Extrémní dunění při nízkých otáčkách

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

krupy
Člen klubu
Příspěvky: 11
Registrován: 09.06.2012 14:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od krupy »

Tunningkiller píše:nevěříím:) taky sem mněl dvojhmotu a myslel sem že když dám jednohmotu že dunění přestane:):)
No jde o to, že majitel, od kterého jsem to kupoval mi říkal, že když tam měl dvouhmotu, tak mu to nedunělo, a až po výměně na jednohmotu to začalo. Ale nejsem žádný profík, tak nevím. Radši s tím pojedu za kamarádem do servisu. Každopádně pokud by se to opravilo, dám vědět :-)

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od M@ty »

No tak logiku to ma. Netlumene torzni kmity se prenaseji prevodovkou a kardanem na zadni napravu a duni cele auto. Sice je cely pohon na sientblocich, ale duni take cely. Tak se hold cast prenese do kabiny. Je dost lidi co nedoporucuji pevny setrvacnik na auto hnane obema napravami. I ja menil komplet sadu s novou dvouhmotou.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
hanisz
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1740
Registrován: 18.04.2010 12:59
Bydliště: Praha / OrloVWá
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od hanisz »

Krupy ma auto ode mne a ja v te dobe nemel prachy na dvouhmotu (navic sem to nemel najak nactene z fora co to dela oproti jednohmote) menil sem prevodovku a kdyz to mel mechos dole tak rikal ze je setrvak zhoblovany na nyty.. sice to nic nedelalo ale sla rovnou komplet spojka a 40 tisic sem na oboji najednou nemel tak sla jedno :)
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od majkl1 »

hanisz píše:Krupy ma auto ode mne a ja v te dobe nemel prachy na dvouhmotu (navic sem to nemel najak nactene z fora co to dela oproti jednohmote) menil sem prevodovku a kdyz to mel mechos dole tak rikal ze je setrvak zhoblovany na nyty.. sice to nic nedelalo ale sla rovnou komplet spojka a 40 tisic sem na oboji najednou nemel tak sla jedno :)
Tak doufám, že mi Krupy nepřijede omlátit o hlavu, co jsem ti tam tehdy řešil (už nevím, zámky nebo diody?) :mrgreen:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
hanisz
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1740
Registrován: 18.04.2010 12:59
Bydliště: Praha / OrloVWá
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od hanisz »

:D snad ne :D tak diody ve dverich uz nejsou ty spoje co na tom byly tak korodovaly.. tak sem tam dal zpet zarovky :) a zamky drzeli.. jen ta zpropadena kabelaz u komfortky :)
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od majkl1 »

Jaký spoje? Vždyť jsem to dával do smršťovačky 8O Leda že bys měl na mysli ty spodní "lampičky". Ty mám sice taky ani né tak zkorodovaný, jako spíš zrezlý, ale stále svítí jako o život a to je tam mám déle než ty. Nehledě na to, že mám auto jako cedník. Při každým dešti mi tam prší střechou Asi to přetáhnu izolepou :mrgreen:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od Tunningkiller »

krupy píše:
Tunningkiller píše:nevěříím:) taky sem mněl dvojhmotu a myslel sem že když dám jednohmotu že dunění přestane:):)
No jde o to, že majitel, od kterého jsem to kupoval mi říkal, že když tam měl dvouhmotu, tak mu to nedunělo, a až po výměně na jednohmotu to začalo. Ale nejsem žádný profík, tak nevím. Radši s tím pojedu za kamarádem do servisu. Každopádně pokud by se to opravilo, dám vědět :-)

ok jsem zvedavej:)

Uživatelský avatar
hanisz
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1740
Registrován: 18.04.2010 12:59
Bydliště: Praha / OrloVWá
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od hanisz »

majkl1 píše:Jaký spoje? Vždyť jsem to dával do smršťovačky 8O Leda že bys měl na mysli ty spodní "lampičky". Ty mám sice taky ani né tak zkorodovaný, jako spíš zrezlý, ale stále svítí jako o život a to je tam mám déle než ty. Nehledě na to, že mám auto jako cedník. Při každým dešti mi tam prší střechou Asi to přetáhnu izolepou :mrgreen:
ony svitili nebo by mozna i svitili dal ale dve z nich zeslably a svitili malo.. mam to nekde schovane a bolo to celou dobu super ale sralo me ze to sviti ruzne tak sem to vyndal ze to pouziju jinde a pak slo auto pryc :) myslel sem ty pod dverma.. ja od tebe snad jine nemel ne :)
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od priwi »

Tak u mě po výměně druhýho silentbloku motoru stále duní. Zlepšili se vibrace na volnoběh, ale pořád je to ještě lehce v kabině cejtit a trochu vibruje volant, ale už ne tolik. Duní to jen když je motor v tahu, nejvíc v 1500ot. a v 2400ot. Kolem 2000ot. je celkem klid. Tak už nevim. :|

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od priwi »

