Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 20:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2009

Příspěvky:

319

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Takže obrázkově řečeno,červená hadice vytváří svým průřezem takový podtlak,aby růžová mohla přečerpávat naftu z leva do prava.
A ty jsi nakonec jenom vyměnil pumpu?



majkl1 píše:
To DVML: Nikoliv podtlak je pouze mezi sítem a pumpou (to nás nezajímá) a pak jen v místě označeném "místo nasávání". Jde o to, že v zůženém místě nafta získává vyšší rychlost a dle fyzikálních zákonitostí vzniká v tomto místě podtlak. Těžko se to chápe, ale je to tak. :P
To Petrik: ty máš chybu jinde. Mezi pumpou v nádrži a tandemem. S nádrží jako takovou to myslím nesouvisí. Někde mezi tím ti to přisává vzduch a padá nafta.

_________________
Když nemyslíš,zaplatíš
Obrázek

_________________
pašík B5 98 syncro 81kW, Ford GalaxyII 66kwPD, Suzuki Samurai 1,3 benzín


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

27

no viac krat som pozrel toto vedenie ale vsetko bolo suche a spoje pevne tak uz fakt neviem ale diky...

_________________
VW passat avf 4motion 6q Highline.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 21:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

dvml píše:
Takže obrázkově řečeno,červená hadice vytváří svým průřezem takový podtlak,aby růžová mohla přečerpávat naftu z leva do prava.
A ty jsi nakonec jenom vyměnil pumpu?




Mě pomohlo si prostudovat toto:http://moon.felk.cvut.cz/~pjv/Jak/_phys/f118/start.html
ale je fakt, že jsem při tom měl v ruce tu trubku.
Ano, u mě byl problém v příliš malém tlaku pumpy, takže nafta z pumpy šla cestou menšího odporu, to jest pouze cirkulovala v pravé části nádrže a do levé se čerpadlem vůbec nedostala.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 08.09.2010 21:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

245

Bydliště:

Teplicko

Ahoj, vím že to úplně nepatří do této sekce je to spíše do poptávek, ale když už tady máme to téma na synchra tak snad by jste mě mohl někdo poradit kde sehnat ten plovák kde je pumpa na GIV synchro. Stačil by mě jen ten plastová obal ne něm mám totiž ulomenou trubku kam se připojuje ta hadice z levé půlky. Nemůžu to nikde sehnat. Jen orig a to se nedá. Dík

_________________
VW Golf IV, VAG KKL304cz, VAG HEXCAN,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 06:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Zkus napsat klubákovi Steve. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 20:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

245

Bydliště:

Teplicko

Ahoj žádnýho "steve" jsem nenašel jedině steve4ever to je on koho jsi myslel?

_________________
VW Golf IV, VAG KKL304cz, VAG HEXCAN,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 09.09.2010 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

tak tady je ,snad ti to pomůže
viewtopic.php?f=227&t=164859

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 06.12.2014 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.05.2009

Příspěvky:

243

Bydliště:

Chomutov, Ostrov

takže když mi kecá ukazatel paliva, tak napřed zkontrolovat čerpadlo, jestli přečerpává palivo z jedné půlky do druhé?
čerpadlo běží při zaplém klíčku, nebo když běží motor?
z jakého Renaulta tam čerpadlo pasuje?

díky za info

_________________
passat 1,9TDi 4motion


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 06.12.2014 22:36 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

24.08.2014

Příspěvky:

8

Zdravím mam B5 Syncro 81 kw a taky motor točí a nic.Povolil sem trubku na rotačním čerpadle tam nafta nikde sucho u vstřiku to vyflusalo posledni zbytky jen.. Dneska sem oddělal zadni sedačky a po směru jizdy na prave straně za spolujezdcem jsou dvě hadice jedna jako zpětna přepad a druha směrem k motoru a pod tim musi být čerpadlo který ti žene naftu k rotačce nebo ne ? po sepnuti kličku by tam měl bejt nějakej proud a je tam cca 1,9 V což si mylsim že je hodně malo tak přemýšlim kde je chyba... Doteď sem neměl problem na rezervu klidně 60 km sem dojel ještě.Prostě mi auto přestalo dobijet tak sem to odstavil odtah dom a od té doby to nenatočim což je divné... Díky moc za odpověd i za nějakou radu co stim.. Zkusim to ještě napichnout na diagnostiku ale tam jeslti to něco ukaže, tot otázka.. Díky za odpověd či radu...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 06.12.2014 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Čerpadlo v nádrži u rotačky naftu netlačí k nádrži, nýbrž jen přečerpává z levé půlky nádrže do pravé. Pokud jsi vysál i naftu z filtru, čerpadlo nemá šanci jen s pomocí startéru naftu nasát. Takže musíš filtr zalít naftou, povolit trubky u vstřiků a točit, než začne stříkat nafta ze vstřiků. Pak trubky utáhnout a musí chytnout, pokud není krpa ještě jinde. Ale může se stát, že ti odešlo čerpadlo a nedokáže naftu nasávat.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Princip nádrže u syncra(4motion)
PříspěvekNapsal: 06.12.2014 22:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

jp1 píše:
takže když mi kecá ukazatel paliva, tak napřed zkontrolovat čerpadlo, jestli přečerpává palivo z jedné půlky do druhé?
čerpadlo běží při zaplém klíčku, nebo když běží motor?
z jakého Renaulta tam čerpadlo pasuje?

díky za info

Ukazatel nádrže nemá s čerpadlem nic společného. Tedy pokud nemáš vadný jedno ze třech čidel. Čerpaldo točí až když běží motor. Ale měl bys ho slyšet už když otočíš klíčkem do polohy těsně před tím, než začne točit startér.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group