SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 06.12.2011 21:04
- Bydliště: Ostrava
SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Zdravím,
na pašíkovi mi dodělala spojka a čeká mě výměna.
Je možné zaměnit sadu s dvouhmotným setrvačníkem za sadu s jednohmotným setrvačníkem?
kolega co to bude měnit tvrdí že to dělá VALEO.
Zajímá mě jen jestli s tím máte zkušenosti, nebo můžete doporučit či vymluvit.
Díky...
PASSAT B5,TDI,81kW,AFN
na pašíkovi mi dodělala spojka a čeká mě výměna.
Je možné zaměnit sadu s dvouhmotným setrvačníkem za sadu s jednohmotným setrvačníkem?
kolega co to bude měnit tvrdí že to dělá VALEO.
Zajímá mě jen jestli s tím máte zkušenosti, nebo můžete doporučit či vymluvit.
Díky...
PASSAT B5,TDI,81kW,AFN
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Jo jo dělá to valeo ale taky to neni nejlevnější záležitost. Známej to má a svym způsobem má klid. Bez starostí ho tam můžes šoupnout. Ten jednohmotnej setrvák samozřejmě
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 06.12.2011 21:04
- Bydliště: Ostrava
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Kolega co to bude řešit nabídl nějakých cca 8000 za celou sadu, tak mi to přijde lepší než 12-15 za dvouhmotu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Tak to si myslim že je fajn cena. V tom případě bych neváhal. Nemění to ale nic na tom že i jednohmota se může vysrat....Zrovna předevčírem jsem spal při otevřenym okně a ráno když slyšim jak sousedi startujou tak mezitim jsem zaslechnul takovej hnusnej chraplavej zvuk. No zkrátím to ...Soused se marně snažil nastartovat auto s očesanym setrvákem ....ale musim uznat nakonec asi chytil nějakej ještě zdravej zub a nastartoval
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
budeš ale s tou jednohmotou cítit větší vibrace při nízkých otáčkách
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
ano jde to, ztratíš trochu komfort při řazení a je to samo i trochu risk ale prodávají se a i když jsem zastáncem klasiky tak musím říct že zatím kupodivu fungují dobře
jinak pokud jí má za 8000,- tak je to dobrá cena, u nás je za cca 9000,-
jinak dvouhmota stojí cca 10000,- což zas tak velký rozdíl není
pamatuj že záruky na cokoli s tím spojené jsi se vzdal hned při montáži té jednohmoty
jinak pokud jí má za 8000,- tak je to dobrá cena, u nás je za cca 9000,-
jinak dvouhmota stojí cca 10000,- což zas tak velký rozdíl není
pamatuj že záruky na cokoli s tím spojené jsi se vzdal hned při montáži té jednohmoty
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Nevím jak na passaty a taky záleží jaký máš průměr spojky a jaký výkon. Ale na Toledo a Octávky se jednohmota dává. Zrovna před pár dny ji dával kámoš. Celá sada spojky Valeo prý za cca 7 500Kč a dá se prý možná sehnat i ještě levněji, ale to by chvíli trvalo.
Ztratil komfort za jízdy co se týká přeřazení. Ale ještě podotknu že jestli máš 6Q tak tam se to moc nedoporučuje, protože 6Q jsou celkem ošizený a nevydrží tak ty rázy které jednohmota přenese.
Každopádně si nejsem jistý jak je to u passata s tou jednohmotou... Ať to někdo kdyžtak dovysvětlí, ale pohlídej si aby:
ti sedla spojka na převodovku
ti sedl setrvák na kliku
se to vešlo do mezi prostoru mezi převodovku a motor a o nic to nedřelo
ti ložisko dobře sedlo na přítlačák
Protože si myslím že Passati, Superby, A4 a navíc 6Q asi budou mít setrváky a spojky jiné než jiná auta s příčným motorem kde se jednohmota dává. Ale třeba se mýlím, nejlépe aby sem napsal někdo kdo to přímo na passatu dělal, abys někoupil něco co tam pak nedostaneš
Mě až odejde dvouhmota, koupím zase dvouhmotu (mám 6Q) a budu mít zas klid na xxx tisíc km a komfort zůstane
Jinak jednohmota na Octu třeba zde celá sada s ložem: http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se ... el=OCTAVIA" onclick="window.open(this.href);return false;
komplet sada setrvák DVOUHMOTA + spojka (bez loža) http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se ... del=PASSAT" onclick="window.open(this.href);return false;
A hele, jednohmota na pašíka 6Q Celá sada setrvák, spojka i s ložem http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-su ... del=PASSAT" onclick="window.open(this.href);return false;
To se divím, leda že 6Q v passatu 3B by ještě byly odolnější
Ztratil komfort za jízdy co se týká přeřazení. Ale ještě podotknu že jestli máš 6Q tak tam se to moc nedoporučuje, protože 6Q jsou celkem ošizený a nevydrží tak ty rázy které jednohmota přenese.
Každopádně si nejsem jistý jak je to u passata s tou jednohmotou... Ať to někdo kdyžtak dovysvětlí, ale pohlídej si aby:
ti sedla spojka na převodovku
ti sedl setrvák na kliku
se to vešlo do mezi prostoru mezi převodovku a motor a o nic to nedřelo
ti ložisko dobře sedlo na přítlačák
Protože si myslím že Passati, Superby, A4 a navíc 6Q asi budou mít setrváky a spojky jiné než jiná auta s příčným motorem kde se jednohmota dává. Ale třeba se mýlím, nejlépe aby sem napsal někdo kdo to přímo na passatu dělal, abys někoupil něco co tam pak nedostaneš
Mě až odejde dvouhmota, koupím zase dvouhmotu (mám 6Q) a budu mít zas klid na xxx tisíc km a komfort zůstane
Jinak jednohmota na Octu třeba zde celá sada s ložem: http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se ... el=OCTAVIA" onclick="window.open(this.href);return false;
komplet sada setrvák DVOUHMOTA + spojka (bez loža) http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se ... del=PASSAT" onclick="window.open(this.href);return false;
A hele, jednohmota na pašíka 6Q Celá sada setrvák, spojka i s ložem http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-su ... del=PASSAT" onclick="window.open(this.href);return false;
To se divím, leda že 6Q v passatu 3B by ještě byly odolnější
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
- Mirek.Sluka
- Člen klubu
- Příspěvky: 368
- Registrován: 24.01.2013 23:55
- Bydliště: Ostrov u KV
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Zdravim a nevite zda li naaahodou nejde prohodit spojka z v6 na 1.9 96kw 6ti q.? Mam na aute ani ne 2 roky novou spojkovou sadu a zase mi to prokluzuje a to na to neslapu porad v nizkejch otackach... Proste me napadlo dat tam spojku ktera je stavena na vetsi kroutak a ktera by po 2 letech zase neodesla. Co by jste mi poradili?
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
To ti nepovím, ale nechápu jak ti může prokluzovat za tak krátkou dobu... Jakýho výrobce spojky máš? a kde si sadu kupoval? Aby to nebyl Polskej nebo čínskej padělek Za tak krátkou dobu to ani není možný... Mě drží sériová spojka AVF 198k a 422Nm. Tenhle výkon je tam 8 měsíců. Do tý doby tam bylo 181k a asi 360Nm. A s tou spojkou jsme to auto už koupili a je tam doteď pořád Jediné co už, tak při hodně hodně rychlym přeřazení třeba z 2 na 3 si trošku klouzne. Ale nic hroznýho a dělá to až teď poslední dny. Má na to nárok... Ale ani na 6ku od spoda když nastoupí krouťák neproklouzne. Takže nechápu tvůj případ Ty bys měl mít taky AVF protože máš 6kv, tzn že máš spojku velkou taky dost. A auto máš výkonově v sérii? To si spíš nech přeobložit lamelu jiným materiálem...
