motor AVF za AWX

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

KarelJicha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.01.2012 21:43

motor AVF za AWX

Příspěvek od KarelJicha »

Zdravim potřeboval bych poradit padnul mi motor na passatu je to typ motoru AWX ale mam možnost koupit motor AVF.Tak bych potřeboval poradit jestli mi tam bude pasovat a jestli tam je nějakej rozdíl?Děkuji za odpovědi

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od napster »

spodky motoru PD jsou stejny. bude jina spojka a prevodovka AVF je vzdy 6Q a AVX 5q takze potrebujes i napravnici jinou, protoze 6q ma na napravnici silenblok. ja jsem daval do superba 2007 puvodni motor 85kw 5q a daval tam origo motor 2.0tdi 103kw.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

KarelJicha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.01.2012 21:43

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od KarelJicha »

Takže mě nebude pasovat motor AVF na 5q převodovku?

Uživatelský avatar
vory90
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 290
Registrován: 10.12.2010 18:14
Bydliště: Praha

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od vory90 »

[quote="KarelJicha"]Takže mě nebude pasovat motor AVF na 5q převodovku?[/quote

Kdyz prehodis setrvak a spojku tak bude. Jestli je tam jeste jiny rozdil netusim.

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od Lukas44 »

AVF nemá vždy jen 6q... Jsou verze i s 5q... Sériově se 6q motor AVF dával pouze do verze 4x4. Převodovka 5q v kombinaci s motorem AVF ti bude sedět na motor AVX do kterého se dávali pouze 5q. Když AVF bude mít 6q tam tam bude lamela o průměru 240 mm když bude mít 5q tam tam bude lamela 228 mm... AVF motor a AVX jsou bez problému zaměnitelné. Když koupíš AVX a budeš ho chtít dát na 6q převodovku tak ti tam bude pasovat a samozřemě to jde i otočit.... Záleží jen na jakou převodovku ho budeš chtít napasovat. Jinak osobě když bych kupoval motor tak by jsem šel pouze do verze AVF. Má levnější rozvody a vyšší krouťák než AVX. Jinak mezi těma motorama není žádnej rozdíl. Elektrika tam je stejná. Pozor pouze na vstřikovače. Potřeba mít řj ke vstříkovačům (nejlépe ze starého motoru nasadit na nový) protože pak by ti musel někdop přehrát mapu v řj. Auto by ti jelo ale ne tak jak má... Jinak dá se tam naprat i motor z jedničkové oktávy tam byli ASZ motory a ten má stejný parmetry jak má AVF akorát se tam musej přeházet držáky na bloku a vana + u turba jsou jiný tlakový hadice takže tam potřeba naprat ty z passata.
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

KarelJicha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.01.2012 21:43

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od KarelJicha »

Čau klucí,moc děkuju za rady ale nakonec sem sehnal radši motor AWX kterej tam mam mít.protože by ještě mohli bejt problemy na TK.Ale díky všem.

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od Milhaus_01 »

Lukas44 píše:AVF nemá vždy jen 6q... Jsou verze i s 5q... Sériově se 6q motor AVF dával pouze do verze 4x4. Převodovka 5q v kombinaci s motorem AVF ti bude sedět na motor AVX do kterého se dávali pouze 5q. Když AVF bude mít 6q tam tam bude lamela o průměru 240 mm když bude mít 5q tam tam bude lamela 228 mm... AVF motor a AVX jsou bez problému zaměnitelné. Když koupíš AVX a budeš ho chtít dát na 6q převodovku tak ti tam bude pasovat a samozřemě to jde i otočit.... Záleží jen na jakou převodovku ho budeš chtít napasovat. Jinak osobě když bych kupoval motor tak by jsem šel pouze do verze AVF. Má levnější rozvody a vyšší krouťák než AVX. Jinak mezi těma motorama není žádnej rozdíl. Elektrika tam je stejná. Pozor pouze na vstřikovače. Potřeba mít řj ke vstříkovačům (nejlépe ze starého motoru nasadit na nový) protože pak by ti musel někdop přehrát mapu v řj. Auto by ti jelo ale ne tak jak má... Jinak dá se tam naprat i motor z jedničkové oktávy tam byli ASZ motory a ten má stejný parmetry jak má AVF akorát se tam musej přeházet držáky na bloku a vana + u turba jsou jiný tlakový hadice takže tam potřeba naprat ty z passata.

