Přetěsnění PD vstřiků
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Přetěsnění PD vstřiků
Čest holky mám otázku.Při přetěsňování vstříků je podmínkou měnit i šrouby na vahedlech a držácích vstřiků?A zvládneto podkůlňák?Díky za odpověď
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění PD vstřiků
urcite srouby novy!
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Přetěsnění PD vstřiků
díky tušil jsem to že to bude lepší a zvládnu to doma?nějakej návod jsem našel na Dieselpower foruroti píše:urcite srouby novy!
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění PD vstřiků
to nevim, ja si nechavam vsechno delat v autorizaku a mam jistotu, ze nic neposeru
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Přetěsnění PD vstřiků
A co tě to vynde?roti píše:to nevim, ja si nechavam vsechno delat v autorizaku a mam jistotu, ze nic neposeru
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
-
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 09.08.2009 07:30
Re: Přetěsnění PD vstřiků
já jsem dal v r. 2009 za sadu těsnění a šrouby nějakých 5300,-Kč - koupeno originál škoda. (cca 900,-Kč sada těsnění na jeden vstřik, nějakých 1700,-Kč šrouby), pak jsem zjistil, že se těsnění dá koupit ani ne za poloviční cenu - myslím, že to bylo originál Bosch
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Přetěsnění PD vstřiků
tak to je raketa to nedám to to radší prodám díkyllukass píše:já jsem dal v r. 2009 za sadu těsnění a šrouby nějakých 5300,-Kč - koupeno originál škoda. (cca 900,-Kč sada těsnění na jeden vstřik, nějakých 1700,-Kč šrouby), pak jsem zjistil, že se těsnění dá koupit ani ne za poloviční cenu - myslím, že to bylo originál Bosch
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- sparco gti
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 23.05.2009 13:32
- Bydliště: cadca 60km od ostravy
Re: Přetěsnění PD vstřiků
original bosch sada tesneni na 4 vstreky 30 eur
superb 1,9tdi 96kw AWX fuul
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Přetěsnění PD vstřiků
Já jsem našel toto http://eshop.autokelly.cz/catalog.aspx# ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false; to už se mi zdá lepší ještě pohledat ty šrouby možná tyhle? http://www.cc-autodily.cz/sroub-hlavy-valcu-6-64" onclick="window.open(this.href);return false;sparco gti píše:original bosch sada tesneni na 4 vstreky 30 eur
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Přetěsnění PD vstřiků
Klasika česká mentalita lidí. A co koupíš ? Ještě horší vranu než máš takto uvažuje 90% lidí nechápu to a pak si stěžují že u nás nejde koupit solidní auto.machp píše:tak to je raketa to nedám to to radší prodám díkyllukass píše:já jsem dal v r. 2009 za sadu těsnění a šrouby nějakých 5300,-Kč - koupeno originál škoda. (cca 900,-Kč sada těsnění na jeden vstřik, nějakých 1700,-Kč šrouby), pak jsem zjistil, že se těsnění dá koupit ani ne za poloviční cenu - myslím, že to bylo originál Bosch
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Přetěsnění PD vstřiků
neblázni to byl humor svého Pašmana bych neprodal ani za zlatý vidleMKTech píše:Klasika česká mentalita lidí. A co koupíš ? Ještě horší vranu než máš takto uvažuje 90% lidí nechápu to a pak si stěžují že u nás nejde koupit solidní auto.machp píše: tak to je raketa to nedám to to radší prodám díky
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB