Právě že u turbomotoru je to trochu jedno
Kámoš co ladí a staví feldu (blázen - motor 1,4, snížená hlava o 1,5mm, zvětšené a leštěné kanály, nějaký bláznivý karbec, vyšší tlak benzínu a já nevím co všechno) tak si taky nechával dělat výfuk, od nějakýho člověka v republice co vypočítává a staví sportovní výfuky na míru. A je to prý fakt znát. Mimochodem ta felda točí 8000ot, a jede jak z praku
Ten výkon už mu nepřeneslo pět převodovek během snad dvou let
Já nevím jaký bych měl průběh výkonu se sériovým výfukem. Lepší spodek by ale asi nebyl. Jestli lepší vršek, těžk říct. Křivka koní mi stoupá do 4200ot kdy je špička 198koní a potom k omezovači lehce klesá - při 4500ot to má 194koní.
Možná by krouťák vydržel déle (do vyšších ot), ale to zas těžko říct dokud mě brzdí sériové trysky... No uvidím uvidím. Nechám to pak odladit a změřit, potom když bude čas nasadím sérii a nechám znova změřit. A ukáže se jak to je
Přesně jak píše bába: kat = emise = brzda. To se ví dlouho a je to odměřené.
Střeďák a koncák = ticho z výfuku v kombinaci s katem a turbem.
Těžko říct. Já vím jedno. Když sundám stávající 76mm koncák, auto řve dost. Nasadím do roury org passat koncák a řve to stejně (nechápu). Nasadím PRŮCHOZÍ tlumič 76mm a je "ticho"
Nevím jak org střeďák. To jsem nezkoušel.
Taky jsem to dělal kvůli zvuku, který jak jsem psal výše, když byly otevřený obě kolena dolů, byl opravdu moc hezký, dunivý, hodně líbivý
Jenže až moc se přenášel do auta. Těžk říct jak by to bylo kdyby konce koukali rovně za auto z nárazníku ven. Třeba by v autě bylo ticho.