Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 08.02.2014 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.02.2008

Příspěvky:

152

Bydliště:

Telč

Zdarek, asi uz mam problemy se vstrikama... Kdyz rano venku je kolem 5 stupnu.. Tak pri rozjedu motor vybruje...tak jsem nalogoval skupinku 13 za studena a za tepla a byly rozdily.. je treba vycicstit vstriky nebo uz jsou spatne?? ze by byla spatna tesnost?? Diky za odpoved


Přílohy:
Poznámka: motor pri teplote 10 stupnu
motor za studena.JPG
motor za studena.JPG (92.33 KiB) Zobrazeno 268 krát

Poznámka: Motor pri teplote 90 stupnu
motor za tepla.JPG
motor za tepla.JPG (106.08 KiB) Zobrazeno 268 krát


_________________
VW Passat Variant 1,9 TDI 81 kw 3B5 AFN 1997
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 09.02.2014 01:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.09.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

Kolín

Passat 1,9 TDI 85Kw AJM
Myslíte, že bude vadná tryska na 4 válci, nebo by pomohlo případně přetěsnění opravnou sadou a nastavení zdvihu? Zatím jsem s tím nic nedělal, je to sále stejné od koupě cca 20000km (celkem 245000km), nevím jak to dlouho bylo před tím. Motor startuje dobře ale volnoběh trochu houpe a také vibruje na cca2000ot (auto stojí, takže poloosy a pod. to nedělají, takže buď ten vstřik nebo setrvačník). Ještě bych řekl, že je vyšší spotřeba. Mám nejprve přehodit 4 vstřik někam jinam, jesli se změní korekční dávky?
A ještě prosím o vysvětlení nastavení toho zdvihu vstřiku, přece když je nejvíce stlačený tak nemohu nastavit vůli pořád bude tlačit ta pružina? A najdu případně vrchol vačky pouze vizuálně, bez úchylkoměru?
Teplota na to nemá vliv.
Předem dík za info.

882 /min Engine speed 820-900
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
66.6°C Coolant temp °C
999.6 mbar Intake air press. 2000-2200

-1.04 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.34 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.80 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H při změně otáček se korekce ani nehne
0.80 l/h Fuel Consumption

_________________
Passat B5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 21:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Seřídit zdvih vahadel, to je za chvilku a nestojí to nic. Pokud by to nepomohlo tak prohodit vstřiky mezi sebou a dát nový těsnění a znova seřídit. Pokud se ten +2,99 jen přesune jinam tak máš jistotu že je mrtvej.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 22:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.09.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

Kolín

Jasně, mrknu na to jak budu dělat rozvody, teď se stejně nedostanu ke klice, abych si mohl točit motorem.
Hlavně aby měl ten válec tlak.
Jinak dík.

_________________
Passat B5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Jedno téma o netočení s klikou z důvodu nepřístupnosti : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=284749

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
PříspěvekNapsal: 06.11.2015 17:19 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

10.05.2014

Příspěvky:

37

Bydliště:

Příbram

Čau všem, mám malinko odlišný problém. poškubává mi to za studena i za tepla, poškubavání zmizí tehdy, když to více vytočím třeba na 3-4 Tis otaček, pak už škubání přestane, motor mám 1,9 Tdi 96 KW AVF. najeto poctivých 120 Tis. pravidelný servis,dávám plnou péči jaká jde. Co by to mohlo dělat? VAG neukazuje žádnou chybu. připadá mi to že je tam něco zatuhlé, a jakmile se motor ohřeje a následně ho vytočím, tak se to rozhejbe a je pak klid. ale co? regulace turba? zde mám dnešní info z VAGU

Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 1 -0,8mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 2 0,0mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 3 0,28mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 4 0,47mg/H


Měřeno při provozní teplotě. nejsou vstřiky KO? dík za info

_________________
Passat AVF 120 KW.EGR Off, Kat. Off.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group