Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 07.02.2008 17:41
- Bydliště: Telč
Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Zdarek, asi uz mam problemy se vstrikama... Kdyz rano venku je kolem 5 stupnu.. Tak pri rozjedu motor vybruje...tak jsem nalogoval skupinku 13 za studena a za tepla a byly rozdily.. je treba vycicstit vstriky nebo uz jsou spatne?? ze by byla spatna tesnost?? Diky za odpoved
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03.09.2008 23:23
- Bydliště: Kolín
Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Passat 1,9 TDI 85Kw AJM
Myslíte, že bude vadná tryska na 4 válci, nebo by pomohlo případně přetěsnění opravnou sadou a nastavení zdvihu? Zatím jsem s tím nic nedělal, je to sále stejné od koupě cca 20000km (celkem 245000km), nevím jak to dlouho bylo před tím. Motor startuje dobře ale volnoběh trochu houpe a také vibruje na cca2000ot (auto stojí, takže poloosy a pod. to nedělají, takže buď ten vstřik nebo setrvačník). Ještě bych řekl, že je vyšší spotřeba. Mám nejprve přehodit 4 vstřik někam jinam, jesli se změní korekční dávky?
A ještě prosím o vysvětlení nastavení toho zdvihu vstřiku, přece když je nejvíce stlačený tak nemohu nastavit vůli pořád bude tlačit ta pružina? A najdu případně vrchol vačky pouze vizuálně, bez úchylkoměru?
Teplota na to nemá vliv.
Předem dík za info.
882 /min Engine speed 820-900
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
66.6°C Coolant temp °C
999.6 mbar Intake air press. 2000-2200
-1.04 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.34 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.80 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H při změně otáček se korekce ani nehne
0.80 l/h Fuel Consumption
Myslíte, že bude vadná tryska na 4 válci, nebo by pomohlo případně přetěsnění opravnou sadou a nastavení zdvihu? Zatím jsem s tím nic nedělal, je to sále stejné od koupě cca 20000km (celkem 245000km), nevím jak to dlouho bylo před tím. Motor startuje dobře ale volnoběh trochu houpe a také vibruje na cca2000ot (auto stojí, takže poloosy a pod. to nedělají, takže buď ten vstřik nebo setrvačník). Ještě bych řekl, že je vyšší spotřeba. Mám nejprve přehodit 4 vstřik někam jinam, jesli se změní korekční dávky?
A ještě prosím o vysvětlení nastavení toho zdvihu vstřiku, přece když je nejvíce stlačený tak nemohu nastavit vůli pořád bude tlačit ta pružina? A najdu případně vrchol vačky pouze vizuálně, bez úchylkoměru?
Teplota na to nemá vliv.
Předem dík za info.
882 /min Engine speed 820-900
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
66.6°C Coolant temp °C
999.6 mbar Intake air press. 2000-2200
-1.04 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.34 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.80 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H při změně otáček se korekce ani nehne
0.80 l/h Fuel Consumption
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Seřídit zdvih vahadel, to je za chvilku a nestojí to nic. Pokud by to nepomohlo tak prohodit vstřiky mezi sebou a dát nový těsnění a znova seřídit. Pokud se ten +2,99 jen přesune jinam tak máš jistotu že je mrtvej.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03.09.2008 23:23
- Bydliště: Kolín
Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Jasně, mrknu na to jak budu dělat rozvody, teď se stejně nedostanu ke klice, abych si mohl točit motorem.
Hlavně aby měl ten válec tlak.
Jinak dík.
Hlavně aby měl ten válec tlak.
Jinak dík.
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Jedno téma o netočení s klikou z důvodu nepřístupnosti : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=284749
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 10.05.2014 16:53
Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků
Čau všem, mám malinko odlišný problém. poškubává mi to za studena i za tepla, poškubavání zmizí tehdy, když to více vytočím třeba na 3-4 Tis otaček, pak už škubání přestane, motor mám 1,9 Tdi 96 KW AVF. najeto poctivých 120 Tis. pravidelný servis,dávám plnou péči jaká jde. Co by to mohlo dělat? VAG neukazuje žádnou chybu. připadá mi to že je tam něco zatuhlé, a jakmile se motor ohřeje a následně ho vytočím, tak se to rozhejbe a je pak klid. ale co? regulace turba? zde mám dnešní info z VAGU
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 1 -0,8mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 2 0,0mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 3 0,28mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 4 0,47mg/H
Měřeno při provozní teplotě. nejsou vstřiky KO? dík za info
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 1 -0,8mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 2 0,0mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 3 0,28mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 4 0,47mg/H
Měřeno při provozní teplotě. nejsou vstřiky KO? dík za info
Passat AVF 120 KW.EGR Off, Kat. Off.