Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 10:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.03.2009

Příspěvky:

74

Ahoj,
nemáte někdo zkušenost s výrobou výfuku na VW Passat Variant 1.9TDi, 96kW r.v.2003, mám na mysli jen trubku ať už s katem nebo bez katu? Co je k tomu vše potřeba popř. obrázky.
Díky

_________________
VW Golf IV,1.9TDi teď už VW Passat Variant 1.9TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 11:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Ahoj, já jsem si sám vyráběl trubku 76mm od turba bez katu holá roura. Na konec jsem v ACI koupil průchozí UNI tlumič 76mm - opravdu je znát a řekl bych že je potřeba. Teda alespoň s hybridem to bez něj řve a hvízdá až moc.

Co je k tomu potřeba si musíš spočítat sám :) Vymyslet si průměr trubky, koupit trubku. Zdělal jsem asi 4m tuším. A s tím, že takových 3/4m mi ušetřil ten koncák.
K tomu jsem koupil oblouky 90st a ty jsem porcoval na úhle jaké jsem potřeboval. Už nevím kolik jsem jich kupoval.
K turbu potřebuješ vlnovec.
A rozebiratelný spoj abys výfuk mohl demontovat. Mám ho cca v místě, kde je původně střeďák.

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 11:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.03.2009

Příspěvky:

74

Ahoj, díky moc za info. Nemáš ještě náhodou foto a i třeba video jak zní? Díky

_________________
VW Golf IV,1.9TDi teď už VW Passat Variant 1.9TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 12:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Není zač :) Foto nějaké cca mám, video ne, ale během pozdějšího odpoledne teoreticky ho stihnu natočit :wink: Kolena mám stažené dolů pod nárazníkem jako klasické TDI aby to bylo nenápadné :)


Přílohy:
a.jpg
a.jpg (361.38 KiB) Zobrazeno 1624 krát

aa.jpg
aa.jpg (234.83 KiB) Zobrazeno 1624 krát

aaa.jpg
aaa.jpg (327.21 KiB) Zobrazeno 1624 krát

aaaa.jpg
aaaa.jpg (411.38 KiB) Zobrazeno 1624 krát


_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 14:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.03.2009

Příspěvky:

74

Vychytaný :-)
Za to video budu vděčný, jo a co nějaký sportovní filtr nebo vložku tam máš, nebo jen serie?

_________________
VW Golf IV,1.9TDi teď už VW Passat Variant 1.9TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 15:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Nemám a nechci ani vidět :evil: Sportovní vložky propustí víc prachu a nejdřív ti odpraví váhu, potom turbo a vydírá motor. Tenhle filt co je tam v sérii stačí na tyhle výkony okolo 200koní jako prd. Teda nesmíš koupit Starline, ten má o hodně zmenčenou plochu propustnosti. Byť je jen o 0,5cm nižší. Jenže lamela je krát dva= 1cm na každém ohybu a to = nejméně 60 lamel (ohybů)? Spíš víc. Takže tak :wink: Video jsem nějaký natočil, ale mobilem, tak nevím jak to tam vynikne. Je to asi hodně zkreslený. Dám ho na YT a hodím sem odkaz :wink:

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 14.11.2012 16:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Tak tady: http://www.youtube.com/watch?v=b0ZLR7na ... e=youtu.be

Moc to ale asi poznat není, je to trochu dunivější ve skutečnosti. A to jsem zavařil jedno to koleno dolů vzádu, jinak to bylo dost dunivý. Když jsem jel v nižších otáčkách s obouma průchozíma, tak to zezadu (od výfuku) mělo zvuk jako 3,0V6 ale bylo to celkem dost slyšet do auta...

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 07:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.03.2009

Příspěvky:

74

Děkuju za video,pěkný decentní zvuk!

