Nadšenec na Passaty v Brně?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.08.2012 21:11
Nadšenec na Passaty v Brně?
Zdravím všechny,nenašel by se tady nadšenec na Pašíky v Brně a okolí???
- Buresmil
- Závodník
- Příspěvky: 697
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JZ od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
spis napis co potrebujes nadsencu je vsude dost
Kdo brzdí Ten prohrává.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.08.2012 21:11
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
Mám vybrace v autě,třeba když lehounce šlápnu na plyn-cca o 50otáček tak vybruje výfuk a stím spojený dunění,to samé se dějě okolo 1700ot...brněla střední část výfuku-ten jsem vyměnil a trošku se to zlepšilo,koncová část se zdá být OK...pak už mě napadá jen nějaká věc v Motoru..Turbo čištěno 14dní nazpět....
- babajara
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 15.12.2007 23:14
- Bydliště: Vyškov
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
Kontrola Vlnovce a uložení motoruMELISHEK píše:Mám vybrace v autě,třeba když lehounce šlápnu na plyn-cca o 50otáček tak vybruje výfuk a stím spojený dunění,to samé se dějě okolo 1700ot...brněla střední část výfuku-ten jsem vyměnil a trošku se to zlepšilo,koncová část se zdá být OK...pak už mě napadá jen nějaká věc v Motoru..Turbo čištěno 14dní nazpět....
Pokud ale hledáš kapacitu tak:
http://www.rfauto.cz/ chtěj Humla ( přezdívka)
Paštika v kombajnu 2004 1,9PD AVF. Modrá perleť. 2x OFF + MVOLESSOFT
Rodinej GIII 1998 1.9TDI 66Kw ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF. Prodanej
Rodinej GIII 1998 1.9TDI 66Kw ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF. Prodanej
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.08.2012 21:11
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
Ok dik moc,vyzkouším ho,snad ho do té 17cté hod. stihnu když práce dovolí...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.07.2011 13:27
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
Ty vybrace a rezonace od výfuku mě dělá taky, myslel jsem si že to je od silenbloků, ale ty jsem už taky měnil, u mě to dělá dvoupláštový vlnovec, je tam taky nový, kdyby dali třípláštový, asi by to bylo dobrý, ale už jsem si zvyk a nevadí mi to.
Další závady/nezávady:
- při přechodu otáček od 1600 jakoby krátce zadunění, asi spojitost s výfukem, převodovka to prý bejt nemusí (diferák)
zvykl jsem si přazuju kolem 2300-3000ot./min a udržuju rychlosti v 1800-2000 ot. potom no necejtím vůbec.
- při tatáčení a spíš do táhlejší zatáček a při určeném zatížení na nápravu-kolo mi jakoby zachrčí přerušovaně v kolu
zatím je to málo znatelené, ale ujel sem cca 20K km a nehorší se to, tak kdoví jestli to bude homokloubem, mechoši
mi řekli at to nechám projevit, ale ono se to nějak nezhoršuje, tak na to zatím prdím.
- při rychlostech 4-5 někdy poznám kolem otáček 2200 - 2600 takové malé přerušení na plynu, takový krátkodobý
přechod, ale jen když mám plyn na podlaze, při postupném sešlapávání plynu to jde normálně, nevím čím by to mohlo
být, udajně byla od predešlého majitele čištěna váha vzduchu a nebo mě napadlo: za egr ventilem je taková malá
tlak. trubka co dál vede do sání, tak jkestli nepropouští, na dece kapoty mám zamaštěnej flek.
Co byste řekli mým závadám, mám to řešit? jsem spokojenej s pašíkem, roční nájezd okolo 30-35 tkm. Radeji jsem at auto slouží než do něj lít jak do bezedné studny, ten motor AFN je delanej na dlouhý nájezdy, za 30-40 tkm mě čekají rovody.