To je divné, já mám 6q, motor AVF, nemám 4x4 a je to tak určitě z fabriky! :?:
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od Lukas44 »

Milhaus_01 píše:
Lukas44 píše:AVF nemá vždy jen 6q... Jsou verze i s 5q... Sériově se 6q motor AVF dával pouze do verze 4x4. Převodovka 5q v kombinaci s motorem AVF ti bude sedět na motor AVX do kterého se dávali pouze 5q. Když AVF bude mít 6q tam tam bude lamela o průměru 240 mm když bude mít 5q tam tam bude lamela 228 mm... AVF motor a AVX jsou bez problému zaměnitelné. Když koupíš AVX a budeš ho chtít dát na 6q převodovku tak ti tam bude pasovat a samozřemě to jde i otočit.... Záleží jen na jakou převodovku ho budeš chtít napasovat. Jinak osobě když bych kupoval motor tak by jsem šel pouze do verze AVF. Má levnější rozvody a vyšší krouťák než AVX. Jinak mezi těma motorama není žádnej rozdíl. Elektrika tam je stejná. Pozor pouze na vstřikovače. Potřeba mít řj ke vstříkovačům (nejlépe ze starého motoru nasadit na nový) protože pak by ti musel někdop přehrát mapu v řj. Auto by ti jelo ale ne tak jak má... Jinak dá se tam naprat i motor z jedničkové oktávy tam byli ASZ motory a ten má stejný parmetry jak má AVF akorát se tam musej přeházet držáky na bloku a vana + u turba jsou jiný tlakový hadice takže tam potřeba naprat ty z passata.

To je divné, já mám 6q, motor AVF, nemám 4x4 a je to tak určitě z fabriky! :?:
Já jsem psal že sériově tedy vždy, tudíž verzi 4x4 nenajdeš ve verzi 5q. To však neznamená že AVF ve verzi předohrab nemůže mít 6q. Do předohrabu se dávala verze 6q i 5q vždy podle výbavy...
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od Milhaus_01 »

Omlouvám se. špatně jsem to pobral! :-)
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od napster »

AVF 96kw melo vzdy 6q. AVX 96kw melo vzdy 5Q. AVB 74kw melo taky jen 5q.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od Lukas44 »

napster píše:AVF 96kw melo vzdy 6q. AVX 96kw melo vzdy 5Q. AVB 74kw melo taky jen 5q.
Viděl jsem passata s AVF a 5q. A né jednoho. Je však možný že měli měněné motory jen nebyl jen jeden takže těžko říct...
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od napster »

AWX(96kw) 285nm a 228mm spojka 5Q
AVF(96kw) 310nm a 240 mm spojka 6Q
AVB(74kw) 250nm a 228mm spojka 5Q

proto je pro chip a zvyšování výkonu auta je lepší používat kod motoru AVF,který má stejně kw,ajo AWX,ale rozdíl je ve spojce a převodovce,protože 240mm spojka zvládne přes 400Nm točivého momentu a 228mm spojka zvládne cca 330nm.


Takže si spíš viděl AWX 96kw s 5Q :wink:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od Sedlo01 »

A AVF má 240mm spojku pro předohrab a 310mm pro 4x4 nebo jak se to rozděluje?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od M@ty »

Obě verze pohonu používají spojku 240mm.

To číslo je 310 je tovární hodnota toč. momentu v Nm pro AVF.

A jinak jsem krom spojky a softu nenašel žádný rozdíl mezi AVF a AVX, tak pokud je někdo opravdu znalý a má tyto motory "osahané" nechť to tu doplní. Nastudovat dílenskou příručku o výkonu a spojce umím také, ale mě zajímají detaily. Sám mám AVF a kámoš AWX v Sup1 a hrabem se v tom společně...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

KarelJicha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 04.01.2012 21:43

Re: motor AVF za AWX

Příspěvek od KarelJicha »

M@ty píše:Obě verze pohonu používají spojku 240mm.

To číslo je 310 je tovární hodnota toč. momentu v Nm pro AVF.

A jinak jsem krom spojky a softu nenašel žádný rozdíl mezi AVF a AVX, tak pokud je někdo opravdu znalý a má tyto motory "osahané" nechť to tu doplní. Nastudovat dílenskou příručku o výkonu a spojce umím také, ale mě zajímají detaily. Sám mám AVF a kámoš AWX v Sup1 a hrabem se v tom společně...
Čau taky vim jenom o tej spojce a softu.jinak by tam neměl bejt jinej rozdíl ale nevim to na sto pro.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“