_________________
VW Golf IV,1.9TDi teď už VW Passat Variant 1.9TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 11:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5569

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

nejlepsi filtr je origo airbox. vyfuk taky origo. Doma to z nejakych trubek a cockem udelas,ale nekdy je to horsi,jak origo. u Turbo motoru na tom sice az tak nezalezi,jako u atmosfery,ale nevim jestli Pepa s Tondou z vedlejsi vesnice to vymysli lip,jak nekolik lidi z vyvoje. Ale nic proti tomu si ho udelat doma sam nemam. jen chci rict,ze origo vyfuk je lepsi :wink:

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 11:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.03.2009

Příspěvky:

74

Ahoj,
koukal jsem se ti na tvého paššáta a zajímalo by mě to osvětlení spz, jaký si tam dával,kdyžtak odkaz prosím.Dík
jo a co se týče výfuku, tak vývojáři mají nějaké normy kterých se musí držet, jako jsou normy emisí, hlučnosti a nevím čeho dalšího.Já zas tolik ne :-)

_________________
VW Golf IV,1.9TDi teď už VW Passat Variant 1.9TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 11:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Právě že u turbomotoru je to trochu jedno :) Kámoš co ladí a staví feldu (blázen - motor 1,4, snížená hlava o 1,5mm, zvětšené a leštěné kanály, nějaký bláznivý karbec, vyšší tlak benzínu a já nevím co všechno) tak si taky nechával dělat výfuk, od nějakýho člověka v republice co vypočítává a staví sportovní výfuky na míru. A je to prý fakt znát. Mimochodem ta felda točí 8000ot, a jede jak z praku :) Ten výkon už mu nepřeneslo pět převodovek během snad dvou let :roll:

Já nevím jaký bych měl průběh výkonu se sériovým výfukem. Lepší spodek by ale asi nebyl. Jestli lepší vršek, těžk říct. Křivka koní mi stoupá do 4200ot kdy je špička 198koní a potom k omezovači lehce klesá - při 4500ot to má 194koní.
Možná by krouťák vydržel déle (do vyšších ot), ale to zas těžko říct dokud mě brzdí sériové trysky... No uvidím uvidím. Nechám to pak odladit a změřit, potom když bude čas nasadím sérii a nechám znova změřit. A ukáže se jak to je :wink:

Přesně jak píše bába: kat = emise = brzda. To se ví dlouho a je to odměřené.
Střeďák a koncák = ticho z výfuku v kombinaci s katem a turbem.

Těžko říct. Já vím jedno. Když sundám stávající 76mm koncák, auto řve dost. Nasadím do roury org passat koncák a řve to stejně (nechápu). Nasadím PRŮCHOZÍ tlumič 76mm a je "ticho" 8O Nevím jak org střeďák. To jsem nezkoušel.
Taky jsem to dělal kvůli zvuku, který jak jsem psal výše, když byly otevřený obě kolena dolů, byl opravdu moc hezký, dunivý, hodně líbivý :) Jenže až moc se přenášel do auta. Těžk říct jak by to bylo kdyby konce koukali rovně za auto z nárazníku ven. Třeba by v autě bylo ticho.

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.03.2009

Příspěvky:

74

Já mám právě v úmyslu urobit si duplex, dvě rovné koncovky od Laityngu, které také sháním viz. tento odkaz viewtopic.php?f=42&t=251554

_________________
VW Golf IV,1.9TDi teď už VW Passat Variant 1.9TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 12:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Jó duplex se mi taky líbí :) Taky nad ním trochu přemýšlím. Ale to už z toho auta potom něco vyzařuje, k tomu ten černej zadek od sazí... Takhle to vypadá obyčejně, taková hnusná B5,5 v sérii :D Často se někdo nachytá, ať je to namyšlenej BMWčkař - těch se chytne dost :D , nebo Octávkář s chiplou 81, atd. Tak zatím mám rád vzhled auta v sérii. Uvidíme jak bude čas a chuť k těmhle věcem :)

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 15:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5569

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

je to taknejak jedno i u benzinu,pokud je foukanej. jinak dnes jiz jsou limitovany Zelenejma a skodovka koncernem ve fabii 1.gen mohl byt taky foukanej benzit s peti hrnkama VW zakazalo. jinak pokud ma seriovy auto s nejakym chipem,tak delat komplet vyfuk je nesmysl. ty auta jsou staveny s vyssim vykonem,nez vyjizdeji z vyrobni linky a to prave kvuli tem emisim.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba výfuku
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 18:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2010

Příspěvky:

766

Hlavně je důležité mít na výfuku vyráběného doma svépomocí vyraženou "homologaci" kvůli STK.

_________________
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.



"A protože fotím podobně jako ty a jsem trochu soudnej,tak sem svoje fotky nedávám".


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group