Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 03.11.2010 17:06
Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Zdravim, mám problém se vstřikovacím čerpadlem - pod vrchním krytem čerpadla mi teče z boku nafta. Dle Etky jsem si koupil těsnění, ovšem narazil jsem na speciální klíč, kterej by povolil ten vrcní kryt čerpadla.
Tak jsem zajel do servisu, kde mi řekli že to neni práce na půl hoďky, že se tam musí nastavit něco přes diagnostiku, povolit spodní kryt a pak až ten horní (podle mě kravina, jen chtěj prašule ).
Chci se teda zeptat, zda zvládnu vyměnit to těsnění sám, pokud si seženu ten klíč ? Aby tam něco na mě nevyskočilo apod
1.9 TDi 81 kW, 1999, AFN
Tak jsem zajel do servisu, kde mi řekli že to neni práce na půl hoďky, že se tam musí nastavit něco přes diagnostiku, povolit spodní kryt a pak až ten horní (podle mě kravina, jen chtěj prašule ).
Chci se teda zeptat, zda zvládnu vyměnit to těsnění sám, pokud si seženu ten klíč ? Aby tam něco na mě nevyskočilo apod
1.9 TDi 81 kW, 1999, AFN
VW Passat 1.9 TDi 81kW r.v.1999
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2011 16:25
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
To zmákneš, povol šrouby, dej nové těsnění a máš to hotové, nic na tom není.
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Speciální? Já tam vidím TORX.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 03.11.2010 17:06
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2011 16:25
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Musíš ten šroub nějak dostat a pak tam ale dej buď torx, nebo imbus. Prostě musíš zapojit mozkovnu a zmáknout to.
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 03.11.2010 17:06
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Jojo, pak tam hodim jinej šroub . V tom jsem zase tak velkej problém neviděl, zajímalo mě jen jestli tam něco nerozeseru, když to sundám. Protože jsem četl jedno vlákno, kde psali, že by se to radši mělo udělat někde v servisu. Přitom to prej je vpohodě
VW Passat 1.9 TDi 81kW r.v.1999
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2011 16:25
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Neměl bys tam nic rozesrat, sundáš kryt, očistíš, dáš nové těsnění a máš tak dva litry ušetřené za neodbornou práci v servisu. Tak s tím něco dělej.
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Mám čerpadlo mokrý úplně stejně. Dej vědět prosím, jak si s tím dopadl.
Díky a hodně štěstí!
Díky a hodně štěstí!
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Tak kluci, vrchní víčko čerpadla přetěsněno, tak teď ukáže čas, jestli to bylo jediné místo, kde byl únik
Prácička na max 15min. Žádnej zádrhel tam není. 3x šroub klasická hvězdička a 1x atyp šroub na ten se nasadí 7čka oříšek a poťuká kladívkem. Atyp byl utáhlý nejvíce, je dlouhý a nahradili jsme jej novým imbusovým šroubem M6 (koupený v délce 70 mm a zkrácený flexou podle délky atypu na cca 62 mm).
Po odstranění šroubů sundáte víčko a vyteče vám z pod něho nafta, nelekat se. Staré těsnění odstranit, očistit, dát nové těsněníčko a postupně utáhnou lehce a pak znovu všechny s citem více. Následné startování jsme očekávali jako problémové, ale čaplo nám to v pohodě, nechali jsme chvilku klapat na volnoběh a pak už jen jezdit
Sada těsnění se prodává ve Škoda Auto (kolem 300,- Kč) nebo např. v Kelly za orig. BOSCH za necelých 200,- Kč.
Na první fotce jsou vidět výlisky, kde se zdržuje nafta před přetěsněním (po 15km od vysušení to tam bylo znovu)
Ostatní foto jsou z montáže již nového těsnění.
Všem hodně štěstí
Prácička na max 15min. Žádnej zádrhel tam není. 3x šroub klasická hvězdička a 1x atyp šroub na ten se nasadí 7čka oříšek a poťuká kladívkem. Atyp byl utáhlý nejvíce, je dlouhý a nahradili jsme jej novým imbusovým šroubem M6 (koupený v délce 70 mm a zkrácený flexou podle délky atypu na cca 62 mm).
Po odstranění šroubů sundáte víčko a vyteče vám z pod něho nafta, nelekat se. Staré těsnění odstranit, očistit, dát nové těsněníčko a postupně utáhnou lehce a pak znovu všechny s citem více. Následné startování jsme očekávali jako problémové, ale čaplo nám to v pohodě, nechali jsme chvilku klapat na volnoběh a pak už jen jezdit
Sada těsnění se prodává ve Škoda Auto (kolem 300,- Kč) nebo např. v Kelly za orig. BOSCH za necelých 200,- Kč.
Na první fotce jsou vidět výlisky, kde se zdržuje nafta před přetěsněním (po 15km od vysušení to tam bylo znovu)
Ostatní foto jsou z montáže již nového těsnění.
Všem hodně štěstí
- Přílohy
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Pekna praca ,ale kolega chcel menit tesnenie este pod tim elektrickym mechanyzmom a toho sa bal co bude nasledovat.Prinajmensom bude problem nastartovat a bude treba podla VAGU nastavyt volnobeznu davku,nic strasne pokial motor nastartuje!!Keby tak niekdo prispel ako pretesnit hlavu cerpadla kedze som kupil cerpadlo ktore tieklo niekde odzadu a spet vrati uz bol problem
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Už na učňáku mi bylo vtloukáno do hlavy do Bosch čerpadel se nesrat a nesrat a nerat. neni složitějšího čerpadla na sestavení a rozebrání a nastavení. dělal jsem to jen párkrát na stolici a když jsem chtěl na ex GIII 1.9TD nechat seřidit čerpadlo,tak jedinej,kdo to dělá je Bosch a tam si za to řekli 5000kč jen za rozpůlení a 3000kč za seřizení dávky paliva a předvstřiku
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 05.08.2010 20:02
- Bydliště: Sokolov
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
njn.. ale my si nedáme říct...
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Ked to clovek steluje s pomocou Vaginky tak to neni az taky problem
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 05.08.2010 20:02
- Bydliště: Sokolov
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Hlavne kdyz se nebude sroubovat do nastavovace mnozstvi jen to sunda vymeni tesneni a nanda a pak doseridi podle vagu aby byla volnobezna davka v pohode kde ma byt nejlepe na puvodni hodnote a neni co resit.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Ja volnobeznu davku stelujem vrskom cerpadla ako nic nie na jednom aute som to robyl a vysledok velky
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)