Stránka 2 z 3

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 15.11.2012 16:40
od Marho
Ještě dodatek. Když už se motor roztočí na +/- 1700, tak se projeví míchačka a už to jede celkem slušně.

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 15.11.2012 17:26
od Mažňák
napojit na VAG, bez toho ti nikdo nic neřekne co to na 100% je

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 23.01.2013 12:06
od tomtva
Jen pro ukončení tematu až někdo bude hleda v mém případě vačka!!! Total ojete vrcholy, lavory na hydrach a hydry necvakaly, vytahané šrouby lagrů
Sehnaná starší ale pěkná originální vačka. nove hydry , lagry , srouby , těsnení tandemu. Auto táhne jak má

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 17.11.2015 20:13
od majrek001
trochu to oživím mám podobný záhadný problém.

když auto delší dobu stojí tak (je jedno jestli to stojí přes noc a motor je studený nebo stojí 2hodiny od poslední jízdy) cca první 2 minuty nechce táhnout (mám problém vyjet kopec na 1 - 2 rychlost) logy jsou v pohodě. (samozřejmě to za studena netočím, ale mám problém na 2 kvalt cca v 2000 - 2300ot vyjet středně prudký kopec)

čidlo teploty v pořádku oba okruhy ukazují stejné hodnoty, napadlo mě čidlo teploty paliva, ale to se jeví, že ukazuje správné hodnoty, startuje to parádně za studena / tepla, po těch cca 2 minutách to už táhne jak má, do nouzáku nepadá - turbo chodí pěkně, vačka sice nepatrně oleštěná - není tak lesklá jak kde nejezdí rolny, ale vydřená není.. vstřiky jsou v normě cca do +- 0,50.. tandemové čerpadlo nové, rozvody nastavené na 0, spotřeba dlouhodobá na nádrž je kolem 6,2l/100km což si myslím je v normě (budíky se sice rozchází a ukazují cca 7,6l/100km někdy i víc), EGR zaslepený, podlatkové hadice vyměněné brzdí i jede jak má, ale prostě ty první 2minuty je to zvláštní.. zkoušel jsem i jinou váhu, ale s tou moji to jede lépe - ještě ji tam zkusím hodit přes noc

je tam odkódovaný snímač oleje na vaně, protože předchozí majitel tak to řešit opravy - to budu měnit s olejem víc mě nenapadá

nenapadá někoho něco?



jediná "vada" ohřívá se to strašně nepřirozeně rychle cca po 1,5km to je na 90°C i dle diagnostiky, ale v létě se to nepřihřívá a to byla už mizerná viskozka

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 26.11.2015 13:56
od majrek001
to opravdu se s tím nikdo nesetkal?

občas se to po startu ještě třepe jak kdyby to jelo na tři válce dělá to pouze za studena (třepaní setrvák není ten je teď nový a před výměnou i po se to třepe stejně)

mohli by to dělat vstřiky třeba gumičky na vstřikách? vačka vypadala dobře

(teplota je cca 5minut po zastavení venku bylo -4°C nevím jestli je normální, že takto klesá)


ještě zkusím udělat log za studena vstřiků

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 29.05.2016 18:12
od medvedlb
Zdravím pánové,
můžete mě mrknout na log passat 1.9 tdipd.autu se nechce od spoda.zabere až tak kolem 1800 ot.
spotřeba na volnoběh je 1.1l/hod a auto strasně smrdí.
je dané nové turbo a po nastartování jde regulace naplno,podtlakové hadice nové.kontrola vstřiku,vačky a všech regulačních ventilů.
dle 3 autoservisů vše v pořádku ale auto je totálně mrtví na spodek.
Díky za rady

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 30.05.2016 15:09
od majkl1
medvedlb píše:Zdravím pánové,
můžete mě mrknout na log passat 1.9 tdipd.autu se nechce od spoda.zabere až tak kolem 1800 ot.
spotřeba na volnoběh je 1.1l/hod a auto strasně smrdí.
je dané nové turbo a po nastartování jde regulace naplno,podtlakové hadice nové.kontrola vstřiku,vačky a všech regulačních ventilů.
dle 3 autoservisů vše v pořádku ale auto je totálně mrtví na spodek.
Díky za rady
Mrknout bychom se mohli, ale někde asi bude chyba mezi židlí a klávesnicí, protože log ať koukám, jak koukám, prostě nikde žádný nevidím :sml:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 09.02.2019 15:55
od DafiBoos
Zdar, mám něco podobného za problém jelikož je už toto téma dost dlouho ladem tak snad se někdo ozve.

Mam Passat B5.5 1.9TDI 96kw AVF

Na autu je jinej motor (první padl na vodní pumpě) a už předtím měl tento problém. Od volnoběhu nejde do otáček a až tak okolo 2200 otáček vyletí do plného výkonu.Jsou nové všechny filtry a i turbo je po repasi. Dokonce i na volnoběh je spotřeba vysoká cca 1.5 litru na hodinu. Běžně je kolem 0.5-0.6
Vyčistil jsem i váhu vzduchu a vyměnil podtlakové hadičky.Už mě vážně víc nenapadá co s tím dokonce jsem i porovnával zapojení podtlaků dobře a podle všeho ano.Jen je divné že byl stejný problém na obou motorech.

Diagnostika nehlásí žádný problém LOGi dodám pokud někdo vlákno oživí.

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 11.02.2019 10:36
od majrek001
tak dle spotřeby je tam špatný sw pokud to je na teplém motoru..

AVF mělo dvě velikosti vstřikovačů lámalo se to v modelovém roce 2002 (tedy r.v. 7/2001-6/2002) do 2002 mělo AL vsřikovače (jak měli vesměs ARL/ASZ atd) a od modelového roku 2002 byli už menší BA/AR

dej sem hodnoty 013, 015, 023 na teplým motoru 90°C

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 11.02.2019 17:41
od DafiBoos
Tady mam ty LOGi jsou tam dva jeden za studena a druhý za tepla.
Pokud je to těma vstřikovačema dá se přehrát SW nebo vyměnit vstřiky.
Ale pořá je mi divné že stejný problém měl i původní motor.Tam se vyměnila podtlaková hadička k N75 a na chvili to dalo pokoj.Každopádně tet jsou hadičky vyměněné.

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 11.02.2019 21:01
od majrek001
tak v logu je volnoběh "jen" 1,2l/h což je dost buď jsou ty vstřikovače total KO nebo je tam špatný sw sundej víko ventilů a mrkni na čísla vstřikovačů co tam jsou

jednotka 038 906 019 EP z logu je pro menší vstřikovače tedy pro 038 130 073 AR/BA pokud máš motor s vstřikovačema 038 130 073 AA/AL, tak je to jasné chce to zkontrolovat na přečtení čísla vstřikovače není potřeba vstřikovač vytahovat

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 14.02.2019 18:48
od DafiBoos
Tak jsem koukal na ty vstřiky ty co jsou tam teď jsou TC 11377RT CB v puvodnim motoru jsou R83 23991FR BE

Pokud tedy jsou tam špatné vstřiky co je nejjednodužší? přehrát SW nwbo je lze přendat když je mam?
Jinak hjsem koukal na vačku a prej neni ůplně v nejlepším stavu ale jinak ještě OK a na starém motoru jakbysmet.

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 14.02.2019 19:17
od Jarda S.
vstřiky přehodíš doma s náklady 1000 za gumičky, přehrání sw je pohodlnější ale taky dražší

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 15.02.2019 09:33
od majrek001
je to blbě vyfocené, ale na původním motoru jsou AL jestli vidím dobře na novém máš AR

jednodušší a halvně bezpečnější je nechat přehrát sw nebo sehnat motorvku z modelového roku 2003 - 2005 a jen ji spárovat

vytahování vstřiků je dost loterie u motoru co má víc jak 150tkm může se to hodně dost prodražit a taky nemusí - za mě bych vstřiky vytahoval jako krajní a poslední možnost

tandemové čerpadlo je na těch motorech pořád stejné nebo je jiné?



Jarda S. : ve finále bude mnohem dražší přehodit vstřiky - vytáhne bude vymačkaná hlava začne to chcát do oleje lup a jsme za 10 000,- jen repas hlavy + 8000 - 10000,- matroš s prácí.. Je totální nesmysl vytahovat vstřiky, když se dá jen přehrát sw nebo koupit za 500,- správnou motorovku a nechat ji přizpůsobit



motorová jednotka tam je tato 038 906 019 EP, když to načteš diagnostikou?

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Napsal: 16.02.2019 15:13
od DafiBoos
A co Teda spis přehrát tu původní motorovou jednotku nebi sehnat třeba z 2004?
A pokud dat jinou je jedno jakou nebo bych mel hledat konkrétní označení?
A pak ještě kde mi to na kódujou nebo prostě spárů Jou s autem?