Extrémní dunění při nízkých otáčkách

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

hudes
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.06.2012 01:25

Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od hudes »

Zdravím,

začnu tím, že jsem především laik, tak budu rád za každou radu. Mám 1.9TDi 81kW (rotačku) a je v něm jednohmotná spojka. Na každý rychlostní stupeň při nižších otáčkách auto duní, že to nejde skoro vydržet. Na volnoběh nebo při vyšších otáčkách se auto chová přesně tak, jak by mělo. Určitě tady s tím někdo bude mít zkušenosti, a tak bych byl vděčný, kdyby mi někdo poradil, jak to strašný dunění mám odstranit.

Děkuji,
přeji hezký den.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od majkl1 »

Já to ještě neodstranil, ale fakt je to brutus - nejhorší kolem 1500-1600 ot.
Myslím, že to bude chtít zpět dvouhmotu a nové originál uložení motoru.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

hudes
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.06.2012 01:25

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od hudes »

A s jednohmotnou spojkou to skloubit nějak nepůjde? Pročítal jsem ještě nějaká vlákna a řešil se tam často vlnovec, ale jak říkám, jsem laik :-/

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od priwi »

Mně to duní pořád, nejvíc kolem 1500-1700 a pak mezi 2000-2600. A jde to jakoby od podlahy od řidiče. Silentbloky na motoru vypadaj všechny dobře (jeden se měnil, ten byl vyteklej), ale auto trochu vibruje na volnoběh. No to dunění mě fakt dost štve. Mám pořád dvouhmotu a špatná neni.

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko