Stránka 1 z 2

Váha vzduchu?

Napsal: 08.03.2013 09:03
od BoriPP
Ahojte,

Passat 3B6 96kW r.v.:2004

mám už druhý deň problém s tým, že auto je v nízkych otáčkach hrozne lenivé. Akonáhle sa ale dostane na 2000ot./min, tak turbo zaberie a auto trhne plným výkonom a auto ide ako má.

Len jednoducho sa nevie vyhrabať z nízkych otáčok. Mám to čipované profesionálnou firmou na 125kW, no o motor sa dôkladne starám.

Mám podozrenie na váhu vzduchu, keďže som tam dal športový filter a počul som, že tie vedia váhu vzduchu zničiť.

Je moje podozrenie opodstatnené?

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 08.03.2013 11:29
od wrot
BoriPP píše:Ahojte,

Passat 3B6 96kW r.v.:2004

mám už druhý deň problém s tým, že auto je v nízkych otáčkach hrozne lenivé. Akonáhle sa ale dostane na 2000ot./min, tak turbo zaberie a auto trhne plným výkonom a auto ide ako má.

Len jednoducho sa nevie vyhrabať z nízkych otáčok. Mám to čipované profesionálnou firmou na 125kW, no o motor sa dôkladne starám.

Mám podozrenie na váhu vzduchu, keďže som tam dal športový filter a počul som, že tie vedia váhu vzduchu zničiť.

Je moje podozrenie opodstatnené?
asi by bylo nejlepší udělat log motoru a pak někomu poslat at ti to zkouknou a budeš mít jasno

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 08.03.2013 17:22
od MiguelB6
ahoj váhu vzduchu s mužeš zmeřit máš meřák a nebo řekni odkud jsi pokud budeš kousek tak se stavím

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 11.03.2013 18:15
od stasaj
Ahoj, mám podobný problém...dělá to zejména, když je motor studený...když se ráno rozjedu, tak prvních pár metrů auto skoro nejde, téměř bez výkonu...pak se to dostane na nějaké otáčky (přesně nevím, tipuji lehce pod 2 tis.) a jede to...při teplém motoru se mi to nestává...
zase mám ale problém s tím, že když vytočím nějaký stupeň do vyšších otáček (stalo se mi to zatím jen u 4,5 a 6 stupně), tak motor spadne do nouzáku (jede bez výkonu) a musím vypnout motor a nastartovat znovu a vše je ok...nestává se to vždy, ale celkem častěji už...mám se bát výměny turba nebo to vypadá spíše taky na tu váhu vzduchu? díky

Mám VW Passat B5,5, r.v. 03, Variant, 1.9TDI, 96 kw, 6ti kvalt.

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 11.03.2013 20:09
od majkl1
BoriPP píše:Ahojte,

Passat 3B6 96kW r.v.:2004

mám už druhý deň problém s tým, že auto je v nízkych otáčkach hrozne lenivé. Akonáhle sa ale dostane na 2000ot./min, tak turbo zaberie a auto trhne plným výkonom a auto ide ako má.

Len jednoducho sa nevie vyhrabať z nízkych otáčok. Mám to čipované profesionálnou firmou na 125kW, no o motor sa dôkladne starám.

Mám podozrenie na váhu vzduchu, keďže som tam dal športový filter a počul som, že tie vedia váhu vzduchu zničiť.

Je moje podozrenie opodstatnené?
Taky můžeš mít problém s EGR ventilem, pokud ho tedy nemáš OFF. Ale ten log by to chtělo.

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 12.03.2013 16:51
od stasaj
Já jsem třeba EGR zaslepil a to se mi poprvé stalo, že mi to takhle spadlo do nouzáku, viz můj první příspěvek....pak jsem ho ale vrátil zpět, jelikož mi pořád motor házel chybu emisí (a nešlo to nastavit ani u autoelektrikáře). Jenže i po vrácení mi to auto občas hodí do nouzáku, jak už jsem psal....nemyslím si, že je to tím EGR, spíš jen náhoda, že to udělalo poprvé zrovna v tu dobu...

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 12.03.2013 17:32
od majkl1
stasaj píše:Já jsem třeba EGR zaslepil a to se mi poprvé stalo, že mi to takhle spadlo do nouzáku, viz můj první příspěvek....pak jsem ho ale vrátil zpět, jelikož mi pořád motor házel chybu emisí (a nešlo to nastavit ani u autoelektrikáře). Jenže i po vrácení mi to auto občas hodí do nouzáku, jak už jsem psal....nemyslím si, že je to tím EGR, spíš jen náhoda, že to udělalo poprvé zrovna v tu dobu...
A ty udělej log + chyby z paměti. Problém zřejmě v regulaci tlaku.

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 12.03.2013 17:56
od stasaj
majkl1 píše:
stasaj píše:Já jsem třeba EGR zaslepil a to se mi poprvé stalo, že mi to takhle spadlo do nouzáku, viz můj první příspěvek....pak jsem ho ale vrátil zpět, jelikož mi pořád motor házel chybu emisí (a nešlo to nastavit ani u autoelektrikáře). Jenže i po vrácení mi to auto občas hodí do nouzáku, jak už jsem psal....nemyslím si, že je to tím EGR, spíš jen náhoda, že to udělalo poprvé zrovna v tu dobu...
A ty udělej log + chyby z paměti. Problém zřejmě v regulaci tlaku.
udělám, ale jak na to? chceš tím říci, že bude tedy dělat problém váha vzduchu? nebo jak mám pochopit špatnou regulaci tlaku? A to mluvíš o tom problému skrz výkon po rozjezdu za studena nebo o tom padání motoru do nouzáku? díky

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 14:21
od stasaj
nějaký nápad? nechci nechat zbytečně čistit turbo a vyhodit peníze zbytečně, když to tím nebude...

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 14:24
od majkl1
Já už ti jeden nápad napsal: :wink:
"A ty udělej log + chyby z paměti. Problém zřejmě v regulaci tlaku."

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 14:28
od stasaj
já vím, děkuji :-) jen nevím, jak na ten log...

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 14:34
od majkl1

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 16:12
od Accuphase
A když to chvíli držíš přes 2000 zlepší se to potom i v těch nižších nebo ne?

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 17:31
od stasaj
no ráno nastartuju, a prvních cca 200 m je to prostě líný v nízkých otáčkách (jakoby se to dusilo) a v těch vyšších už turbo začne táhnout...po těch zmíněných cca 200 m, to už jede i odspoda...

Re: Váha vzduchu?

Napsal: 31.03.2013 17:51
od majkl1
Tohle ti klidně mohou dělat například špatný žhaviče. Ono právě těch cca 200m (podle teploty) motor ještě dožhavuje. Když si k tomu přičteš horší naftu, ne ideál předvstřik, tak je ranní lenoch na světě. :wink: