Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 30.05.2013 19:32 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

09.06.2012

Příspěvky:

9

Tunningkiller píše:
nevěříím:) taky sem mněl dvojhmotu a myslel sem že když dám jednohmotu že dunění přestane:):)


No jde o to, že majitel, od kterého jsem to kupoval mi říkal, že když tam měl dvouhmotu, tak mu to nedunělo, a až po výměně na jednohmotu to začalo. Ale nejsem žádný profík, tak nevím. Radši s tím pojedu za kamarádem do servisu. Každopádně pokud by se to opravilo, dám vědět :-)

_________________
Passat B5 '99 (100kW, 4motion), ex Passat B5 '97, ex Golf IV '99 -- Potřebujete webové stránky nebo cokoliv na internetu? Potřebujete profesionála na propagace, marketing? Ozvěte se mi!


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 30.05.2013 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

No tak logiku to ma. Netlumene torzni kmity se prenaseji prevodovkou a kardanem na zadni napravu a duni cele auto. Sice je cely pohon na sientblocich, ale duni take cely. Tak se hold cast prenese do kabiny. Je dost lidi co nedoporucuji pevny setrvacnik na auto hnane obema napravami. I ja menil komplet sadu s novou dvouhmotou.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 31.05.2013 07:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2010

Příspěvky:

1724

Bydliště:

Praha / OrloVWá

Krupy ma auto ode mne a ja v te dobe nemel prachy na dvouhmotu (navic sem to nemel najak nactene z fora co to dela oproti jednohmote) menil sem prevodovku a kdyz to mel mechos dole tak rikal ze je setrvak zhoblovany na nyty.. sice to nic nedelalo ale sla rovnou komplet spojka a 40 tisic sem na oboji najednou nemel tak sla jedno :)

_________________
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< to >>G7 on 17" VW<<


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 31.05.2013 15:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

hanisz píše:
Krupy ma auto ode mne a ja v te dobe nemel prachy na dvouhmotu (navic sem to nemel najak nactene z fora co to dela oproti jednohmote) menil sem prevodovku a kdyz to mel mechos dole tak rikal ze je setrvak zhoblovany na nyty.. sice to nic nedelalo ale sla rovnou komplet spojka a 40 tisic sem na oboji najednou nemel tak sla jedno :)

Tak doufám, že mi Krupy nepřijede omlátit o hlavu, co jsem ti tam tehdy řešil (už nevím, zámky nebo diody?) :mrgreen:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 31.05.2013 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2010

Příspěvky:

1724

Bydliště:

Praha / OrloVWá

:D snad ne :D tak diody ve dverich uz nejsou ty spoje co na tom byly tak korodovaly.. tak sem tam dal zpet zarovky :) a zamky drzeli.. jen ta zpropadena kabelaz u komfortky :)

_________________
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< to >>G7 on 17" VW<<


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 31.05.2013 16:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Jaký spoje? Vždyť jsem to dával do smršťovačky 8O Leda že bys měl na mysli ty spodní "lampičky". Ty mám sice taky ani né tak zkorodovaný, jako spíš zrezlý, ale stále svítí jako o život a to je tam mám déle než ty. Nehledě na to, že mám auto jako cedník. Při každým dešti mi tam prší střechou Asi to přetáhnu izolepou :mrgreen:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 31.05.2013 17:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2008

Příspěvky:

198

Bydliště:

Morava

krupy píše:
Tunningkiller píše:
nevěříím:) taky sem mněl dvojhmotu a myslel sem že když dám jednohmotu že dunění přestane:):)


No jde o to, že majitel, od kterého jsem to kupoval mi říkal, že když tam měl dvouhmotu, tak mu to nedunělo, a až po výměně na jednohmotu to začalo. Ale nejsem žádný profík, tak nevím. Radši s tím pojedu za kamarádem do servisu. Každopádně pokud by se to opravilo, dám vědět :-)



ok jsem zvedavej:)

_________________
Skoda Rapid 4,2 Project ,Pašík B5 81kw syncro, sprint 764, GT1749VA,11mm, kat off. progress chip:)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 31.05.2013 22:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2010

Příspěvky:

1724

Bydliště:

Praha / OrloVWá

majkl1 píše:
Jaký spoje? Vždyť jsem to dával do smršťovačky 8O Leda že bys měl na mysli ty spodní "lampičky". Ty mám sice taky ani né tak zkorodovaný, jako spíš zrezlý, ale stále svítí jako o život a to je tam mám déle než ty. Nehledě na to, že mám auto jako cedník. Při každým dešti mi tam prší střechou Asi to přetáhnu izolepou :mrgreen:


ony svitili nebo by mozna i svitili dal ale dve z nich zeslably a svitili malo.. mam to nekde schovane a bolo to celou dobu super ale sralo me ze to sviti ruzne tak sem to vyndal ze to pouziju jinde a pak slo auto pryc :) myslel sem ty pod dverma.. ja od tebe snad jine nemel ne :)

_________________
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< to >>G7 on 17" VW<<


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 08.06.2013 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

191

Bydliště:

Meziboří

Tak u mě po výměně druhýho silentbloku motoru stále duní. Zlepšili se vibrace na volnoběh, ale pořád je to ještě lehce v kabině cejtit a trochu vibruje volant, ale už ne tolik. Duní to jen když je motor v tahu, nejvíc v 1500ot. a v 2400ot. Kolem 2000ot. je celkem klid. Tak už nevim. :|