Další závady/nezávady:
- při přechodu otáček od 1600 jakoby krátce zadunění, asi spojitost s výfukem, převodovka to prý bejt nemusí (diferák)
zvykl jsem si přazuju kolem 2300-3000ot./min a udržuju rychlosti v 1800-2000 ot. potom no necejtím vůbec.
- při tatáčení a spíš do táhlejší zatáček a při určeném zatížení na nápravu-kolo mi jakoby zachrčí přerušovaně v kolu
zatím je to málo znatelené, ale ujel sem cca 20K km a nehorší se to, tak kdoví jestli to bude homokloubem, mechoši
mi řekli at to nechám projevit, ale ono se to nějak nezhoršuje, tak na to zatím prdím.
- při rychlostech 4-5 někdy poznám kolem otáček 2200 - 2600 takové malé přerušení na plynu, takový krátkodobý
přechod, ale jen když mám plyn na podlaze, při postupném sešlapávání plynu to jde normálně, nevím čím by to mohlo
být, udajně byla od predešlého majitele čištěna váha vzduchu a nebo mě napadlo: za egr ventilem je taková malá
tlak. trubka co dál vede do sání, tak jkestli nepropouští, na dece kapoty mám zamaštěnej flek.
Co byste řekli mým závadám, mám to řešit? jsem spokojenej s pašíkem, roční nájezd okolo 30-35 tkm. Radeji jsem at auto slouží než do něj lít jak do bezedné studny, ten motor AFN je delanej na dlouhý nájezdy, za 30-40 tkm mě čekají rovody.
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
Vibrace výfuku a jeho drnčení jsem měl taky. Vyřešil to novej vlnovec, i když původní děravej nebyl. Tu krátkodobou ztrátu výkonu mám taky. Je to asi tim, že když turbo dosáhne max. tlaku, tak ventil N75 mu naklopí lopatky a klesne tlak, ale víc, než by měl. Podle mě je špatně seštelovaný táhlo na baňce podtlaku. Dneska ho zkusim trochu zkrátit. Dělal jsem log a je to vidět, jak najednou ten tlak klesne, i když nespadne pod požadavek. Na oktávce jde ten tlak dolu pomaleji.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.07.2011 13:27
Re: Nadšenec na Passaty v Brně?
Tak to je dobrá informace, a má to smysl nějak řešit? Pokazí se něco když to nevyřeším, celkem mě to i neotravuje, hlavně že pašík jezdí, kdybych musel řešit všechny závady na autě, tak bych musel vydat nejméně půlku ceny auta a ztoho už sem se vyléčil, doufám, takže jen velmi nutné věci, nedávno jsem zjistil že mě nelze nafoukat klimáč, profukuje a tím, že v nem nebylo dva roky chladivo, tak to bude zřejmě na odpis-klimáč, jakobych nemel klimu, nehodlám do toho rvát, jak do bezedné studny, jinak pašík vypadá celkem zachovale, žádna rez, jezdí dobre a málo žere, ale ty muchy kdybych musel řešit, to by mě pak nezbylo na naftu, auto má jinak celkem zachovalu podvozek po výměně před 2.5 lety.
Příští rok budu muset ale udelat rozvody, na kolik to tak výjde? Rozvodová sada, gufera, vodní pumpa a drážkový řemen, je třeba koupit zprávný drážkový řemen-dostatečně tuhý , aby pak nepískal-necvrlikal? Volnobezka a celé to ozvučení z těch kladek je jak ticho po pěšině, to je zas dobrý oproti gollfasovi co jsem měl předtím, ten řechtal jak kůn po startu asi minutu
Příští rok budu muset ale udelat rozvody, na kolik to tak výjde? Rozvodová sada, gufera, vodní pumpa a drážkový řemen, je třeba koupit zprávný drážkový řemen-dostatečně tuhý , aby pak nepískal-necvrlikal? Volnobezka a celé to ozvučení z těch kladek je jak ticho po pěšině, to je zas dobrý oproti gollfasovi co jsem měl předtím, ten řechtal jak kůn po startu asi minutu