synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od pohodarkajik »

ja ted daval na passata nove rozvody a na nule mam spotrebu 0,9-1l nastaveno to mam na +5 cca spotreba 0,6l, pred rozvodama nastaveno na +1 a spotreba taktez 0,6l, jinak je dobre koukat na spotrebu pres vag, ne palubni PC
zde mas tabulku hodnot, kde co najit:

Obrázek

alesxt600
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.05.2009 22:29

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od alesxt600 »

diky,tabulku znám navíc tahle nějak nesedí na moje Pd,ale neva.Spotřebu na vagu to ukazuje 0,6l/h.Jediný čeho sem si zatím všiml je,že na palubní desce rafička teploty chladící kapaliny je kolmo na 90°C a vag ukazuje teplotu chladící kapaliny jen kolem 78°C.

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od pohodarkajik »

tak to bude vadny cidlo, je umisteny vzadu na motoru, resp na vystupu vody nad spojkou, to cidlo je tam sice jen jedno, ale jdou do nej 4 draty, dva draty jsou pro motor a dva pro budiky, tzn. ze pro budiky a pro jednotku motoru, muze ukazovat odlisne hodnoty, zkus ho vymenit, stoji do dvou stovek a vymena je rychla, jen si musis koupit presny typ co tam mas, lisi se dle svorkovnice, takze doporucuju odpojit svorkovnici, kouknout na tvar a hlavne na barvu cidla :)

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Kdepak. ŘJ budíku ukazuje 90°, jakmile je teplota vody cca mezi 75 - 110°C. Mechanicky prostě nelze docílit, aby se teplota držela přesně na 90° :wink: Takto je to softwarově ošetřeno, aby řidič nepropadla v kopci panice, že jeho naleštěná superkára "vaří" (teplota nad 100°) :mrgreen:
Nejlepší je porovnat teplotu v řj motoru a v řj budíků (nikoliv vizuálně na přístrojovce). Měly by být stejné. Pokud se liší, pak je chyba v čidlu.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od pohodarkajik »

tak jasne ze presne to chce zkontrolovat pres vag, nejakej kus plastu na radoby stupnici, ktera kalibraci snad nikdy nevidela nemuzes brat jako smerodatny udaj :-)

alesxt600
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.05.2009 22:29

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od alesxt600 »

:lol: pěkně napsaný,vomrknu to.Díval se už někdo na to co sem nalogoval,jeslti tam někde není něco špatně...
majkl1 píše:Kdepak. ŘJ budíku ukazuje 90°, jakmile je teplota vody cca mezi 75 - 110°C. Mechanicky prostě nelze docílit, aby se teplota držela přesně na 90° :wink: Takto je to softwarově ošetřeno, aby řidič nepropadla v kopci panice, že jeho naleštěná superkára "vaří" (teplota nad 100°) :mrgreen:
Nejlepší je porovnat teplotu v řj motoru a v řj budíků (nikoliv vizuálně na přístrojovce). Měly by být stejné. Pokud se liší, pak je chyba v čidlu.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

V týhle txt směsici se toho nedá až tak moc vyčíst. Pohledej, jak se dělá log (už jsem to tu dával snad 100x) a udělej pořádnej. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

alesxt600
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.05.2009 22:29

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od alesxt600 »

Hledal sem snad hodinu a nenašel jsem přesnej návod,udělal jsem 2 logy třech a třech skupin na 4q a jeden na volnoběh.Jestli to je pořád na h***o tak mě napiš prosimtě do SZ jak to mám správně udělat.Jinak zatím průměrná o 0,6L menší...Díky
to co sem vysmolil zde:
http://uloz.to/xVbpX1Nf/log-bora-asz-rar" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Turbo cajk, váha taky, ale synchronizace je docela o dost v plusu. Není vždy nejlepší nula, je třeba to vychytat, ale 2 - 3 do plusu, jak to máš ty, je už dost. Zkusil bych to stáhnout tak na 0,6 - 1 a projel to.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

alesxt600
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.05.2009 22:29

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od alesxt600 »

Předemnou někdo dělal rozvody.Synchronizace byla na 0 až 0,6 a bylo to jakýsi rozchlastaný,řikám lehká jízda na spotřebu s klimou 7L,60km trasa s rychlostní max kilo.Po dnešku tady v tom nastavení 6,2.Tak mě řekni co se tam vlastně má nastavit a jak to má správně být.Jinak na volnoběh nejčastěj za studena se motor jako by zakopává,jako by jeden vstřik podával ruku.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Nula je jen jakési tovární nastavení. Jak jsem psal, je potřeba si najít ten nejvhodnější kompromis, který bude u každého jiný.
Jeden vstřik (tuším druhý a taky i třetí?) byl 0,6 v plusu, což není nic tragického, ale už je to známka horších podmínek pro prohoření paliva, než v ostatních válcích. Možná bych se zaměřil na napružení kontaktů a těsnění vstřiků. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od pohodarkajik »

potřeboval bych radu, dělal jsem rozvody a ted mam syncro. vacky +5 a spotrebu a volnobeh 0,6, kdyz dam na 0,0-1,1 ma spotrebu 0,8l, pred rozvodama sem mel na 1,1 0,6l sptrebu, o zub posunuty to neni, je mozny ze se to jeste srovna ? zajimavy je, ze kdyz to dam na to puvodni nastaveni vacky, tak to ani nenastartuje, jeste poprosim o zkouknuti logu :-)
:arrow: http://ulozto.cz/xzUtDowJ/log-01-003-010-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;

tomas.63
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 05.01.2016 19:30

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od tomas.63 »

zdravím, v příloze mám fotku z Vagu co mám na svým Passatu 96kw... Je to měřeno při vypnutých spotřebičích. Jinak na Vagu je hodnota 0,6l/h a na palubním PC to ukazuje 0,8l/h to je divné ne?.. Synchronizace je na 0 někdy skočí -0,6.. Při zapnutí světel, větráku a rádia se hodnota vstřikovanýho paliva změní na 6,6 někdy 6,9... neni to moc? Spotřebuj když se snažím jet max do 100km/h tak mám na delších trasách okolo 6-5 až 7
Nevím jestli je to takhle v pořádku nebo by měla být spotřeba menší
Díky za rady :)
Přílohy
21875859_1898050430210260_887625108_o.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: synchronizace vacky(vyreseno)/// prosim kontrolu logu

Příspěvek od majrek001 »

asi už budou horší vstřiky mělo by být do 5,5mg na teplým motoru na 90°, ale projel bych ještě všechny čidla teplot nafty/vody atd
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“