_________________
VW Vento 1.9 TD (AAZ), VW Passat B5 1.9 TDi (AFN)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 03.07.2013 18:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

191

Bydliště:

Meziboří

Tak hurá. Po výměně vlnovce (ač nebyl děravý, ale drnčel) a silentbloků na převodovce zmizelo dunění v kabině i drnčení a vibrace výfuku. Silentbloky na motoru mám jeden Swag, druhý Lemförder a na převodovce jeden Lemförder a druhý Febi (všechny mužů doporučit). Celkem 3350Kč + 620Kč vlnovec. Konečně spokojenost, teď by to ještě chtělo chip :-)

PS: Tak jsem to byl víc projet. Ještě to duní mezi 2000-2200 ot. v tahu, ale o poznání míň, než předtim. Jinak odspodu klid a nad 2200 ot. taky. I když stále to je o dost hlučnější, než Octavia se stejnym motorem. Každopádně přestal úplně vibrovat volant na volnoběh a při chcípnutí motoru se auto jen nepatrně zatřese.

_________________
VW Vento 1.9 TD (AAZ), VW Passat B5 1.9 TDi (AFN)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 12.12.2013 06:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Nazdars kolegovia, mam ten isty problem ... je to tiez passat AFN 4motion, zatial vymenete trisky(vstreky aj s cerpaldom boli skontrolovane na stolici) - volnobezne otacky zlepsenie o cca 50% oba predne silenty vymenene za TOPRAN :) to som este nevedel ze tie sielenty potrebuju $$ :) no nezmenilo sa nic, potom som zohnal originaly nevytecene ale zdaju sa mi az prilis makke na ukocirovanie toho tazkeho motora - ziadna zmena. Vlnovec je cisty ale idem ho preventivne vymenit. kazdopande vylucujem problem s motorom(resp vstrekovanim zmesou atd ...) lebo to iste robi aj ked o par % menej aj dole kopcom ked je plyn vypnuty a ak. spotreba je 0. Ale ci je to od vyfuku alebo od kardanu to neviem. Auto ma odjazdene 350 ale robi to co si pamatam uz od 200t samozrejme pri otackach cca 2000 je zvuk ala sepot kvetin.... ale ked spravim dojazd dole kopcom tak des zacina pri 1500 a stupnuje sa az k 1000 ked uz zacne davat cerpadlo. Este som zistil ze pri kritickych 1300 ked mam plyn tak akurad presne na davkovani ked motor nezrychuje ani neubera cize jemny dole kopec tak je to OK ako pri 2000. no urcite je to nejaka rezonancia ale odkial to uz je zahada zatial. Nenasiel sa medzicasom niekto kto to vyriesil ? teda okrem vlnovca, lebo vela ludom to nepomohlo a predpokladam ze ani mne, lebo na volnobeh od vlnovca nepocujem nic.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 22.03.2014 19:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Zdravim, tak vymene : vlnovec - ziadne zlepsenie, nove silenty motora (original), laveho silentu prevodovky, predneho silentu kardanu - asi 50% zlepsenie.
Najblizsie idem este vymenit ten pravy silent na prevodovke a potom to asi vzdam... tato choroba 4x4 rotaciek ma privadza do sialenstva. myslim ze ostava uz len cerpadlo a to predvstrek (nemyslim pociatok vstreku lebo ten je OK) cerpadlo aj s triskami som mal na stolici a vsetko OK ale podla mna tam nekontroluju predvstrek iba hlavny vstrek aj ked mozno iba trepem ale myslim ze ten predvstrek ma za ulohu znizit detonacny hluk hlavneho vstreku. Prisiel uz medzicasom niekto na nieco ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 23.03.2014 15:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Já jsem novému mechanikovi říkal, že mě to duní při otáčkách kolem 1600, když to tam podržím, tak to zadunnění je znatelnější, než když to osolím hned od spodku na dvojku trojku a říkal, že prej mám dlouhej vlnovec, že tam má být kratší, ale stejně se mi zdá, že by to mohlo dělat i něco ještě jinýho, např. mě někdy přerušovaně něco šmatle asi v čerpadle, nevím co to je, nejdřív jsem si myslel že šmatle volnoběžka, ale tu sem menil ted s rozvodama, tak asi čerpadlo a možná to bude mít příčinu v tom, že je špatný spínač brzdového válce, který může mít spojitost s tím čerpadlem, ale tohole jsme tenkrát nedořešily, tak nevím, tenkrát mi toto řekl, když to bylo napíchlý na vagu. Tenkrát jsem vymenil jen teplotní spínač se svíčkama.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 24.03.2014 10:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2010

Příspěvky:

1724

Bydliště:

Praha / OrloVWá

Ja se na to vykaslal vzdal to prodal a koupil jine auto :D..a je kliidek

_________________
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< to >>G7 on 17" VW<<


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 24.03.2014 14:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.07.2009

Příspěvky:

60

Bydliště:

Kolín

Taky jsem mel problem s dunenim pri nizkych otackach a problem byl v nasavacim potrubi (mezi zacatkem sani cerstveho vzduchu a filtrboxem) To potrubi je tam asi 2x napojovane a casem v tech spojich vznikne vule, ktera zapricini to neprijemny duneni. Js ten spoj z jedne strany omotal izolackou a znovu potrubi spojil, slo to hodne ztuha, ale spoj byl pak pevny. Od te doby byl zase klidek. Uz se to zde ale asi taky probiralo.

_________________
VW Passat B5.5 1.9 TDI 96KW, PD r.v 2002


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group