Problem se studenym startem

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
yahman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 04.04.2013 17:28

Problem se studenym startem

Příspěvek od yahman »

Mam passata 2002 96kW najeto 220tis. mam problem se startovaním za studena kdyz auto stoji dele jak den. zhaveni trva dlouho, baterku jsem promeril a je OK, pomuze jen kdyz u toho slapu na plyn, ale ne vzdy. ted se mi tam rozsvitil i olej a toho tam je taky dost. cim to muze byt??? zhaveni?? vstriky?? prosim o radu! diky

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od Sedlo01 »

Může padat nafta, ale měřil si baterku i když startuješ, za nulovýho odběru bude mít dobrý napětí skoro vždy. Mě to taky nechtělo startovat protože byla špatná baterka, ŘJ motoru pak vypne přívod nafty.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od playboy »

Baterka se měří když je odpojená od auta takovým "zkratovacím" měřákem který nasimuluje extrémní zatížení a k tomu ukáže i napětí. Jinak změříš jen jestli nemá nějaký článek totálně KO, nic víc.

Ale závad to může být x.
Olej se rozsvítí při delším startování normálně. Ale to už musí točit celkem dlouho

Takže buď sežen správný měřák a nebo cvičně prohoď baterku z jiného auta třeba
Žhavičky OK?
Proud na ně jde?
Podávačka funguje?
Jak psal kolega - může padat nafta (tandem, spoje, gumičky vstřiků,....)
atd atd
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od Sedlo01 »

Málokdo má doma tenhle měřák, úplně dostačuje když píchne na svorky baterky měřák a zastartuje, napětí nesmí moc padnout.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od playboy »

No tak nějak orientačně to stačí... Jojo, už si to nepamatuju, ale myslím že pod 10V nesmí spadnout :? :?:
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od Sedlo01 »

No mě padalo napětí lehce pod 9V a nestartovalo to nic moc, vždycky jsem musel šlápnout na plnej a dost dlouho to točit.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

yahman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 04.04.2013 17:28

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od yahman »

tak bude to asi tou baterkou...nakonec sem to nahodil prez kabely...vse uz je ted ok a hlavne s tim olejem se mi ulevilo (startoval sem to celkem dlouho) Budu muset poridit novou baterku, mam vzit radci silnejsi??? mam vyhlidlou varta silver 77Ah, nebo 85Ah ale to by uz asi bylo moc co?? dekuji za rady moc pomohli

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od playboy »

Tak vidíš a doufej že to bylo tou baterkou :wink: Já mám taky Varta Silver 77Ah a to jak v T5 2,5TDI tak v passatu 96kw. Od výroby se do té T5 dává 74Ah. Takže stačí bohatě :good: Samozřejmě pokud se ti tam rozměrově vejde a kabely dosáhnou na 85Ah, tak by to asi šlo. Víc bych ale nešel aby se stíhala na kratších trasách pořádně dobíjet :wink:
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Uživatelský avatar
Ernan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 301
Registrován: 23.10.2010 11:30
Bydliště: Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od Ernan »

mě to také špatně startovalo v zimě problem byl špatná baterka a žhavící svíčky, baterka odešla a dal jsem tam co tam má být z výroby což u mě je 80ah a žhavící? no co dodat servis VW ale jedna z nich nebyla vůbec připojená. po výměně i po 2 letech vše startuje jak má ikdyž baterka umírá jelikož jsem jí nechal přez zimu v autě když jsem s ním nejezdil.
EX: Passat 3B5 1.9 TDI-PD, ATJ, EHW, 4motion r.v. 2000 Obrázek

Nyní: Audi A4 Avant B7 2.0 TFSI Quattro r.v. 2005 Obrázek

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od Sedlo01 »

Já tam mám jen 60Ah Vartu, pokud ti tu baterku auto nevybíjí tak stačí úplně v pohodě.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Pašik V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 25.07.2012 17:26

Re: Problem se studenym startem

Příspěvek od Pašik V6 »

Já tam mám (asi :D) Vartu 85Ah už cca 8 let a pohoda (77Ah měly Paštiky bez navigace, ale to nechci kecat)
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“