Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 27.05.2014 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Koho jste potkali, co vám to nalhali? :mrgreen:
Vždyť tam mají tabulku kodů, přičemž to OEM číslo sedí:
OSTATNÍ KÓDY
OEM kód:
Kód
038198051D
Referenční kód:
Kód
038198051D
Kód konkurence:
Kód
BO 2467010003


Objednej to a nešpekuluj.

A čerpadlo má svůj BOSCH kód. Pod tímhle OEM číslem jich je několik a krapet se liší.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 30.05.2014 14:48 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

06.04.2014

Příspěvky:

30

tady možná taky k tematu

viewtopic.php?f=178&t=255486


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 04.06.2014 14:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Teď abych si stíral máslo z hlavy :mrgreen: Hold někdy se i "zadaří" :budo:
Ale Karlosi už mi otrnulo a šel bych do toho znovu. Nyní již vybaven poznatky "k nezaplacení" :twisted:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 04.06.2014 21:37 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

06.04.2014

Příspěvky:

30

počkej jak tě budu proklínat až se mi v chorvatsku dostanou ty piliny do vstřiku :mrgreen:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 04.06.2014 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

To ne já, to moje Shauma :twisted:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 05.06.2014 17:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Abychom pomohli případným průšvihářům jako jsem já, tak drobný poznatek. Kolega Karlos potvrdí.
Pomocí diagnostiky máte možnost si zkontrolovat, zda se vám podařilo nandat správně čep vrchního dílu (elektronika) čerpadla do objímky v kroužku v těle čerpadla aniž byste museli motor startovat a riskovat případné přeskočení rozvodů při neopatrném chcípání motoru přes kvalt nebo jinou chuťovku. Pokud se vám toto podaří a není to nic neobvyklého, pak se může stát, že v lepším případě nenastartujete, v horším nastartujete, ale motor ihned poběží v max. otáčkách a nepůjde zdechnout ani po vypnutí klíčku a v tom nejhorším případě můžete mechanicky poškodit čep, udělat na něm vryp, který zamezí volnému pohybu po následném sesazení nebo tento čep ohnete. Aniž byste auto museli startovat, stačí po nasazení vršku čerpadla (není třeba ani přišroubovávat) napojit ECU na diagnostiku a vyčíst paměť závad. Může se stát, že se objeví chyba - ventil odpojení paliva - zkrat na kostru, ale toho si nevšímejte, po ukostření vršku čerpadla jí půjde smazat. Může tam být i chyba ovladače dávkování paliva. Tu by mělo jít ale smazat. Pokud po smazání opět naskočí, je čep mimo objímku. Pokud je čep správně usazen, musí jít tato chyba smazat, případně se ani neobjeví, pokud již nebyla v pamětí před demontáží vršku čerpadla.
Toliko rada, jejíž vyřešení mě stálo spoustu času a hlavně nervů a Karlose krom času i určitě chechtáků. :blush:
Myslím, že co se výměny těsnění pod víkem čerpadla týče, mě už snad nic nedokáže překvapit. I když .... :laugh:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 19.06.2014 09:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

337

Bydliště:

Praha

Taky jsem loni řešil přetěsnění. Dojel jsem do Jíša servis, kde mi dali cenu 20-25 tis (!!!) že to pošlou někam snad do Mnichova Hradiště. Tak jsem se odpoklonkoval a nechal to udělat v běžné autodílně. Vyšlo mi to na 3 tisíce a bylo to bez starostí, práce s tím spojené bych sám nedal.

_________________
Passat Variant 1999 Tdi 81kw automat -> čip 100kw, 310N.m, ERG off, kat off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 24.06.2014 07:21 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

06.04.2014

Příspěvky:

30

Hele, ono to je i slyšet.
prostě se ta hlava na čerpadlo nasadí, otočíš klíčkem a slyšíš spokojené vrrrrrrrr-vrrrrrrrrrrrrrr
Když je to tam blbě, nebo moc v krajní poloze posunutá hlava, je slyšet jak to servíčko nemůže VRR-VRR :)
Ale samo je pak seřízení stejně potřeba diag, tak tam to nesmí házet tu chybu.
Škoda že jsem musel zpracování technologickýho postupu ode.rat zrovna já. :)
Peněz mě to nestálo, ale ty nervy!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 18.01.2015 18:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2012

Příspěvky:

14

Zdravím,dle výše uvedeného návodu jsem přetěsnil čerpadlo-pod vrchním i spodním víkem,z čerpadla už mi nafta taky
neteče,poklepáváním jsme doladili startování a volnoběh,napíchli na Vag a ukazuje to při zahřátém motoru
cca 4 mg,ale při jízdě na plný plyn se jakoby autu vůbec nechce.Někdy jde jakž takž normálně do otáček,ale někdy
je jakoby přidušené, nemá výkon. Chci se teda zeptat, co přesně se nastavuje na diagnostice a jaké
přesné hodnoty by měly být. Díky za odpověď
Mám Passat 1,9 TDi 81 kW AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 18.01.2015 18:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

4mg jsou OK. Můžeš snížit ještě na 3, ale žádný extra rozdíl už nepocítíš.
Podle mne problémy jsou již jinde. Možná nedostatečný přísun paliva. Chtělo by to log ve chvíli, kdy se ti to dusí. Kouknout na předvstřik (skupina 4), váhu (skupina 3) a turbo (skupina 11). Pak by se vidělo, co dál.
Co palivák a vzduchový filtr, ok?

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
PříspěvekNapsal: 18.01.2015 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2012

Příspěvky:

14

Jasně,možná naftový filtr,ale je divné že před výměnou těch těsnění to jelo v pohodě. Jinak jezdím na diodu místo váhy vzduchu.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group