Pája19 - na předchozí stránce píše, že turbo a sání už čistil a zlepšení částečný...
beatrice - něco novýho? Podle toho požadovanýho množství nafty (47,8) jsem to podezíral na nějakej "garážtuning", ale našel jsem graf mapy váhy(paliva a otáček), kterej to asi i vysvětluje(červená úsečka) - kouřivost neni moc omezená u nejnižších otáček, asi aby se mohlo rychleji roztočit turbo:
a jestli to dobře chápu, tak zúžení průduchu váhy (př.
tady se to řešilo) má na průběh krom celkovýho zvýšení "zjištěnýho" průtoku vzduchu ten efekt, že to jakoby utne spodní část grafu(modrá úsečka umístěná odhadem - dle míry zúžení) ... takže vlastně taky takovej "garážtuning", ale ne tak hroznej
(majkl1) - byla to sice těžká domluva s jednim "garážmistrem" (dovezl jsem mu tu sadu zdvihátek, protože se zmiňoval o koupi 1ks za něco kolem šesti stovek
a nakonec mi ještě ani neseřídil předvstřik
- křivka mimo - svislá přímka a na volnoběh počátek vstřiku při 4,4° před HÚ místo požad.0,9° ... ), hlava teda nakonec dolu nešla, ale mam pocit, že než se zahřeje, tak v otáčkách kolem 2t. slyšim klapání několika ventilů
... no uvidim po seřízení toho předvstřiku, doufam, že tomu motoru moc neškodí ježdění s takhle časnym předvstřikem
- zatim ho moc nehonim a potřebuju jezdit, domluva s mechošem na h***o, už jsem přemejšlel i že to zkusim sám, postup jsem si našel a známej, co dělá u VW (a taky věčně nemá čas) mi dal i nějaký tipy k postupu, ale mam "trému před premiérou"
(volnoběžnej chod i otáčky stejný jako předtim, dokonce i spotřeba 0,4l/h), mam ale pocit, že se to pomaleji "sbírá" a občas víc čoudí (spotřeba za jízdy teda asi bude taky o málo vyšší) ... posl. dobou se mi všechno akorát se*e, tak se do toho raději nepouštim, stejně bych to musel dělat venku a ke všemu jsem nachcípanej ...