Tak hurá. Po výměně vlnovce (ač nebyl děravý, ale drnčel) a silentbloků na převodovce zmizelo dunění v kabině i drnčení a vibrace výfuku. Silentbloky na motoru mám jeden Swag, druhý Lemförder a na převodovce jeden Lemförder a druhý Febi (všechny mužů doporučit). Celkem 3350Kč + 620Kč vlnovec. Konečně spokojenost, teď by to ještě chtělo chip :-)

PS: Tak jsem to byl víc projet. Ještě to duní mezi 2000-2200 ot. v tahu, ale o poznání míň, než předtim. Jinak odspodu klid a nad 2200 ot. taky. I když stále to je o dost hlučnější, než Octavia se stejnym motorem. Každopádně přestal úplně vibrovat volant na volnoběh a při chcípnutí motoru se auto jen nepatrně zatřese.

spirib
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 27.08.2012 12:58

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od spirib »

Nazdars kolegovia, mam ten isty problem ... je to tiez passat AFN 4motion, zatial vymenete trisky(vstreky aj s cerpaldom boli skontrolovane na stolici) - volnobezne otacky zlepsenie o cca 50% oba predne silenty vymenene za TOPRAN :) to som este nevedel ze tie sielenty potrebuju $$ :) no nezmenilo sa nic, potom som zohnal originaly nevytecene ale zdaju sa mi az prilis makke na ukocirovanie toho tazkeho motora - ziadna zmena. Vlnovec je cisty ale idem ho preventivne vymenit. kazdopande vylucujem problem s motorom(resp vstrekovanim zmesou atd ...) lebo to iste robi aj ked o par % menej aj dole kopcom ked je plyn vypnuty a ak. spotreba je 0. Ale ci je to od vyfuku alebo od kardanu to neviem. Auto ma odjazdene 350 ale robi to co si pamatam uz od 200t samozrejme pri otackach cca 2000 je zvuk ala sepot kvetin.... ale ked spravim dojazd dole kopcom tak des zacina pri 1500 a stupnuje sa az k 1000 ked uz zacne davat cerpadlo. Este som zistil ze pri kritickych 1300 ked mam plyn tak akurad presne na davkovani ked motor nezrychuje ani neubera cize jemny dole kopec tak je to OK ako pri 2000. no urcite je to nejaka rezonancia ale odkial to uz je zahada zatial. Nenasiel sa medzicasom niekto kto to vyriesil ? teda okrem vlnovca, lebo vela ludom to nepomohlo a predpokladam ze ani mne, lebo na volnobeh od vlnovca nepocujem nic.

spirib
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 27.08.2012 12:58

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od spirib »

Zdravim, tak vymene : vlnovec - ziadne zlepsenie, nove silenty motora (original), laveho silentu prevodovky, predneho silentu kardanu - asi 50% zlepsenie.
Najblizsie idem este vymenit ten pravy silent na prevodovke a potom to asi vzdam... tato choroba 4x4 rotaciek ma privadza do sialenstva. myslim ze ostava uz len cerpadlo a to predvstrek (nemyslim pociatok vstreku lebo ten je OK) cerpadlo aj s triskami som mal na stolici a vsetko OK ale podla mna tam nekontroluju predvstrek iba hlavny vstrek aj ked mozno iba trepem ale myslim ze ten predvstrek ma za ulohu znizit detonacny hluk hlavneho vstreku. Prisiel uz medzicasom niekto na nieco ?

termotulen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 30.07.2011 13:27

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od termotulen »

Já jsem novému mechanikovi říkal, že mě to duní při otáčkách kolem 1600, když to tam podržím, tak to zadunnění je znatelnější, než když to osolím hned od spodku na dvojku trojku a říkal, že prej mám dlouhej vlnovec, že tam má být kratší, ale stejně se mi zdá, že by to mohlo dělat i něco ještě jinýho, např. mě někdy přerušovaně něco šmatle asi v čerpadle, nevím co to je, nejdřív jsem si myslel že šmatle volnoběžka, ale tu sem menil ted s rozvodama, tak asi čerpadlo a možná to bude mít příčinu v tom, že je špatný spínač brzdového válce, který může mít spojitost s tím čerpadlem, ale tohole jsme tenkrát nedořešily, tak nevím, tenkrát mi toto řekl, když to bylo napíchlý na vagu. Tenkrát jsem vymenil jen teplotní spínač se svíčkama.

Uživatelský avatar
hanisz
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1740
Registrován: 18.04.2010 12:59
Bydliště: Praha / OrloVWá
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od hanisz »

Ja se na to vykaslal vzdal to prodal a koupil jine auto :D..a je kliidek
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW

Uživatelský avatar
silverous
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 15.07.2009 20:56
Bydliště: Kolín

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Příspěvek od silverous »

Taky jsem mel problem s dunenim pri nizkych otackach a problem byl v nasavacim potrubi (mezi zacatkem sani cerstveho vzduchu a filtrboxem) To potrubi je tam asi 2x napojovane a casem v tech spojich vznikne vule, ktera zapricini to neprijemny duneni. Js ten spoj z jedne strany omotal izolackou a znovu potrubi spojil, slo to hodne ztuha, ale spoj byl pak pevny. Od te doby byl zase klidek. Uz se to zde ale asi taky probiralo.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“