Čau klubáci,
měl bych dotaz.. Mám b5ku 2.5tdi, automat, tiptronic, najeto 285000km, už jednou měněná převodovka, dána starší.. Asi tak před měsícem jsem byl v servisu na VAGu a ukázalo mi to tam chybu: Spojka pro přemostění měniče - bez přenosu síly - trvalá závada. Tak se chci zeptat, co s tím. V autě se to projevuje tím, že automat točí motor do otáček a řadí při 2500-3000ot. za studena a při 2000ot normálně při lehkej noze, takže si myslím, že to má nesmyslný poměr otáčky/kvalt. Př. při 110 km/h cca 2100 otáček. Při řazení tiptronikem můžu zařadit pouze 1-2-3-4 a když tam hodím 5 a i drobíček šlápnu na plyn, podřadí se na 4. Ikdyž jedu rychle a automat si tam 5 hodí sám, přepnu do tiptroniku a aniž bych cokoli udělal, jenom šlápnu na plyn (stačí malinko) podřadí na 4. Takže co s tím? Vyměnit hydroměnič nebo v tom bude něco víc?
Díky za radu.
Hydroměnič?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15.11.2007 17:16
Re: Hydroměnič?
zavolej odborníkům, určitě dostaneš adekvátní odpověď.straca22 píše:Čau klubáci,
měl bych dotaz.. Mám b5ku 2.5tdi, automat, tiptronic, najeto 285000km, už jednou měněná převodovka, dána starší.. Asi tak před měsícem jsem byl v servisu na VAGu a ukázalo mi to tam chybu: Spojka pro přemostění měniče - bez přenosu síly - trvalá závada. Tak se chci zeptat, co s tím. V autě se to projevuje tím, že automat točí motor do otáček a řadí při 2500-3000ot. za studena a při 2000ot normálně při lehkej noze, takže si myslím, že to má nesmyslný poměr otáčky/kvalt. Př. při 110 km/h cca 2100 otáček. Při řazení tiptronikem můžu zařadit pouze 1-2-3-4 a když tam hodím 5 a i drobíček šlápnu na plyn, podřadí se na 4. Ikdyž jedu rychle a automat si tam 5 hodí sám, přepnu do tiptroniku a aniž bych cokoli udělal, jenom šlápnu na plyn (stačí malinko) podřadí na 4. Takže co s tím? Vyměnit hydroměnič nebo v tom bude něco víc?
Díky za radu.
http://www.kaps.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stonefield
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26.06.2013 22:30
Re: Hydroměnič?
muj taky radi za studena vysoko...
a kdyz se zahreje a neradim si plynem sam, tak si sam preradi cca pri 2000 ot.
s tiptronicem se necha na vsech stupnich tocit tak do 4500 a pak si vetsinou preradi vys.
a kdyz se zahreje a neradim si plynem sam, tak si sam preradi cca pri 2000 ot.
s tiptronicem se necha na vsech stupnich tocit tak do 4500 a pak si vetsinou preradi vys.
5.5 tiptronic v6tdi~akn limo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.01.2014 14:17
- Bydliště: ostrava
Re: Hydroměnič?
mám stejný problém.. a dneska jsem na zvedáku zjistil když se kola otáčí při P nebo 2 3 4 tak je jakoby něco přibržduje. udélají tak otočku dvě a najednou se skoro nebo na malinkou chvilku zastaví a pak zase otáčí.. asi nic dobťého to nebude co..
- Stonefield
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26.06.2013 22:30
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.01.2014 14:17
- Bydliště: ostrava
Re: Hydroměnič?
sorry.. chyba.. na D.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14.03.2013 16:06
Re: Hydroměnič?
To sice joo, ale aby mi to za studena řadilo při 3000 a pak když je to zahřátý, tak když jedu 100km/h mám tam 4ku, 2400 otáček a než to přeřadí na 5, je to hrozná doba a pak to přeřadí a otáčky spadnou z 2400 na 2000 a to se mi zdá málo, nebo snadne?Stonefield píše:muj taky radi za studena vysoko...
a kdyz se zahreje a neradim si plynem sam, tak si sam preradi cca pri 2000 ot.
s tiptronicem se necha na vsech stupnich tocit tak do 4500 a pak si vetsinou preradi vys.