Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Ahoj.
Mám problém, že auto míň táhne ve vyšších otáčkách. Udělal jsem LOG a zjistil jsem, že ve 2500 ot. najednou klesne hodnota váhy vzduchu i tlaku turba. Zkoušel jsem přehodit váhu vzduchu od dědy z Octávky a je to pořád stejný. Taky je mi divný, že jemu hned ze začátku vyskočí na hodnotu kolem 1250mg/R a celkově až do 4000ot. nespadne pod 900mg/R (ale on má motor ASV). Jinak regulace na turbu chodí dobře, nezadrhává se, motor startuje na otočení a chod klidnej. Napadl mě ucpanej výfuk?
Pašíka mám teprve dva týdny, tak nevim, jak s tim kdo jezdil. Díky za případné rady
LOG: https://www.dropbox.com/s/240ckvo9njjkvm0/passatAFN.csv
Mám problém, že auto míň táhne ve vyšších otáčkách. Udělal jsem LOG a zjistil jsem, že ve 2500 ot. najednou klesne hodnota váhy vzduchu i tlaku turba. Zkoušel jsem přehodit váhu vzduchu od dědy z Octávky a je to pořád stejný. Taky je mi divný, že jemu hned ze začátku vyskočí na hodnotu kolem 1250mg/R a celkově až do 4000ot. nespadne pod 900mg/R (ale on má motor ASV). Jinak regulace na turbu chodí dobře, nezadrhává se, motor startuje na otočení a chod klidnej. Napadl mě ucpanej výfuk?
Pašíka mám teprve dva týdny, tak nevim, jak s tim kdo jezdil. Díky za případné rady
LOG: https://www.dropbox.com/s/240ckvo9njjkvm0/passatAFN.csv
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Opravdu ti klesá váha asi, ale z Octy může být jiná... Musela by mít stejný BOSCH kód, jinak to není směrodatný Takže zkus sehnat tu samou co máš ty ale je otázka jestli tam ta co tam teď je má být, jestli někdo nesehnal jinou a neprdnul jí tam Tak podle VIN a nebo rv a kódu motoru - teoreticky
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Váha z tý Octavie byla úplně stejná (Bosch), jen r.v. 2004. Já mám v autě r.v. 2002 - takže už je měněná, auto je 1999. Ale ta váha bude asi na všechny 81kw TDička stejná, ne? Jedině bych mohl ještě vyzkoušet dát tam místo váhy diodu, jak je na dieselpower fóru návod.
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Tak jde o to jestli je tam správná. A to že pro všechny 81kw bude stejná, na to bych nevsázel, Netvrdím že jsou i jiné, ale... A měnil jsi váhu i s tubusem a nebo jsi povoloval ty hvězdičky a měnil jen samotnou váhu? Protože ty kódy jsou na té váze, tubusy asi stejné budou
Toto je samotná váha a na tom je kód Bosch: http://www.google.cz/imgres?hl=cs&biw=1 ... =156&ty=83" onclick="window.open(this.href);return false;
A toto je váha v tubusu: http://www.google.cz/imgres?hl=cs&biw=1 ... =114&ty=92" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale to asi víš...
No a jinak jako test je dioda dobrá
Toto je samotná váha a na tom je kód Bosch: http://www.google.cz/imgres?hl=cs&biw=1 ... =156&ty=83" onclick="window.open(this.href);return false;
A toto je váha v tubusu: http://www.google.cz/imgres?hl=cs&biw=1 ... =114&ty=92" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale to asi víš...
No a jinak jako test je dioda dobrá
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Měnil jsem jen tu váhu bez tubusu. Ještě teda omrknu číslo tý váhy a porovnám to s Etkou. Ale co by na tý váze mohlo bejt jiný? Konektor je stejnej, zapojení pinů určitě taky a Vag nehlásí žádnou chybu.
Jinak ta Octavie je o dost živější, ale zase je pravda, že je o 150kg lehčí a turbo tlačí o 0,1 baru víc. Tady je log tý stejný váhy na oktávce - https://www.dropbox.com/s/klvdmwzqjopxu9i/octavia.CSV (na čtyřku a pak na trojku).
Jinak ta Octavie je o dost živější, ale zase je pravda, že je o 150kg lehčí a turbo tlačí o 0,1 baru víc. Tady je log tý stejný váhy na oktávce - https://www.dropbox.com/s/klvdmwzqjopxu9i/octavia.CSV (na čtyřku a pak na trojku).
