Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Obcas skubani + ESP kontrolka
PříspěvekNapsal: 26.12.2013 11:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.07.2010

Příspěvky:

185

Bydliště:

Valašské Klobóky

Resil jsem tohle minuly mesic jak u meho auta,tak u kamardove oktavky a oba uz jezdime na pohodu.Samozrejme pomohlo napruzeni kontaktu.

_________________
Pašík 1.9 Tdi 2001


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Obcas skubani + ESP kontrolka
PříspěvekNapsal: 26.12.2013 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.11.2009

Příspěvky:

133

V tomto případě je to buď špatně napruzene kontakty na vstrikovacich a nebo chyba egr ventilu...pokud i po napruzeni kontaktu a vyčištění a zaslepeni egr problém přetrvává je třeba začít řešit vstriky....umím sehnat repasované i nové...ceny na dotaz....


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Obcas skubani + ESP kontrolka
PříspěvekNapsal: 26.12.2013 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.11.2009

Příspěvky:

133

V tomto případě je to buď špatně napruzene kontakty na vstrikovacich a nebo chyba egr ventilu...pokud i po napruzeni kontaktu a vyčištění a zaslepeni egr problém přetrvává je třeba začít řešit vstriky....umím sehnat repasované i nové...ceny na dotaz....


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Obcas skubani + ESP kontrolka
PříspěvekNapsal: 26.12.2013 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.11.2009

Příspěvky:

133

V tomto případě je to buď špatně napruzene kontakty na vstrikovacich a nebo chyba egr ventilu...pokud i po napruzeni kontaktu a vyčištění a zaslepeni egr problém přetrvává je třeba začít řešit vstriky....umím sehnat repasované i nové...ceny na dotaz....


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Obcas skubani + ESP kontrolka
PříspěvekNapsal: 26.02.2014 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.01.2011

Příspěvky:

112

Zdravím klubáci, tak jsem četl cca před týdnem tohle vlákno, jelikož mám stejný problém.

Vyčistil jsem tedy EGR (byl opravdu plný šušňů) Teď je jako nový, ale vrátil jsem ho tam zpátky. Mám ho tedy radši zaslepit úplně?

Problém se škubáním a ESP kontrolkou mám totiž pořád. Mám 1.9TDI 96kW AWX.

Ještě to doplním - samozřejmě vypnutí motoru a nastartování pomáhá. Závada se neprojevuje se sešlápnutou spojkou a tůrováním, nebo tůrováním za jízdy na neutrál.

Na VAG jsem se zatím nedostal, nejdříve za 14 dní (můj mechoš je na dovolené)

Je někdo z Prahy, případně Benešova a okolí schopný napíchnout na VAG, nebo zkusit poladit ty vstřiky?

Tady na sídlišti se toho moc vymýšlet nedá... A sám se do toho radši pouštět nechci.

Dík za nabídky :drinks:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Obcas skubani + ESP kontrolka
PříspěvekNapsal: 03.03.2014 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.01.2011

Příspěvky:

112

Tak jsem dnes po druhé diagnostice.

První napíchnutí ukázalo toto:
17664 - Snímač teploty chladící kapaliny (G62) Přerušení / zkrat na plus P1256 - 35-10 - -- Sporadicky
18265 - Signal zatížení od RJ motoru, Chybové hlášení od RJ motoru P1857 - 52-10 - -- Sporadicky

Vymazal jsem tedy chyby, testoval jsem znova. CCA 1000Km najeto, závada se ani jednou neprojevila. Zkoušel jsem vypnuté ESP, zapnuté ESP, různé teploty motoru, různé rychlosti a různé otáčky a prostě NIC!!

Myslel jsem si, že mám vyhráno a problém zmizel, JENŽE!
Dnes jsem vyjížděl z práce (studený motor) Celou cestu jsem jel po Jižní Spojce v Praze klidným tempem 80km/h. Po ujetí cca 9 - 10km a teplotě kolem 75 - 80°C to začalo na 4. rychlostní stupeň a pomalou akceleraci tak na 2000 - 2500 otáček na cca 100km/h.

Zaškubalo to hned a padlo do "nouzáku" s kontrolkou ESP. Za mnou se vytvořil oblak dýmu (těžko říct barvu v noci)
A opět jelo až po chcípnutí a nastartování. Pak to chvilku ještě cukalo, ale už nespadlo do nouzáku. Jel jsem tedy dál a celou cestu (zbytek 27km to neudělalo ani jednou)

Dojel jsem domu na VAG a píše to stejné 2 chyby jako výše, ale jedna přeci jen přibyla. Je to toto:
18074 - Ventil čerpadla/trysky válce 1 (n240) El. závada v obvodu P1666 - 35-00.

Najde se nějaká dobrá duše, která poradí co s tím, případně jak napružit kontakty na vstřikách? Jsem antitalent a navíc bez mechanika. Případně kdyby se našel někdo z Prahy a okolí, rád se zastavím a za každou pomoc ochotně daruji nějaký kvalitní mok / či zaplatím.

Děkuji za pomoc! Neuvěřitelně mě to SERE!!!!


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group