Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.11.2009 22:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Tak já mám již vibrace vyřešené...stačilo vyměnit silentbloky na prevodovce..jeden byl úplně po smrti a druhý načatý...Teď mám klid
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.11.2009 22:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Mám pro vás další poznatek....včera jsem dělal passata kterej se taky v rozsahu určitých otáček rozklepal a pak byl zase klid...závada byla v uložení kliky...lépe řečeno uložení ojnice na klice...byly načatý šálky...majitel to nechtěl řešit...včera se dělal celej spodek motoru...ojnice se rozhodly ze půjdou na procházku skrz blok....po výměně vše ok...auto netrepe
- Atreyu
- Závodník
- Příspěvky: 573
- Registrován: 14.09.2009 23:22
- Bydliště: Vyškovsko
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
trochu to oživím... auto se klepe nejvíce při zátahu (do kopce) a to v rozmezí 1800-2200ot. vyměněné silentbloky na motoru (malá změna). zajímavý je že když sešlápnu víc plynu, tak začne taková nepříjemná vibrace jakoby od podvozku a trvá stále (i přes 2200ot.), ale jakmile pustím plyn a šlápnu jen lehce, vibrace úplně přestanou. Tím pádem bych asi vyloučil mechanickou závadu. Ještě zkusím utěsnit sání do airboxu a pak asi nechám udělat diagnostiku jestli nehapruje váha nebo nějaký vstřik....
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
nebo nejake raminko ci cep rizeni
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- Atreyu
- Závodník
- Příspěvky: 573
- Registrován: 14.09.2009 23:22
- Bydliště: Vyškovsko
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
to si právě nemyslím že by to byla nějaká mechanická závada. když šlápnu třeba půl plynu,tak začne vibrovat, ale jakmile povolím plyn a šlápnu znovu, tak je klidamavet píše:nebo nejake raminko ci cep rizeni
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.08.2012 12:58
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Zdravim Atreyu a ostatnych, podarilo sa vam to vyriesit ? riesim rovnaku vec a mam podozrenie na niektory z vnutornych klbov ... citim vybracie od spodku po pridani a aj po uvolneni plynu, ked dorovnam plyn tak aby motor ani netahal ani nebrzdil tak su vibracie prec ...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 465
- Registrován: 08.12.2010 17:40
- Bydliště: ostrava
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Mám ten samý problém a bylo mi doporučeno ať udělám napružení kontaktů na vstřicích!Zatím jsem neměl čas to udělat,s vibracema jezdím už více než 50xxxkm
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
zalezi na pridanem plynu , cim vic slapes , tim vic to dela . muze to delat i pitomi vnistrni kloub , vnejsi kloub atd . muze to byt i mechanicka zavada . abych pravdu rekl , auta si obcas ziji vlastnim zivotem a odhalit zavadu je obtizneAtreyu píše:to si právě nemyslím že by to byla nějaká mechanická závada. když šlápnu třeba půl plynu,tak začne vibrovat, ale jakmile povolím plyn a šlápnu znovu, tak je klidamavet píše:nebo nejake raminko ci cep rizeni
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Dělá mi to samé.Osobně si myslím že to bude neco v nedostatečném přísunu paliva.Motor dostane impuls ale palivo chybí.Ono stačí fakt málo a začne se to projevovat.Typické cukání,ne vibrace auta,dělá často u PD tandemové čerpadlo.Když je vyběhané,tak začne dávat dostatek tlaku paliva až ve vyšších otáčkách.Může to být tedy čerpadlo,starý palivový filtr.Vadné vstřiky odhalí klasický Wag ale tandem či filtr nikoliv.Celkové vibrace pak.muze umocnit horší silentblok a je z toho problém.Atreyu píše:trochu to oživím... auto se klepe nejvíce při zátahu (do kopce) a to v rozmezí 1800-2200ot. vyměněné silentbloky na motoru (malá změna). zajímavý je že když sešlápnu víc plynu, tak začne taková nepříjemná vibrace jakoby od podvozku a trvá stále (i přes 2200ot.), ale jakmile pustím plyn a šlápnu jen lehce, vibrace úplně přestanou. Tím pádem bych asi vyloučil mechanickou závadu. Ještě zkusím utěsnit sání do airboxu a pak asi nechám udělat diagnostiku jestli nehapruje váha nebo nějaký vstřik....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2015 22:10
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Zdravim.Mam problem s vibracemi jen pri 90km a ve 120km.I na neutral..Je zajimave ze mi to zacalo delat po vymene prednich kotoucu..Byl jsem na reklamaci a mechanik shledal vse v poradku.Proslo to i technickou bez vad na cepech.Prosim poradte..Dekuji a preji prijmeny den..
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Po výměně palivového filtru problém zmizelviktoska píše:Dělá mi to samé.Osobně si myslím že to bude neco v nedostatečném přísunu paliva.Motor dostane impuls ale palivo chybí.Ono stačí fakt málo a začne se to projevovat.Typické cukání,ne vibrace auta,dělá často u PD tandemové čerpadlo.Když je vyběhané,tak začne dávat dostatek tlaku paliva až ve vyšších otáčkách.Může to být tedy čerpadlo,starý palivový filtr.Vadné vstřiky odhalí klasický Wag ale tandem či filtr nikoliv.Celkové vibrace pak.muze umocnit horší silentblok a je z toho problém.Atreyu píše:trochu to oživím... auto se klepe nejvíce při zátahu (do kopce) a to v rozmezí 1800-2200ot. vyměněné silentbloky na motoru (malá změna). zajímavý je že když sešlápnu víc plynu, tak začne taková nepříjemná vibrace jakoby od podvozku a trvá stále (i přes 2200ot.), ale jakmile pustím plyn a šlápnu jen lehce, vibrace úplně přestanou. Tím pádem bych asi vyloučil mechanickou závadu. Ještě zkusím utěsnit sání do airboxu a pak asi nechám udělat diagnostiku jestli nehapruje váha nebo nějaký vstřik....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.08.2019 22:51
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
Zdravím, trápí mě taky vibrace projevují se hlavně při akceleraci do kopce. Ale nedělá to furt je jedno jestli je motor studený nebo teplý jedu 30km motor má výkon v zatáčkách ani při zrychlení se nic neprojevuje. Vypnu motor jedu za 5 min například nebo i za 5 hod a auto při každém zrychlení vibruje. kontroloval jsem silenbolky vypadají v pořádku. Myslím si že kdyby to byly vstřiky, setrvák nebo poloosy dělá to pořád. Motor BMM 103kw PD převodovka DSG
Děkuji za každou radu.
Děkuji za každou radu.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Vibrace celého auta při akceleraci kolem 1800-200 ot.
co takhle se zeptat v sekci golf V kde tento motor je tady jsi v jiné sekci?
docela bych vsázel na vstřikovače nebo vačku, ale chce to udělat pořádnou diagnostiku a zkontrolovat hodnoty
docela bych vsázel na vstřikovače nebo vačku, ale chce to udělat pořádnou diagnostiku a zkontrolovat hodnoty
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu