Škubání za studena - hodnoty vstřiků

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Čau klubáci,
můžete se prosím mrknout na přiložené foto hodnot vstřikovačů na kanálu 13, zda jsou v pohodě? Měřeno na Passat TDi 96kw AVF při zahřátém motoru na 70°C. Po startu teplého i studeného motoru mi hulí našedlý štiplavý dým, ale nepravidelně, někdy nehulí vůbec. Hůře startuje za studena, tj. v mínusových teplotách na druhé otočení, popřípadě při držení startéru cca 5s. Auto jsem nově koupil a po přečtení příspěvků jdu postupně po věcech, co by to mohly dělat.
Děkuji
Přílohy
20131127_195243.jpg
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

no prvni a treti valec uz nic moc ...ale je to jeste v norme....zhavky mas v poradku?
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Ty hodnoty jsou špatně naměřený, udělej jeden screen při studeným motoru a jeden při zahřátým motoru, pak by se dalo více přiblížit k důvodu proč je to tam rozhozený.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Přikládám dnešní hodnoty kanálu 13 při studeném motoru, při cc 40°C a při 70°C. Bohužel jsem zjistil během jídy, kdy jsem měl napíchlý VAG, že se auto neohřeje navíc, než na 74°C (budík ukazuje skoro 90°C), jakmile jedu z kopce, ihned padá na 68°C (budík 80°C). Ventilátor spíná od 60°C, takže je špatný termostat, čídlo chlad.kapaliny, čidlo budíků, nebo čidlo spínače ventilátoru? Přikládám ještě hodnoty kanálu 4 a kanálu 18.
Děkuji za rady.
Přílohy
kanál 13 studený motor.jpg
skupina 13 - 40°C.jpg
kanál 13 66,6°C.jpg
kanál 13 67,5°C.jpg
kanál 4.jpg
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Ty vstřiky nevypadaj zas tak zle, ale co mě zaráží tak ta synchronizace klika vačka. To by teoreticky to škubání mohlo způsobovat. Seřid si to skupina 4 čtvrtá kolonka musí bejt na nule.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od M@ty »

Vidim tam dobre 5,5? No to je fakt dost rozhozena synchronizace. Jinak ty teploty na studenem motoru celkem souhlasi. Pokud teplota plynule stoupa a neukazuje blbosti, tak to cidlo bude v poradku a jen podchazi termostat.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Děkuji za rady. Kdyby někdo potřeboval návod, jak nastavit, tak je to popsáno skvěle zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=213260" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od M@ty »

A jak to dopadlo po serizeni synchronizace?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

to by me taky zajimalo...5,5 je ranec....to ti i muselo zrat jak tank ne?
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Ještě jsem se k tomu nedostal. Jezdím stím do 7l, ale musím se hlídat, žere to víc, než když jsem měl 74kw motor. Mám teď doma na chvíli Superba, 1.9TDi 85kw r.v.2007, tak jsem ho hned napíchnul a synchronizaci mi to ukazovalo -3,4CF. Žere teda o něco méně, ale taky to není na nule, jak píšete, že by to mělo být. Pročítal podrobně fóra kde borci psali, že když to měli na nule, tak jim to žralo víc, než když to měli na cca +3CF. Proč tato hodnota musí být na nule a co přesně vyjadřuje? Myslím tím pojem synchronizace vačky. Jen chci vědět, proč a co budu vlastně seřizovat.
Díky
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od M@ty »

Je to cislo o kolik je rozhozena klikova hridel proti vackove. Na jinych motorech das kola na znacky, popr. zaaretujes pripravkem, nasadis remen, sestelujes nap. kladku a dobry.
Tady kdyz aretujes pri vymene rozvodu kola na pripravky, tak s kolem vacky se da po povoleni trech sroubu pohnout. Je to nejspis proto ze vacka pohani i vstriky a musi to byt presnejsi.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

proste to znamena ze se ti o nejakou chvilku pozdeji (nebo drive) zaviraj (nebo otviraj) ventily nez by mely...tim padem je o chlup horsi pruznost motoru a o dost vetsi spotreba jelikoz ti nafta lita vejfukem :-D
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Můžete se mi prosím mrknout na můj LOG. Od 2500 ot. mi to nejede. Podle toho co jsem se dočetl to vypadá na ventil N75. Přece jen chci mít názor od Vás, co jste toto řešili. Měřeno na 3rychl. stupeň do kopce pod plným plynem.
Díky
Přílohy
log.jpg
log - pokračování.jpg
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

jo jo ..vypada to na N75 ........a to ti to nespadlo do nouzaku jo kdy to tak brutalne prefukuje? .....
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Tak jsem upravil nastavení vačkové hřídele na 0.0, někdy skočí na - 0,6. Výsledkem je zvýšená spotřeba na 9l/100km. Na volnoběh 1.0l/h.
Když to vrátím na těch 5,0, které tam byly původně, spotřeba na volnoběh 0,6-0,7l/h, spotřeba 7l/100km. Když nastavím do mínusových hodnot, např. -3,5, opět vysoká spotřeba. Jsem z toho docela hořký, když v nastavení, ve kterém to má být vykazuje motor vysokou spotřebu. Co se v takovém případě dá dělat?
Mám doma ještě Superba, 1.9TDi 85kw r.v.2007. Spotřeba 6l/100 a na volnoběh 0,5l/h. Hodnota vačkové hřídele -3,7. Nemyslím, že jsou ty motory tak rozdílné, navíc Superb má už 350tkm v těle, o kilo víc, než Passat, tak se ptám, co je u Passata špatně, že tak žere? Navíc po startu hulí našedlý štiplavý kouř, někdy zahulí i při zahřátém motoru.
Na rozvodech mám takovou "rezavou" patinu? Je to normální? Voda se neztrácí.
Foto Vagu, kouře a rozvodů v příloze.

Díky všem za rady.
Přílohy
20131220_115053.jpg
20131220_103217.jpg
20131220_105812.jpg
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“