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Kouknu na ten log. No konektory maj snad skoro všechny Bosch váhy stejný, taky jsem měl jednu náhradní - dal jsem ji do passata 96kw místo té origo a ejhle, bylo to línější. Měla o trošičku jiný kód. Tak jsem tam vrátil tu mou a tuhle jsem dal kámošovi do Toleda 81kw a tomu jede normálně. Takže se liší hodnotama co váha posílá do jednotky. Nic víc, nic míň. Prostě o ty čísla jde dost. V ETCE nevím jestli to zjistíš, tm jsou jen čísla dílů, né jednotlivé kódy Bosch, ale možná to číslo dílu by se někde dalo dohledat jaký má kód Bosch
No a pozor, jestli jsi jen rozmlsaný z Octávky 81kw, passat 81kw nikdy tak nepojede. Je těžší, má jinak převody a celkový dojem je komfortnější. Octa zabere a jede. Passat nic. To je normální To už jsme tady řešili. Dejme tomu že bych si troufl přirovnat passata 81kw k výkonu Octy s 66kw skoro...
VAG ti žádnou chybu nenahlásí i když máš váhu "vadnou" i když jinou. Protože hodnoty dává, jen špatný. Ale dává, takže ŘJ je spokojená. To by musela odejít úplně a nedávat hodnoty žádné, pak by ti teprve napsala chybu
U tý Octávky ta váha stíhá o hodně líp, takže bych tím opravdu začal. Regulace se zdá že ti reguluje na passatu dobře, takže prostě asi váha... Když dá maximum 905 a jen na chviličku a zas to spadne pod 900, tak to je pěkná slabota...
A ta Octávka není po chipu ještě? Já teda nevím jaký má mít požadavek tlaku v sérii, ale 0,1bar navíc odpovída tak nějak chipu...
Tady je log T5 jak jdou hodnoty váhy:
No a pozor, jestli jsi jen rozmlsaný z Octávky 81kw, passat 81kw nikdy tak nepojede. Je těžší, má jinak převody a celkový dojem je komfortnější. Octa zabere a jede. Passat nic. To je normální To už jsme tady řešili. Dejme tomu že bych si troufl přirovnat passata 81kw k výkonu Octy s 66kw skoro...
VAG ti žádnou chybu nenahlásí i když máš váhu "vadnou" i když jinou. Protože hodnoty dává, jen špatný. Ale dává, takže ŘJ je spokojená. To by musela odejít úplně a nedávat hodnoty žádné, pak by ti teprve napsala chybu
U tý Octávky ta váha stíhá o hodně líp, takže bych tím opravdu začal. Regulace se zdá že ti reguluje na passatu dobře, takže prostě asi váha... Když dá maximum 905 a jen na chviličku a zas to spadne pod 900, tak to je pěkná slabota...
A ta Octávka není po chipu ještě? Já teda nevím jaký má mít požadavek tlaku v sérii, ale 0,1bar navíc odpovída tak nějak chipu...
Tady je log T5 jak jdou hodnoty váhy:
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
A kolik by měla dávat ta váha u motoru AFN? Taky ze začátku až kolem těch 1250mg? Zkusim to ještě prohodit od tátovo kolegy z práce, až přijede, má tak AFNko v Passatu. Jinak jsem zmlsanej spíš z Focuse TDCi 85kW. To je raketa oproti Pašíkovi
Jinak jestli je oktávka po chipu, tak to nevim. Původně to měla být AGR před facelift, ale je komplet předělaná - světla a nárazníky faceliftový, vnitřek z oktávky Tour a motor ASV. Děda už to tak koupil.
Jinak jestli je oktávka po chipu, tak to nevim. Původně to měla být AGR před facelift, ale je komplet předělaná - světla a nárazníky faceliftový, vnitřek z oktávky Tour a motor ASV. Děda už to tak koupil.
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Musel bych poprosit o log kámoše s 81kw, ale na 99% si myslím že určitě má dávat přes 1000 (typuju okolo 1100-1200) takže tak...
Tak jestli je takhle předělaná, bude po chipu, protože tohle nebude požadavek na 66kw
Tak jestli je takhle předělaná, bude po chipu, protože tohle nebude požadavek na 66kw
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
No tam je i řídící jednotka ASV
Koukal jsem v Kelly na OEM kódy a třeba u Pierburg váhy píšou kódy jak na AFN, tak na ASV. Že by to u Bosch bylo jiný? Ještě teda zkusim jinou váhu z passata a kdyžtak ty diody.
Koukal jsem v Kelly na OEM kódy a třeba u Pierburg váhy píšou kódy jak na AFN, tak na ASV. Že by to u Bosch bylo jiný? Ještě teda zkusim jinou váhu z passata a kdyžtak ty diody.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Je celkem jedno, zda ti dává 851 nebo 1275. Tam už se nic moc neděje. ECU snižuje dávku (mimo jiné) jen, pokud je aktuální hodnota z váhy nižší než požadavek.
Dále u váh je to jako v loterii. Koupíš jejich deset a pět jich bude i jako funglovka horších. A to že na ochcávce ukazuje jinak není dáno váhou, ale jednak ECU, ale i kabeláží, tvarem sání u váhy(chlazením topného tělíska), filtrem atd.