Ale pokud máš auto v sérii nebo jen po chipu, sadu jsi koupil LUK nebo Sachs a je to originál, tak za to asi můžou klouzky rozjezdy nebo noha na spojce za jízdy a nebo špatná montáž? spojky.. a nebo to auto za dva roky najelo přes 200 000km. Jinak to prostě není reálný.
Ale pokud máš auto v sérii nebo jen po chipu, sadu jsi koupil LUK nebo Sachs a je to originál, tak za to asi můžou klouzky rozjezdy nebo noha na spojce za jízdy a nebo špatná montáž? spojky.. a nebo to auto za dva roky najelo přes 200 000km. Jinak to prostě není reálný.
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Já jsem se ohledně jednohmoty dočet, že pokud jí implementujete na auto, tak se dává odpružená lamela, protože zmizí tlumení setrvačníkem. A dál je velká šance přenosu torzních kmitů do převodovky, což se projeví chrastěním na volnoběh. Jsem strojař a některé principy dokážu pochopit, takže pokud se namontuje klasický setrvák stejné hmotnosti, tak to ještě nemusí být natolik destruktivní pro převodovku při použití odpružené lamely jako odlehčený jednohmotový setrvák. Já osobně budu měnit opět za dvouhmotu. A že se její konec blíží...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Mirek.Sluka
- Člen klubu
- Příspěvky: 368
- Registrován: 24.01.2013 23:55
- Bydliště: Ostrov u KV
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Cus hele ja uz to tak koupil podle faktury to jsou 2 roky a spojkova sada (znacka tam neni) stala 19 plus prace. .. cumel sem na to jak husa do flasky ze to bylo takhle drahý. .. auto od ty doby najelo max. 50 000 ... a pozna se to co je spatny na ni kxyz se rozebere? Zatim je to jeste v poho musim resit ted jiny veci ale budu to muset v lete nechat udelat a to jsem to chtelplayboy píše:To ti nepovím, ale nechápu jak ti může prokluzovat za tak krátkou dobu... Jakýho výrobce spojky máš? a kde si sadu kupoval? Aby to nebyl Polskej nebo čínskej padělek Za tak krátkou dobu to ani není možný... Mě drží sériová spojka AVF 198k a 422Nm. Tenhle výkon je tam 8 měsíců. Do tý doby tam bylo 181k a asi 360Nm. A s tou spojkou jsme to auto už koupili a je tam doteď pořád Jediné co už, tak při hodně hodně rychlym přeřazení třeba z 2 na 3 si trošku klouzne. Ale nic hroznýho a dělá to až teď poslední dny. Má na to nárok... Ale ani na 6ku od spoda když nastoupí krouťák neproklouzne. Takže nechápu tvůj případ Ty bys měl mít taky AVF protože máš 6kv, tzn že máš spojku velkou taky dost. A auto máš výkonově v sérii? To si spíš nech přeobložit lamelu jiným materiálem...
Ale pokud máš auto v sérii nebo jen po chipu, sadu jsi koupil LUK nebo Sachs a je to originál, tak za to asi můžou klouzky rozjezdy nebo noha na spojce za jízdy a nebo špatná montáž? spojky.. a nebo to auto za dva roky najelo přes 200 000km. Jinak to prostě není reálný.
chipnout ale kdyz to klouze uz v serii 96 co to udela az budu mit cca 120 proto me napadla ta zamena..prece jen v6 tdi ma větší kroutak tak by to mohlo neco vydržet
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
A netekla třeba nafta z tandem. čerpadla? Jen mě napadlo jestli nemáš mastnotu v obložení lamely.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Jo vidíš, takováhle věc mě nenapadla že by si jí nevšiml... Nafta, olej z netěsnícího gufera apod. Protože jinak to není možný... To ještě zkoukni. Když jí rozebereš, tak to uvidíš a když je to tak mladá spojka, kdyby byla mastná, setrvák a přítlačák odmastíš a lamelu necháš přeobložit - to je otázka cca několika stovek korun, a máš vyřešeno.
