Stránka 5 z 5

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Napsal: 08.02.2014 19:52
od PASSAT_81
Zdarek, asi uz mam problemy se vstrikama... Kdyz rano venku je kolem 5 stupnu.. Tak pri rozjedu motor vybruje...tak jsem nalogoval skupinku 13 za studena a za tepla a byly rozdily.. je treba vycicstit vstriky nebo uz jsou spatne?? ze by byla spatna tesnost?? Diky za odpoved

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Napsal: 09.02.2014 00:57
od Kortys
Passat 1,9 TDI 85Kw AJM
Myslíte, že bude vadná tryska na 4 válci, nebo by pomohlo případně přetěsnění opravnou sadou a nastavení zdvihu? Zatím jsem s tím nic nedělal, je to sále stejné od koupě cca 20000km (celkem 245000km), nevím jak to dlouho bylo před tím. Motor startuje dobře ale volnoběh trochu houpe a také vibruje na cca2000ot (auto stojí, takže poloosy a pod. to nedělají, takže buď ten vstřik nebo setrvačník). Ještě bych řekl, že je vyšší spotřeba. Mám nejprve přehodit 4 vstřik někam jinam, jesli se změní korekční dávky?
A ještě prosím o vysvětlení nastavení toho zdvihu vstřiku, přece když je nejvíce stlačený tak nemohu nastavit vůli pořád bude tlačit ta pružina? A najdu případně vrchol vačky pouze vizuálně, bez úchylkoměru?
Teplota na to nemá vliv.
Předem dík za info.

882 /min Engine speed 820-900
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
66.6°C Coolant temp °C
999.6 mbar Intake air press. 2000-2200

-1.04 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.34 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.80 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H při změně otáček se korekce ani nehne
0.80 l/h Fuel Consumption

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Napsal: 10.02.2014 20:07
od Sedlo01
Seřídit zdvih vahadel, to je za chvilku a nestojí to nic. Pokud by to nepomohlo tak prohodit vstřiky mezi sebou a dát nový těsnění a znova seřídit. Pokud se ten +2,99 jen přesune jinam tak máš jistotu že je mrtvej.

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Napsal: 10.02.2014 21:46
od Kortys
Jasně, mrknu na to jak budu dělat rozvody, teď se stejně nedostanu ke klice, abych si mohl točit motorem.
Hlavně aby měl ten válec tlak.
Jinak dík.

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Napsal: 10.02.2014 21:56
od M@ty
Jedno téma o netočení s klikou z důvodu nepřístupnosti : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=284749

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Napsal: 06.11.2015 16:19
od Majklus85
Čau všem, mám malinko odlišný problém. poškubává mi to za studena i za tepla, poškubavání zmizí tehdy, když to více vytočím třeba na 3-4 Tis otaček, pak už škubání přestane, motor mám 1,9 Tdi 96 KW AVF. najeto poctivých 120 Tis. pravidelný servis,dávám plnou péči jaká jde. Co by to mohlo dělat? VAG neukazuje žádnou chybu. připadá mi to že je tam něco zatuhlé, a jakmile se motor ohřeje a následně ho vytočím, tak se to rozhejbe a je pak klid. ale co? regulace turba? zde mám dnešní info z VAGU

Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 1 -0,8mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 2 0,0mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 3 0,28mg/H
Vstřikovací množství-rovnoměrná regulace volnoběhu válec 4 0,47mg/H


Měřeno při provozní teplotě. nejsou vstřiky KO? dík za info