Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

51

Zdravím klubáci,

nikde jsem nenašel jak by měly vypadat hodnoty vstřiků za studena (teda pokud to je vůbec nějaký smysluplný údaj). Na studeném motoru mi kolísají otáčky, když klesnou tak se motor dost rozvibruje a víc "klepe". Po chvilce se otáčky zvednou a zklidní se a tak se to opakuje až do zahřátí, kdy se zcela zklidní. VAG ve studeném stavu ukazuje: -3.0mg 3.0mg -1.3mg, 1.2mg. Takže první dva válce úplně mimo. Mohla by to být klasika - netěsnost vstřiků? Po zahřátí jsou pak hodnoty -0.2mg, 0.1mg, 0mg, 0mg.

Díky!

_________________
VW Passat Variant B5.5 2001, 1,9TDI-PD 74Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

1382

Bydliště:

pozořice JICH MoraVWy

toto,vypada na netěsnost vstřiku,zkus ještě napružit kontaktyu vstřiku,klidně to muže dělat i palivak a nebo špatna nafta

_________________
vw passat combiB5 128kw(race 520,VA)AFN Mvolesoft vw passat combi B5,5 AVF 170kw(hybrid+race+FMIC) Mvolesoft by chipforum Hardwer úpravy TDI-PROFICAR Humpolec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

51

proche77 píše:
toto,vypada na netěsnost vstřiku,zkus ještě napružit kontaktyu vstřiku,klidně to muže dělat i palivak a nebo špatna nafta


Kontakty jsem už napružil, ale žádná změna. Naftu beru jen na značkových pumpách, palivák nevím v jakém je stavu, výměna tomu rozhodně neuškodí ;-) Na přetěsnění vstřiků si moc netroufám, tak skočím za nějakým doktůrkem a uvidíme :-)

_________________
VW Passat Variant B5.5 2001, 1,9TDI-PD 74Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 26.04.2012 22:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.04.2008

Příspěvky:

522

Bydliště:

Skuteč

A ty gumičky na vstřikách jsi měnil?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 27.04.2012 18:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9499

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Za studena, když není motor tepelně roztažen dle pracovní teploty máš očividně na druhém vstřiku netěsnost, která se po zahřátí a roztažení materiálů srovná. Počítej s tím, že je to pouze dočasné. Za chvíli ti to bude blbnout i za tepla.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 03.05.2012 14:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

51

Zdravím lidičky. Takže jsem byl přetěsnit všechny 4 vstřiky. Nastartoval jsem auto a voiala - vibrace zcela zmizely. Jedu domů, přijedu před barák a ejhle, auto se celé klepe jak osika :-( Takže nový stav - vstřiky přetěsněny, za studena zcela bez vibrací. Až se auto pořádně zahřeje, tak začne na neutrál celé vibrovat. A všiml jsem si, že čím je venku tepleji, tím víc to dělá. Při cca 10C to skoro nejde poznat, při 30C mám pocit, že motor vyskočí z auta. Ty vibrace jsou naprosto pravidelné, celé auto se prostě třese :-(

_________________
VW Passat Variant B5.5 2001, 1,9TDI-PD 74Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 20.09.2012 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2012

Příspěvky:

2

Bydliště:

Chrudim-Presy

Zdravím všechny v klubu a prosím o radu.
Mám Ford Galaxy 85kw tdi pd r.v.2000.Když ráno nebo po dlouhé zastávce nastartuju studený motor,tak se mi na volnoběh auto celé klepe,jako když to jde na tři válce a nemá výkon.Po ujetí cca dvou kilometrů :? a zahřátí a znovu nastartování se rázem zklidní a jde normálně.Důsledek je vysoká spotřeba a pocit,že motor vyskočí z auta.Četl jsem tu spoustu názorů i o čištění a zkusil jsem to čistit,ale bez výsledku.Za studena pořád stejné.Snad jen to se zlepšilo,že už to nastartuji na první pokus a ne po minutovém točení.Dříve to chytlo a chcíplo a pak jsem dlouho točil než se uráčil chytit.Díky za radu čero

_________________
hasič


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 22.09.2012 07:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2010

Příspěvky:

171

Bydliště:

Žďár nad Sázavou

Tak si to nloguj za tepla i za studena ať víš jaké jsou tam hodnoty vstřiků po přetěsnění. Dále na to klepání má hodně vliv synchronizace klikové a vačkové hřídele. Najdeš jí ve vagu hned vedlejší kanál u vstřiků. Je potřeba to mít nastevené co nejvíce nule. Mě se taky takhle klepal motor než jsem to srovnal...

_________________
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

_________________
Hraju si na řidiče MKD...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 23.09.2012 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

1291

Bydliště:

Zvolen pracovne B.Bystrica

Skus kuknut v 7skupine 1policko aku ukaze teplotu nafti vadne sposobuje zle starti,vykon a spotrebu

_________________
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

_________________
vw passat 1,9tdi66kw r.v.2000 AHH egr.off ,chip77kw,105ps,byvale vozytko.aktualneVW Sharan TOU 81kwAFN


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 14:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2011

Příspěvky:

1615

nechci zakládat nějaký jiný či podobný tema,tak se tak blbě (podobně zeptám) - při studeným motoru při rozjezdech auto celý klepe,po ujetí cca 1-2km když zastavím a rozjedu se znova,tak už to nedělá.takže bych to spojil s odpovědí uživatele "proche77" kde píše netěsnost vstřiků.existuje nějaká opravná sada na přetěsnění?popřípadě nahodit nějakej link a nebo čím by to mohlo být když ne netěsností?díky za odpovědi Lukáš

_________________
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 29.09.2012 17:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2011

Příspěvky:

1615

nikdo nic?každopádně je asi nechám zrepasovat,chtěj za to 2000,- za kus.

_________________
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 01.10.2012 08:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2010

Příspěvky:

171

Bydliště:

Žďár nad Sázavou

luk.ass píše:
nikdo nic?každopádně je asi nechám zrepasovat,chtěj za to 2000,- za kus.


Existuje opravná sada na vstřikovače. Stojí tak 250 kč na jeden vstřik. Je to soustava těsnících gumiček a kovovýho kroužku. Výměna není složitá ale chce to vědět jak na to protože se někdy ty vstřikovače blbě vytahujou a pak je potřeba je opatrně vkládat do hlavy aby jsi ty gumičky nepoškodil....

_________________
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

_________________
Hraju si na řidiče MKD...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 10.10.2012 12:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2011

Příspěvky:

1615

jde o to,zda to tomu pomůže,abych nevyhodil litr za opravnou sadu a pak to bylo kdoví co.každopádně nemáš nějakej link kde bych to kdyžtak objednal?

_________________
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 12.10.2012 12:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2011

Příspěvky:

1615

tak jsem byl dnes za Tornadem1 a vyhodilo nám to číslo chyby 18074 což je závada na prvním válci - pravděpodobně vstřik nebo prvně skusit napružit kontakty.tak snad pomůže to napružení.díky Tornado1 :good:

_________________
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 27.10.2012 17:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

08.11.2010

Příspěvky:

50

Bydliště:

Litoměřicko

obrocnik píše:
Skus kuknut v 7skupine 1policko aku ukaze teplotu nafti vadne sposobuje zle starti,vykon a spotrebu



a kolik má být ideální teplota nafty?

_________________
VW Passat Variant Chrom paket 1,9 TDI 96KW 2003


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group