V6 TDI má větší krouťák, ale nejsem si jistej tím že by to pasovalo. To by se taky musel vyjádřit někdo kdo to zkoušel...
Já teď budu testovat jestli pasuje setrvák a spojka na T5 96kw z T5 128kw Tam je to trošku dražší a vrátit to nemůžu Už mám koupenou 128kw sadu ale ještě ani nemám rozebraný auto Každej mi říkal ať to nepokouším, že to asi nepůjde, ale dva lidi mi řekli že to jde. Tak jim budu věřit.
Mimochodem 19tis za sadu + práce, tos byl přímo ve VW autorizáku ne?
V6 TDI má větší krouťák, ale nejsem si jistej tím že by to pasovalo. To by se taky musel vyjádřit někdo kdo to zkoušel...
Já teď budu testovat jestli pasuje setrvák a spojka na T5 96kw z T5 128kw Tam je to trošku dražší a vrátit to nemůžu Už mám koupenou 128kw sadu ale ještě ani nemám rozebraný auto Každej mi říkal ať to nepokouším, že to asi nepůjde, ale dva lidi mi řekli že to jde. Tak jim budu věřit.
Mimochodem 19tis za sadu + práce, tos byl přímo ve VW autorizáku ne?
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
No v marketech na autodily jako je Kelly a Elit se cena 240mm kompletu tak nejak pohybuje.Taky jsem se poptal zde na foru Megyho na lepsi cenu.U me to je otazka casu.Ted ale musim vyresit zborenej pravej roh,takze spojka se odklada.Dostalo to tecku i na kolo a musim zjistit jak je na tom naprava.A uz vidim jak se bude likvidator kroutit,ze se chci obohatit.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Mirek.Sluka
- Člen klubu
- Příspěvky: 368
- Registrován: 24.01.2013 23:55
- Bydliště: Ostrov u KV
Re: SPOJKA - Záměna sady s dvouhmotným za jednohmotný setrvák
Jo tak uvidim vomrknu to ale celkove nic ood autem nemam zadnou louzi při stani auta delsi dobu... ale na to mrknu a pro sichr to necham preoblozit... Jinak v autorizaku to nebylo. Prave proto sem čuměl jak puk na tu cenovku kdyz nejdrazsi sem našel na elitu za 15playboy píše:Jo vidíš, takováhle věc mě nenapadla že by si jí nevšiml... Nafta, olej z netěsnícího gufera apod. Protože jinak to není možný... To ještě zkoukni. Když jí rozebereš, tak to uvidíš a když je to tak mladá spojka, kdyby byla mastná, setrvák a přítlačák odmastíš a lamelu necháš přeobložit - to je otázka cca několika stovek korun, a máš vyřešeno.
V6 TDI má větší krouťák, ale nejsem si jistej tím že by to pasovalo. To by se taky musel vyjádřit někdo kdo to zkoušel...
Já teď budu testovat jestli pasuje setrvák a spojka na T5 96kw z T5 128kw Tam je to trošku dražší a vrátit to nemůžu Už mám koupenou 128kw sadu ale ještě ani nemám rozebraný auto Každej mi říkal ať to nepokouším, že to asi nepůjde, ale dva lidi mi řekli že to jde. Tak jim budu věřit.
Mimochodem 19tis za sadu + práce, tos byl přímo ve VW autorizáku ne?
Jinak jestli mi poteče tandem tak tim rovnou vyresim i padani nafty. Predevcirem sem jel z noční a rano bylo -12 a jeste ze sem stal cumakem z kopce jinak bych sel pesky
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...