Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Se sešlápnutým plynem to startuju. Ani neblafne a myslim že s trubek jde málo nafty. Točím točím a nic. Pořád stejný

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

A jde z trubek ke vstřikům jen nafta nebo se vzduchem?
Chcípventil zapojen?
A pro sichr se zeptám - paměť závad je čistá?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Stop ventil je zapojen. S trubek jde hrozne malo nafty jestli se vzduchem to nevim. Povoluju jenom aby se odvzdusnilo. Bude se muset asi dlouho tocit. Cerpadlo bylo suchy. Jo a jeste sem menil tesneni na ventilu pod vstrikovacima trubkama. Nemuze to mit s tim souvislost?

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Pamet zavad je cista

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Tak jednou to chytli. Po zdechnuti to zase nejde nastartovat. Ani neblafne

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Tak to musí být zavzdušněno. Teda pokud se čerpadlo nezadřelo. Ono bez nafty by se s ním nemělo točit. Vy jste ho důkladně nezalili před prvním startem?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Zalili samozrejme. Naftu dava ale kdyz zapnu klic tak zhaveni jenom problikne ale nezazhavi. Kdyz sme prisli do dilny byly tam 4 stupne auto zhavilo dlouho a pak po odvzdusneni chytlo. Bezelo krasne plynule takze hlava cerpadla bude usazena dobre. Po zdechnuti uz ani neblaflo. Kontrolka zhaveni problikne a to je vsechno

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Jeste jedna otazka. Nemusi se nastavit vagem startovaci davka pri vymene elektricke hlavy cerpadla?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Startovací dávka je uložené v ECU a odvíjí se (reálně nikoli číselnou hodnotou) od volnoběžné dávky a tu nastavíš až když to běží. Pokud si seš jistý, že máš odvzdušněno, zkusil bych pohnout tím vrškem a změnit volnoběžnou dávku a tím vlastně i startovací.
Startsprej si už zkoušel?
Osobně jsem při zavzdušnění nechal auto roztáhnout nebo pustil z kopce, abych nevymydlil baterku a abych měl dostatečné otáčky. Někdy to nic nedělalo i několikset metrů, ale pak to vždy chytlo.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Jak rikam. Uz mi to chytlo a bezelo to v pohode krasne plynule. Asi minutu jsem to nechal bezet a zkousel pridavat plyn. Po vypnuti motoru uz nestartuje. Start sprej mam koupenej sle nejak moc se mi nechce ho tam strikat ale asi mi nic jineho nezbude

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Pokud nemáš skočené rozvody, tak to roztáhnutí nic nezkazí a budeš mít jistotu, že chyba bude jinde. Já bych to teda aspoň zkusil. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Musim to slozit. Celej predek je dole protoze jsem menil cerpadlo. Zajimavy je ze kdyz to zhavilo dlouho tak to melo snahu chytnout. Jak jen problikne zhaveni tak ani neskytne. Zkusim ho nahodit pres sprej a mrknu na vag kolik dava

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Tak můžeš odpojit čidlo teploty vzadu na hlavě, pak ti to bude žhavit jak o život, ale pokud to máte v dílně, tak to musí lapnout i bez žhavení (pokud jsou dostatečné tlaky ve válcích)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Tak auto startuje jen s odpojenym cidlem teplity vody a ma volnobeh tak 800.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Koukni jaká je volnoběžná dávka a jak je na tom tdi-graf (dynamický předvstřik).
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“