej http://www.rfauto.cz/...

_________________
DieselPower


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 14:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1550

Bydliště:

pha

no tak to sem zvedav co z toho bude...jinak co to auto ma za historii? nemuze to byt nejaka skladacka?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 03.10.2010 13:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1654

Bydliště:

Praha-západ

Pája19 - na předchozí stránce píše, že turbo a sání už čistil a zlepšení částečný...
beatrice - něco novýho? Podle toho požadovanýho množství nafty (47,8) jsem to podezíral na nějakej "garážtuning", ale našel jsem graf mapy váhy(paliva a otáček), kterej to asi i vysvětluje(červená úsečka) - kouřivost neni moc omezená u nejnižších otáček, asi aby se mohlo rychleji roztočit turbo:
Příloha:
mapavahy.JPG
mapavahy.JPG (22.23 KiB) Zobrazeno 214 krát


a jestli to dobře chápu, tak zúžení průduchu váhy (př.tady se to řešilo) má na průběh krom celkovýho zvýšení "zjištěnýho" průtoku vzduchu ten efekt, že to jakoby utne spodní část grafu(modrá úsečka umístěná odhadem - dle míry zúžení) ... takže vlastně taky takovej "garážtuning", ale ne tak hroznej :wink:
(majkl1) - byla to sice těžká domluva s jednim "garážmistrem" (dovezl jsem mu tu sadu zdvihátek, protože se zmiňoval o koupi 1ks za něco kolem šesti stovek :158: a nakonec mi ještě ani neseřídil předvstřik :budo: - křivka mimo - svislá přímka a na volnoběh počátek vstřiku při 4,4° před HÚ místo požad.0,9° ... ), hlava teda nakonec dolu nešla, ale mam pocit, že než se zahřeje, tak v otáčkách kolem 2t. slyšim klapání několika ventilů :( ... no uvidim po seřízení toho předvstřiku, doufam, že tomu motoru moc neškodí ježdění s takhle časnym předvstřikem :?:
- zatim ho moc nehonim a potřebuju jezdit, domluva s mechošem na h***o, už jsem přemejšlel i že to zkusim sám, postup jsem si našel a známej, co dělá u VW (a taky věčně nemá čas) mi dal i nějaký tipy k postupu, ale mam "trému před premiérou" :) (volnoběžnej chod i otáčky stejný jako předtim, dokonce i spotřeba 0,4l/h), mam ale pocit, že se to pomaleji "sbírá" a občas víc čoudí (spotřeba za jízdy teda asi bude taky o málo vyšší) ... posl. dobou se mi všechno akorát se*e, tak se do toho raději nepouštim, stejně bych to musel dělat venku a ke všemu jsem nachcípanej ... :x

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 22.06.2015 16:09 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

21.06.2015

Příspěvky:

9

Ahoj nechci zakládat nové téma jde z toho logu vyčíst váhy a turbo díky moc :)


Přílohy:
LOG-01-003-011-xxx.rar [2.48 KiB]
11 krát
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 22.06.2015 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

A ty nedosáhneš plynem na podlahu? :twisted:
Předběžná rada je, nejezdit na spotřebu a chvíli mu teď nakládat, protože to turbo už začíná zadrhávat. Zatím se do 3 vteřin jakž takž doreguluje, ale ještě dvě vteřiny a padl by do nouzáku.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 22.06.2015 17:54 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

21.06.2015

Příspěvky:

9

Takže furt točit jo ? je na tom logu vidět jak je to s váhou ? zdá se mi to takový líný no oproti co májí rodiče octavii 74kw to je něco jinýho no


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
PříspěvekNapsal: 22.06.2015 18:12 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

1722

Bydliště:

Česká Lípa

no jenže rodičů octávka je o 200kg lehčí, ale hlavně to asi nedusej furt na čtvrt plynu a nepřekročení 2000otáček ... ono i naftu chce občas trochu protáhnout ... manželka to taky nedělala, auto mi taky přišlo takový línější a když jsem tomu pak jednou přidal lítali za mnou saze jak když zatopí elektrárna ... od té doby co jsem jí to řekl, at to občas při teplým motoru trochu protáhne, už přestalo čadit a auto jede zase hezky ...

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

Škoda Superb II combi, 2010, 2,0TDi 125 kW, DSG, elegance+ - topic
Škoda Octavia II facelift, 2010, 1,9 Tdi 77kW, elegance

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group