Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
trošku to tu oživím, vyřešil někdo ty vibrace v zátahu? mám stejný problém, v rozmezí 1700 až 2000ot mi vibruje auto, motor má jiný zvuk, vibrace cítím na pedálech, hlavně na plynu a brzdě, po přesáhnutí 2000ot se všechno uklidní, dělal jsem silentbloky na nápravě, tyčky řízení, ale nic, podezření padá na setrvák, ale spousta z vás tu píše ty vnější klouby?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Ja musim mit taky vzdycky neco extra, mam to stejne jedna se o syncro AFN, dela to potom co jsem udělal hlavu motoru ( tlakovala mi hlava), presne v rozmezi 1800 otacek, za studena vice. Ještě jsem měnil hlavu čerpadla za 11ku a mněnil jsem celý kola. Sem zvědavej čím to bude kurna:)
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
spojkou
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
ty vole:) ze by najednou po vymene hlavy v cerpadle a repasi hlavy motoru, najednou odesla rok stara spojka:) hned po nastartovani:). neco mi rika ze chyba bude jinde. Mám jednohmotu. Ale až na to přijdu budu rád:)amavet píše:spojkou
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.07.2011 13:27
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Já mám taky trochu problém s vibracemi v autě při prechodu do otáček kolem 1800, pokud ty otáčky přehoupnu pod plynem na kratší rychlost třeba trojku, skoro se to nepozná, na čtverku už to slyším dýl, pokud vytočím rychlost např.3 do 2300 ot, tak po přerazení na 4. už to zavibrování necítím, delalo mi to od té doby co mám nový dvoupláštový vlnovec, ale to mi nechteli vzít jako reklamaci, tak stím jezdím dál, je taky možný že mám vnitřně vysypanej výfuk, vyfuk je origo od výroby, silenbloky mám měněné.
Taky jsem měl podezření na diferák, ale mechoši mi to vyvrátili.
Taky jsem měl podezření na diferák, ale mechoši mi to vyvrátili.
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Fakt zajímavý že máme podobný problém, zatim sem to nějak nehledal spíš pozoruji kde přesně se to objevuje. Hlavně nechápu proč se mi to objevilo po výměně hlavy čerpadla a po repasi hlavy motoru kurde, fakt nechápu. A dělá to více když je motor studenej. A dělá mi to aji když auto nechám jet na jedničku při volnoběžnejch otáčkách tak to taky pekelně cuká. Při jízdě nejvíc na 4ku ale tak při zatížení asi tak 10-15 procent prostě jen taková lechtačka, když dávám plnej plyn tak to vůbec není cítit ty vibrace. ale je to fakt hnusny kolem 1800-1900 otáček
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.07.2011 13:27
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Těžko říct čím by to mohlo být, taky jsem nad tím dumal, ale nemůžu řešit veškerý ptákoviny, protože jich mám na autě celkem dost, vyměnuju jen nezbytné věci, ted mě trápí unik vzduchu a nebo načatej vstřik, auto hulí, má ztrátu výkonu a žere, na vybrace prdím, ale při studeným motoru a na neutrál mi to nedělá, jen pří rychlostech a v otáčkách 1700-1800 cca, je to takovej vibrodunící zvuk, velmi krátký.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.11.2009 22:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Ty vibrace v rozmezí 1700-2100 na čtverku nebo petku v zátahu tipuju na vadnou dvojhmotu...
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Blbost:) mam klasiku jednohmotu a taky mi to dělá:)Spider44 píše:Ty vibrace v rozmezí 1700-2100 na čtverku nebo petku v zátahu tipuju na vadnou dvojhmotu...
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.11.2009 22:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Tak v tom případě už zbývá jen převodovka... Jelikož krom dvojhmoty a převodovky mám na autě teď vše vymenene a nové...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.07.2011 13:27
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Já najel dnes s novou váhou vzduchu cca 30km, krom toho že se teda zvedl výkon a tah od spodních otáček se mi zlepšil i ten vybrodunící zvuk kolem otáček 17-1800 jako by vymizel, ale i tak přetrvává vybrující a hlasitější zvuk ve vyšších rychlostech, není to samo hodně, ale znám teda tišší passaty, na vine mozná bude snad ten výfuk, těžko říct, všechno se mi teda měnit nechce jen abych našel příčinu, motorem samotným, to asi nebude když jede jak drak, ještě to muže být plecham a kolem svodů trubek výfuk systému, hlavně at není nic převodovce a motoru
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06.11.2012 21:50
- Bydliště: znojmo
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
ja ty vibrace vyřešil sice me to stalo nervu a hodne času ale nakonec to byl vstřik passat tdi pd 85kw
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Tak prej to dělá hlava čerpadla. Až vyměním potvrdím zda je to pravda, ovšem nevím kde je problém u motorů Pd
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
koukám znojmo, stejnej motor, jak se to u tebe projevovalo, měl jsi to u někoho? Hledám v okolí znojma nějakýho schopnýho mechanika co zná PDčka.o.rohovsky píše:ja ty vibrace vyřešil sice me to stalo nervu a hodne času ale nakonec to byl vstřik passat tdi pd 85kw
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.07.2011 13:27
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Jako že by byla špatná hlava na tom čerpadle? No mě mechoš povídal, ale už si to teda moc nepamatuju, že by bylo třeba vyměnit snad nějaký spínač u brzdového válce, že dává špatné informace řídící jednotce a ta dál něco ohledně čerpadla, ale nemluvil že by to byla extra velká závada, možná to může mít tu spojitost s tím zaduněním, no spíš néé..