Pokud nechceš riskovat při koupi nové váhy zkus si tam dát diodu. Když bebudeš jezdit brzda plyn, ani pravděpodobně nepocítíš lehce zvýšenou kouřivost při přechodovým stavu. A pokud tam budeš chtít nechat diodu a bude ti vadit kouř, stačí nalít bionaftu a je po kouři.
Dále u váh je to jako v loterii. Koupíš jejich deset a pět jich bude i jako funglovka horších. A to že na ochcávce ukazuje jinak není dáno váhou, ale jednak ECU, ale i kabeláží, tvarem sání u váhy(chlazením topného tělíska), filtrem atd.
Pokud nechceš riskovat při koupi nové váhy zkus si tam dát diodu. Když bebudeš jezdit brzda plyn, ani pravděpodobně nepocítíš lehce zvýšenou kouřivost při přechodovým stavu. A pokud tam budeš chtít nechat diodu a bude ti vadit kouř, stačí nalít bionaftu a je po kouři.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Dovolím si nesouhlasit... Pokud váha dá necelých 900 a "správně" by měla dát i 1200 tak je to znát. Podle hodnoty z váhy to právě omezí dávku a tím sníží výkon.
Naprosto souhlasím s tím že 10 nových dá 10 různých hodnot a jedna z nich taky nedá ani 900... To je risk. Já bych ji jel kupovat s diagnostikou ke známému, vzal bych si jich fakt klidně 10 a jel zkoušet. Je to otázka pár min, jen přecvaknotu konektor a zasadit bez šroubků do tubusu
A nebo je to u tohoto auta tím, že je tam jednotka s ASV a s chipem, ale ten chip je naprosto nesmysl - nalejvák z garáže od Franty z Vidlova... Takže zkus tu váhu z jiného passa a když to nepomůže zajeď si na pořádný chip, kdy to potom pojede jak má a budeš spokojenej. Už to ani není drahý, stojí to asi tolik co váha (samozřejmě ne čína proboha)
Nejlepší to asi od tebe budeš mít zaject do Prahy - http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... at-50.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dáš 3000Kč + výlet do Phy a máš to vyřešený. Pokud není zakppaný pes ještě někde úplně jinde
A to že tam dělají chip dobře ti můžu osobně zaručit. Psal jsem to tady na club už několikrát... A nejdřív to odbrzdí, na grafu uvidí průběh, a možná se projeví co tam je nalito za nesmysl A až si jednotku vyčte, tak to pozná. Potom ti upraví soft jak má být
Naprosto souhlasím s tím že 10 nových dá 10 různých hodnot a jedna z nich taky nedá ani 900... To je risk. Já bych ji jel kupovat s diagnostikou ke známému, vzal bych si jich fakt klidně 10 a jel zkoušet. Je to otázka pár min, jen přecvaknotu konektor a zasadit bez šroubků do tubusu
A nebo je to u tohoto auta tím, že je tam jednotka s ASV a s chipem, ale ten chip je naprosto nesmysl - nalejvák z garáže od Franty z Vidlova... Takže zkus tu váhu z jiného passa a když to nepomůže zajeď si na pořádný chip, kdy to potom pojede jak má a budeš spokojenej. Už to ani není drahý, stojí to asi tolik co váha (samozřejmě ne čína proboha)
Nejlepší to asi od tebe budeš mít zaject do Prahy - http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... at-50.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dáš 3000Kč + výlet do Phy a máš to vyřešený. Pokud není zakppaný pes ještě někde úplně jinde
A to že tam dělají chip dobře ti můžu osobně zaručit. Psal jsem to tady na club už několikrát... A nejdřív to odbrzdí, na grafu uvidí průběh, a možná se projeví co tam je nalito za nesmysl A až si jednotku vyčte, tak to pozná. Potom ti upraví soft jak má být
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Zkusím ještě tu váhu z jinýho passata a pak se uvidí. O chipu jsem taky přemejšlel. Už jsem na tuhle firmu koukal a za ty tři tisíce to určitě stojí
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Tak jsem koukal na Bosch číslo tý váhy a co jsem našel na internetu, tak tam má přesně tahle být. Takže váhou to nebude, když typ je správnej a v Oktávce funguje dobře. Regulace na turbu taky v pohodě, tak jsem z toho jelen.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Já už ti radu dal. Pokud budeš věřit, že když bude u AFN požadavek 850mg a při 1200mg to pojede lépe než při 851mg, tak laboruj a koumej, dokud nebudeš jelen.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon ve vyšších otáčkách (TDI 81kW AFN)
Mně jde o to, že to ve 2500ot. klesne pod požadavek. Kdyby to bylo 850, byl bych spokojenej.